Meh, koop dan gewoon een desktopquote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, http://www.priceindia.net(...)m1730-red-laptop.jpg deze.
Hij is niet van mij. Ik heb er geen problemen meequote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Meh, koop dan gewoon een desktop. veel goedkoper met betere specs.
Kloptquote:Op maandag 21 juni 2010 16:58 schreef Hyman het volgende:
Daarbij weegt dat ding 5kg ofzo. loodzwaar
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb beeld. Van een laptop met een discobal bovenop
uch, lelijker dan het idee wat ik in mijn hoofd hadquote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
I know right!quote:
Lijkt zo wel op een gepimpte Xdoos.. De oude wel te verstaanquote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet perfect qua looks, maar hij werkt op zich wel handig met gamen.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
uch, lelijker dan het idee wat ik in mijn hoofd had
[..]
I know right!
Zie hierboven.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lijkt zo wel op een gepimpte Xdoos.. De oude wel te verstaan
"Gamen" op een laptopquote:Op maandag 21 juni 2010 17:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet perfect qua looks, maar hij werkt op zich wel handig met gamen.
[..]
Zie hierboven.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:03 schreef Hyman het volgende:
Gamen moet je gewoon op een console doen, of op een game systeem. Niet op een opgeleukte laptop, met te dure hardware erin.
Nah. Valt zwaar mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
"Gamen" op een laptop, dat is sadness.
Shooters op een consolequote:Op maandag 21 juni 2010 17:03 schreef Hyman het volgende:
Gamen moet je gewoon op een console doen, of op een game systeem. Niet op een opgeleukte laptop, met te dure hardware erin.
Open maken en helemaal schoonmaken.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik RCT1 speel valt m'n laptop uitte heet.
Niks mis met shooters op een consolequote:Op maandag 21 juni 2010 17:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nah. Valt zwaar mee.
[..]
Shooters op een console^infinity.
De Wii niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niks mis met shooters op een console, dan kan je gewoon niet met een controller omgaan
sowieso heeft een console altijd iets autoaim aan.
Ja, dat autoaim is dus pure vernaaiing van een spel. Gewoon richten met de muis ftw.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Niks mis met shooters op een console, dan kan je gewoon niet met een controller omgaan
sowieso heeft een console altijd iets autoaim aan.
Op de PS3 kan tenminste een muis.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat autoaim is dus pure vernaaiing van een spel. Gewoon richten met de muis ftw.
Oh dat zal, maar ik ben een meisje, wil ook wel een beetje pretty. Ik vind hem foeilelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 17:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet perfect qua looks, maar hij werkt op zich wel handig met gamen.
[..]
Zie hierboven.
Damn, knap zeg. Super!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |