Zelfs ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:13 schreef livalo het volgende:
Ik moet leren, maar op dit moment is echt alles interessanter dan dat kloteboek.
Zijn jullie al getrouwd inmiddels?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef livalo het volgende:
En René kijkt toch tegen m'n rug aan, dus kan niet zien wat ik aan het doen ben.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Daarom, het is net of ze zijn begonnen met het opbouwen van een burgerleventje.
quote:
Oei, das kut zeg. dat had mijn moeder ook ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef RenRen- het volgende:
Weg blijheid, volgens mij heeft mijn moeder een tumor in haar hoofd
Oh. crap. zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oei, das kut zeg. dat had mijn moeder ook ja.
Het zit gewoon in het vak.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:41 schreef RenRen- het volgende:
Ze gedraagt zich gewoon fucking achterlijk, even voor de opheldering
Laten we daar maar geen heisa over maken, heim vond het niet erg, ikbood m'n excuses aan en ik bedoelde het niet zoquote:
quote:
Lachgas zekerquote:Op maandag 21 juni 2010 17:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg ik ook wel eens hoor, ik zeg ook wel eens dat m'n docent 'lekker aan het gas kan' tegen hem ja.
quote:
Dat was ook niet mein bedoeling.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Laten we daar maar geen heisa over maken, heim vond het niet erg, ikbood m'n excuses aan en ik bedoelde het niet zo
Zal die blij mee zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 17:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg ik ook wel eens hoor, ik zeg ook wel eens dat m'n docent 'lekker aan het gas kan' tegen hem ja.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |