Dat je daar zin in hebt. Voor 1 persoon een hele ovenschotel maken... moet mezelf al dwingen niet iedere avond maar een boterham te pakken. Terwijl ik wel graag voor anderen kook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:08 schreef zyx1981 het volgende:
Lekkere ovenschotel gemaakt vanavond(sperzibonen, tofugehakt, tomaten, rozijnen, uitjes, rode paprika, aardappelschijfjes + sausje en strooikaas, niks uit een pakje). Daarna gezellig met 3 lege stoelen erbij opgegeten
Ik heb gelijk voor 3 dagen he (vandaag meegerekend). 1 bakje is voor morgen en een 2e is de vriezer in gegaan voor volgende week oid. Zo kan ik en lekker/gezond eten+ de kosten een beetje laag houden. Plus ik hoef niet elke dag te koken. Voor anderen koken is wel leuker, maar dat moet er maar net van komen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:05 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Dat je daar zin in hebt. Voor 1 persoon een hele ovenschotel maken... moet mezelf al dwingen niet iedere avond maar een boterham te pakken. Terwijl ik wel graag voor anderen kook.
Dat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Ezechielk het volgende:
Best opgelucht. Gelukkig goed kunnen praten.
Geniet ervan!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja wel prima! Heel raar als je weken aan het studeren bent geweest en nu opeens vakantie hebt!
Maar wel fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |