Uhm....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk om ze zo samen op film te zienquote:Op zondag 18 juli 2010 17:06 schreef Watuntrik het volgende:
Ja hoorhij eet heel goed, ze eten zelfs samen, ook van hetzelfde bord..
Hier een korte video update..
Het begint zo..
En dan zo.
![]()
Zie je gelijk dat hij echt niet onder wil liggen.. Dat wordt een baasje denk ik..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:34 schreef Oognip het volgende:
Dankzij onder ander dit topic en die van Poeke heb ik me ook aangemeld als pleegmama!vanaf augustus ben ik beschikbaar dus ben benieuwd!
Nope niet bij Redcat. Ik woon in Enschede en dan heeft het volgens mij niet echt een naam? Het gaat via het dierenopvangcentrum en de kittens komen te staan op kittenpaleis.nlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ook bij Redcat? (ik weet zo snel niet waar je woont)
Vers van de pers in huize Cat: de kittens hebben alle drie diarree.![]()
Lang leve de plastic zakjes om het mee op te ruimen en gelukkig weten ze 9 van de 10 keer de kattebak nog prima te vinden. Verder raast het nog levendig genoeg rond maar ik heb geen idee waar het aan ligt. Geen ander eten, drinken of kattegrit gehad. Maar goed dat ik vrijdag toch een afspraak bij de DA heb staan.
Oooh daar heb ik een jaar geleden een mama geadopteerd wat goed van jou.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nope niet bij Redcat. Ik woon in Enschede en dan heeft het volgens mij niet echt een naam? Het gaat via het dierenopvangcentrum en de kittens komen te staan op kittenpaleis.nl
Naar dat jouw kittens aan de diarree zijnhopelijk worden ze snel weer beter!
Nope.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Ow jakkes Cat.
Dit is ook niet de manier van afscheid nemen die je voor ogen had![]()
Nóg een reden om te balen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:19 schreef Poeke het volgende:
Ik ga met mijn 7 kittens (8 - fred, die is ziek) er wel zitten. Ik moet de ambulance brengen namelijkKomt dat zien dus :p
Ben al 5 weken met hem aan het kwakkelen, diaree, koorts en nu een rare uitslag met korsten. Heel fijn allemaalquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nóg een reden om te balen!Was wel leuk geweest je weer te zien.
Hopelijk is Fred er niet te ernstig aan toe.
Arme Fredje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ben al 5 weken met hem aan het kwakkelen, diaree, koorts en nu een rare uitslag met korsten. Heel fijn allemaal.
quote:OFFTOPIC: Ik kwam nog langs je huis vandaag.... en toen crashte de trein waar ik inzat(klik)
quote:
Over een uur vertrek ik met ze naar de DA voor oortjescontrole. Dus ze hebben nog maar weinig tijd om hier hun shitskilzzz te demonstreren. Maar ik ga het daar wel aangeven en wie weet lukt het nog om ze morgen klaar te hebben. Dan kom ik wel op en neer om ze aan te prijzen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk gaat het nu alleen maar beterderder en kun je lekker met ze pimpen op de kittendag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |