Als het aan mij lag had ik er nu wel meerderequote:
Ik rij er heel anders mee dan ik met de Astra deed.. Wel nog aardig doorjagen maar kijk veel verder vooruit.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar zolang je het weet dan hou je er rekening mee.
Fietsen zijn ook leukquote:Op maandag 21 juni 2010 15:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als het aan mij lag had ik er nu wel meerdere.. Alleen geen ruimte en het kost zoveel
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik rij er heel anders mee dan ik met de Astra deed.. Wel nog aardig doorjagen maar kijk veel verder vooruit.
Vandaag nog staan kwijlen bij een Daf 66.. Blijven echt gave autootjesquote:Op maandag 21 juni 2010 15:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Fietsen zijn ook leuk
Als het aan mij lag had ik er nu ook meerdere, alleen geen geld
Pinnacle studio, ben bezig met film te bewerken van mijn vakantie...quote:
Ik las het.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vandaag nog staan kwijlen bij een Daf 66.. Blijven echt gave autootjes
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Pinnacle studio, ben bezig met film te bewerken van mijn vakantie...Alleen mijn pc is nogal traag, dus het gaat niet snel
quote:
Wat is beter aan Premiere Pro dan aan Pinnacle Studio?quote:
Wil je beetje vooruit komen met bewerken kun je je toch flink pctje aan gaan schaffen. Heb destijds met 3DSMax liggen rond klooienquote:
Klopt het vreet vooral werkgeheugenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil je beetje vooruit komen met bewerken kun je je toch flink pctje aan gaan schaffen. Heb destijds met 3DSMax liggen rond klooien
Kheb echt zoveel auto's die ik tof vind dat ik eigenlijk niet kan kiezen wat de volgende gaat wordenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik las het.
Blijven echt superkleine auto's
Volvo.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb echt zoveel auto's die ik tof vind dat ik eigenlijk niet kan kiezen wat de volgende gaat worden
buiten het feit dat Premiere Pro iets van 800 euro kost, alles?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:15 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wat is beter aan Premiere Pro dan aan Pinnacle Studio?
Heb echt bijna nooit video bewerkt, dus ik ben echt een leek in de filmbewerkingsprogramma's
Cracks.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:18 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
buiten het feit dat Premiere Pro iets van 800 euro kost, alles?
Ja maar daar heb ik ook nog zoveel keuze inquote:
Geef mij maar vanaf de 440 en nieuwer.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik ook nog zoveel keuze in.. Amazon voor de Noordkaap trip lijkt me wel awesome
Ja maar ik ben een oldtimerfagquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Behalve als het om dames gaat, dan wil je ze het liefst net uit de fabriek.
Nieuwere auto?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Beetje jammer, kun je niet gewoon de gulden middenweg nemen?
Tuurlijk wel. Dat is het programma waard. Pinacle is gratis, dat geeft al een idee van het verschil tussen de twee programmas.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus die paar honderd euro-opmerking gaat nergens over.
Pinnacle is niet gratisquote:Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat is het programma waard. Pinacle is gratis, dat geeft al een idee van het verschil tussen de twee programmas.
Eens oldtimerfag, altijd oldtimerfag denk ikquote:
Blijf je ook altijd op 14-jarigen vallen dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eens oldtimerfag, altijd oldtimerfag denk ik..
De auto's worden steeds ouder, de dames ook dan denk ikquote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Blijf je ook altijd op 14-jarigen vallen dan?
Pinnacle is niet gratis neequote:Op maandag 21 juni 2010 15:26 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat is het programma waard. Pinacle is gratis, dat geeft al een idee van het verschil tussen de twee programmas.
Dacht ik, aangezien ze het bij ons op school hebben. Er zitten toch nog honderden euro's tussen...quote:
#care wie betaald er nog tegenwoordig voor softwarequote:
Nog plannen voor in de ferkansie?quote:
RSI fappen. Wat moet ie anders doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |