wiskunde kan je niet leren dat moet je snappen dus leg maar weg dat boek en post lekker verder op fok zoveel zijn er al niet vanavondquote:
Dit dus.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
wiskunde kan je niet leren dat moet je snappen dus leg maar weg dat boek en post lekker verder op fok zoveel zijn er al niet vanavond
Alleen als je roekeloos gaat rijden zodat je op tv komtquote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef dubidub het volgende:
Ik kan vannacht tot 01:45 door blijven ouwehoeren, dan moet ik in de auto richting schiphol om m'n oduers op te halen...:{ Ik reken op jullie om me wakker te houden
Joh, reken je leestekens nog eens naquote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
wiskunde kan je niet leren dat moet je snappen dus leg maar weg dat boek en post lekker verder op fok zoveel zijn er al niet vanavond
Ik ookquote:Op zondag 20 juni 2010 21:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb wiskunde laten vallen, bakte er niks van
Voor snappen is het al te laat, ik probeer te redden wat er te redden valtquote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Omdat tokkies naar SBS 6 kijkenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:18 schreef Cassius het volgende:
Waarom filmt SBS woonwagentokkies vanuit een helikopter
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen als je roekeloos gaat rijden zodat je op tv komt
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Vandaag in Wegmisbruikers : Blauw blauw met Dubidub
Ik ben 100% klaar met stage, maar moet nog 2 weken, krijg ik ineens te horen dat ik morgen extra lange dag heb + eindbespreking. Ik kan moeilijk omgaan met kritiekquote:
Dus je bent niet full-time sinterklaas?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben 100% klaar met stage, maar moet nog 2 weken, krijg ik ineens te horen dat ik morgen extra lange dag heb + eindbespreking. Ik kan moeilijk omgaan met kritiek![]()
![]()
En verder weet ik het niet.. gewoon
*knuf* 't komt wel goed.. schatjequote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben 100% klaar met stage, maar moet nog 2 weken, krijg ik ineens te horen dat ik morgen extra lange dag heb + eindbespreking. Ik kan moeilijk omgaan met kritiek![]()
![]()
En verder weet ik het niet.. gewoon
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Zwart als een oude kachel. Wie kopt hem in?
hehequote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe dat werk van begin november tot 6 december
De rest van het jaar zit je dus niet in Spanje?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe dat werk van begin november tot 6 december
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 20 juni 2010 21:25 schreef junkiesietze het volgende:
wat is hier gevaarlijk aan voor andere weggebruikers?
kan prima kijken valt best mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |