quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik was vergeten hoe kut een gebroken hart voelt.
geniet ervanquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:41 schreef Yuki het volgende:
Opgelucht, I guess.
Nog wel stress voor de komende week, maar ik gun mezelf een avondje vrij.
Zometeen douchen en daarna met pizza op de bankHeb het verdiend!
ik plaatselijkquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:00 schreef heavenstar het volgende:
Omg...wat een leuke week is dit....!!!![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
hoe?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik krijg opeens zin om mijn nieuwe schatje op m;n voormalige schatje uit te proberen..
Sterkte meis.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
en ik in bier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Flippiee het volgende:
ik heb nu enorm veel zin in een sigaret.
je kunt ngo beter een gebroken poot hebben idd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Die had ik vorig jaar. Het jaar daarvoor een gebroken hart. Ik wissel het wat af.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je kunt ngo beter een gebroken poot hebben idd.
pfff, anders ik wel. maar heb mezelf voorgenomen vanavond geen sigaret meer op te steken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Flippiee het volgende:
ik heb nu enorm veel zin in een sigaret.
Dat je daar zin in hebt. Voor 1 persoon een hele ovenschotel maken... moet mezelf al dwingen niet iedere avond maar een boterham te pakken. Terwijl ik wel graag voor anderen kook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef zyx1981 het volgende:
Lekkere ovenschotel gemaakt vanavond(sperzibonen, tofugehakt, tomaten, rozijnen, uitjes, rode paprika, aardappelschijfjes + sausje en strooikaas, niks uit een pakje). Daarna gezellig met 3 lege stoelen erbij opgegeten
Ik heb gelijk voor 3 dagen he (vandaag meegerekend). 1 bakje is voor morgen en een 2e is de vriezer in gegaan voor volgende week oid. Zo kan ik en lekker/gezond eten+ de kosten een beetje laag houden. Plus ik hoef niet elke dag te koken. Voor anderen koken is wel leuker, maar dat moet er maar net van komen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:05 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Dat je daar zin in hebt. Voor 1 persoon een hele ovenschotel maken... moet mezelf al dwingen niet iedere avond maar een boterham te pakken. Terwijl ik wel graag voor anderen kook.
Dat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Ezechielk het volgende:
Best opgelucht. Gelukkig goed kunnen praten.
Geniet ervan!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja wel prima! Heel raar als je weken aan het studeren bent geweest en nu opeens vakantie hebt!
Maar wel fijn
me too, voetbal kijken in de stadquote:
Hm heel stom. Eigenlijk door klassieke denkfouten: ik ben perfectionist en voel me schuldig wanneer de prestaties onder mijn eigen maat zijn (zo goed als altijd dus). Anderen kennen me als iemand die altijd met 2 vingers in zijn neus haalt, waardoor (voor mijn gevoel!) de druk om aan verwachtingen te voldoen torenhoog is. Mijn scriptie afmaken is een groot deel van de oplossing.. maar de rest zijn nare grappen in mijn eigen hoofd. Daar is niet voor te vluchten, al probeer ik dat wel uit alle macht.quote:
Ik snap je. En het is verdomde kut. Probeer niet te veel dingen tegelijk op je nek te halen en houd je koppie rustig, hoe makkelijk dat gezegd is door iemand die altijd driehonderd dingen tegelijk in haar kop heeft rondzweven. Perfectionist zijn is niet verkeerd. Maar pas je perfectionisme toe om dingen die echt echt belangrijk voor je zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:22 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Hm heel stom. Eigenlijk door klassieke denkfouten: ik ben perfectionist en voel me schuldig wanneer de prestaties onder mijn eigen maat zijn (zo goed als altijd dus). Anderen kennen me als iemand die altijd met 2 vingers in zijn neus haalt, waardoor (voor mijn gevoel!) de druk om aan verwachtingen te voldoen torenhoog is. Mijn scriptie afmaken is een groot deel van de oplossing.. maar de rest zijn nare grappen in mijn eigen hoofd. Daar is niet voor te vluchten, al probeer ik dat wel uit alle macht.
Je doet aan basketbal? (gokje)quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:29 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik snap je. En het is verdomde kut. Probeer niet te veel dingen tegelijk op je nek te halen en houd je koppie rustig, hoe makkelijk dat gezegd is door iemand die altijd driehonderd dingen tegelijk in haar kop heeft rondzweven. Perfectionist zijn is niet verkeerd. Maar pas je perfectionisme toe om dingen die echt echt belangrijk voor je zijn.
Ontopic: Training ging kut, twijfel op verschillende gebieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |