Geef mij maar vanaf de 440 en nieuwer.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik ook nog zoveel keuze in.. Amazon voor de Noordkaap trip lijkt me wel awesome
Ja maar ik ben een oldtimerfagquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Behalve als het om dames gaat, dan wil je ze het liefst net uit de fabriek.
Nieuwere auto?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Beetje jammer, kun je niet gewoon de gulden middenweg nemen?
Tuurlijk wel. Dat is het programma waard. Pinacle is gratis, dat geeft al een idee van het verschil tussen de twee programmas.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus die paar honderd euro-opmerking gaat nergens over.
Pinnacle is niet gratisquote:Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat is het programma waard. Pinacle is gratis, dat geeft al een idee van het verschil tussen de twee programmas.
Eens oldtimerfag, altijd oldtimerfag denk ikquote:
Blijf je ook altijd op 14-jarigen vallen dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eens oldtimerfag, altijd oldtimerfag denk ik..
De auto's worden steeds ouder, de dames ook dan denk ikquote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Blijf je ook altijd op 14-jarigen vallen dan?
Pinnacle is niet gratis neequote:Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat is het programma waard. Pinacle is gratis, dat geeft al een idee van het verschil tussen de twee programmas.
Dacht ik, aangezien ze het bij ons op school hebben. Er zitten toch nog honderden euro's tussen...quote:
#care wie betaald er nog tegenwoordig voor softwarequote:
Nog plannen voor in de ferkansie?quote:
RSI fappen. Wat moet ie anders doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |