Volgens mij neem ik een vrij neutrale houding in inzake dit conflict. Ga maar eens nalezen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij zit rechtstreeks aanslagen op burgers goed te praten van terreurbewegingen. Dat is heel wat anders dan je sympathie voor een bevolkingsgroep uitspreken.
Niemand in een Israel-topic heeft ooit bomaanslagen op burgerdoelen toegejuigd en als dat wel zo is kun je dat quoten.
Garibaldi, niets tegen jou, maar die opmerking kon ECHT NIET door de beugel. (Bom)aanslagen van terreurbewegingen (welke terreurgroep het ook is!) toejuigen is een wel heel grote overtreffende trap die we hier op fok niet hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Jij had je prima thuis gevoeld in de NSB-beweging volgens mij.
Koerden? Ze bestaan niet volgens de Turkse grondwet!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er wonen zo'n 20-25 (?) miljoen Koerden in Turkije die zich op geen enkele manier proberen aan te passen en op te gaan in de Turkse bevolking. Ik hoop dat je Turken nu ook wat beter begrijpt.
Ik heb genoeg nagelezen vooral van jou vriend!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:52 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Volgens mij neem ik een vrij neutrale houding in inzake dit conflict. Ga maar eens nalezen.
Daarbij komt nog dat de Koerden langer dan de Mongoolse Turken in die regio leven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen? Of je wou vertellen dat de Turken hier in Nederland ooit onderdrukt werden? Niet als minderheid erkent werden, hun taal niet mochten spreken, geen tv-kanalen mochten hebben en vermoord werden? Zijn al die Turken nou zo achterlijk of wat?
Daarom. Stomme Koerden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Koerden? Ze bestaan niet volgens de Turkse grondwet!
Lees mijn signature nogmaals en verdwijn dan aub. Je hebt zo te zien ook geen pap gegeten van een ander soort recht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik heb genoeg nagelezen vooral van jou vriend!
Maar mijn laatste woord aan jou!!!
Erkenning is een klein iets met een groot impact. Dit gun je je 25 miljoen landgenoten toch wel?quote:
Naar de hel met je signature.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:55 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Lees mijn signature nogmaals en verdwijn dan aub. Je hebt zo te zien ook geen pap gegeten van een ander soort recht.
Om welke reactie gaat het? Doe eens quoten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Naar de hel met je signature.![]()
Jij bent een troll (en niet eens Griek), maar hoe trollerig ook, wat jij zegt kan wel door de beugel maar die andere vriend....Die is FOUT bezig.
Ze mogen lekker opdonderen naar hun eigen land.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Erkenning is een klein iets met een groot impact. Dit gun je je 25 miljoen landgenoten toch wel?
Het is hun eigen land dat bezet wordt door de Turkse hordes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze mogen lekker opdonderen naar hun eigen land.. Net zoals de Turken hier die zich niet kunnen assimilieren.
Maak jij je maar niet druk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Om welke reactie gaat het? Doe eens quoten.
Dan zou je toch niet van die domme opmerkingen moeten maken! Ik ben iemand die mensenrechten respecteert en realiteitszin heeft. Als jij dit ook zou hebben, zouden we al een stuk verder komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik heb genoeg nagelezen vooral van jou vriend!
Maar mijn laatste woord aan jou!!!
Sorry maar wie kan oprotten naar waar?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze mogen lekker opdonderen naar hun eigen land.. Net zoals de Turken hier die zich niet kunnen assimilieren.
Dan moeten ze maar naar Iran, waar ze beter behandeld worden. Ze zoeken die problemen gewoon ook zelf op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Het is hun eigen land dat bezet wordt door de Turkse hordes.
De Koerden gaan nergens heen. De helden blijven strijden tegen de fascisten. Respect.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar naar Iran, waar ze beter behandeld worden. Ze zoeken die problemen gewoon ook zelf op.
Niets dan lof dat ze dan als onkruid worden weggemaaid. Beetje tegen de gevestigde orde aanschoppen, aanslagen plegen en dan hopen dat ze daarmee wegkomen. Inderdaad, de Turkse helden blijven dapper strijden tegen de Koerdische fascisten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:02 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
De Koerden gaan nergens heen. De helden blijven strijden tegen de fascisten. Respect.
We maken er gewoon een groot-Iran van, tot aan het oosten van Turkije. Wat vind je daarvan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef zarGon het volgende:
Dan moeten ze maar naar Iran, waar ze beter behandeld worden. Ze zoeken die problemen gewoon ook zelf op.
Afleidingsmanoeuvre van de Turkse fascisten om de Koerden hun rechten te ontzeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wordt?
De PKK is allang over haar hoogtepunt heen. Vroeger was er veel meer discriminatie en onderdrukking. Wat de voedingsbodem is geweest voor het ontstaan van de PKK.
Uiteindelijk is uitgegroeid tot een wrede terreurbeweging en is het iets wat aangepakt dient te worden. Het biedt niemand perspectief op oplossingen en ze zaaien alleen maar angst , haat en moord.
Alle Koerden naar Griekenland. Iran stelt niets voor, wees bang voor een Turkse Unie, vriend. Wat wij in 1922-1923 gedaan hebben, kunnen we nu weer. Vraag dat maar aan die Griek in dit topic.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:08 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
We maken er gewoon een groot-Iran van, tot aan het oosten van Turkije. Wat vind je daarvan?
Wat stellen de Turken dan voor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:11 schreef zarGon het volgende:
Alle Koerden naar Griekenland. Iran stelt niets voor, wees bang voor een Turkse Unie, vriend. Wat wij in 1923 gedaan hebben, kunnen we nu weer. Vraag dat maar aan die Griek in dit topic.
Zelfs deze Pers aast op Turks grondgebied. De Griek ook. De Koerd ook. De Armeen ook. Zoveel vijanden en dan hebben we het hier over de zielige Koerden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Wat stellen de Turken dan voor.Wees maar bang voor de val van het Iraanse regime en de wederopstanding van het pan-Iranisme. Gaat jullie een hoop grondgebied kosten.
Zoveel vijanden, maar het ligt nooit aan de Turken zelf. Nice joke is nice.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs deze Pers aast op Turks grondgebied. De Griek ook. De Koerd ook. De Armeen ook. Zoveel vijanden en dan hebben we het hier over de zielige Koerden.
Snap ik, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet veilig zou voelen. Komt natuurlijk ook omdat ik uit het veilige Nederland kom en geen ervaringen met dodelijk geweld heb. Was laatst in Casablanca en daar liepen me de rillingen nog over de rug toen een Marokkaanse vriendin me vertelde dat er op een hotel in 2004(!) een aanslag was gepleegd. Gaat ook over de psychologische impact he.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ik ga over 5 weken naar Turkije, Marmaris om precies te zijn. Zijn al eerder aanslagen geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo bang voor ben.
Het ligt aan de Grieken. Ze kunnen niets. Niet eens een land draaiende houden. Liegen kunnen ze dan weer wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:19 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Zoveel vijanden, maar het ligt nooit aan de Turken zelf. Nice joke is nice.
Van mij hoeft het niet, zou wel leuk zijn. Al is het maar om die nationalistische Turken eens op hun plek te zetten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:18 schreef zarGon het volgende:
Zelfs deze Pers aast op Turks grondgebied. De Griek ook. De Koerd ook. De Armeen ook. Zoveel vijanden en dan hebben we het hier over de zielige Koerden.
Jij bent niet nationalistisch wil je zeggen? Daarom, ik heb liever een Rijk dat bijeengehouden wordt dankzij religie en niet dankzij ras. Zie je dat voor je, Pers? Een groot Islamitisch Rijk, waar Turkije en Iran onderdeel van zijn. De Grieken willen vanzelf wel aansluiten (ze worden toch wel veroverd door de Turken), ze worden nu al uitgekotst door de EU en de Europeanen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:20 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet, zou wel leuk zijn. Al is het maar om die nationalistische Turken eens op hun plek te zetten.
Er is hier geen een reactie die over de rand is. Zat reacties waar een hatelijke ondertoon in zit, maar meer ook niet Als hij stoer wil lopen doen door aangifte te doen over posts die hem niet bevallen, moet hij dat zeker doen. Maar de verliezer betaalt...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Om welke reactie gaat het? Doe eens quoten.
Ik ben blij met de situatie nu. Allesbehalve een islamitisch rijk. Daar zal ik wel tot mijn dood tegen vechten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:23 schreef zarGon het volgende:
Jij bent niet nationalistisch wil je zeggen? Daarom, ik heb liever een Rijk dat bijeengehouden wordt dankzij religie en niet dankzij ras. Zie je dat voor je, Pers? Een groot Islamitisch Rijk, waar Turkije en Iran onderdeel van zijn. De Grieken willen vanzelf wel aansluiten (ze worden toch wel veroverd door de Turken), ze worden gekotst door de EU en de Europeanen.
Lol, wat een trieste Turk-wannabe is hij toch ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:25 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Er is hier geen een reactie die over de rand is. Zat reacties waar een hatelijke ondertoon in zit, maar meer ook niet Als hij stoer wil lopen doen door aangifte te doen over posts die hem niet bevallen, moet hij dat zeker doen. Maar de verliezer betaalt...
Zoals ik al eerder zei, hij heeft totaal geen kaas gegeten van recht, wat voor recht dan ook. Ws denkt hij dat je ongecontroleerd rechtszaken kan starten op kosten van de staat. Maar goed, daar komt z´n portomonnee binnenkort wel achter als hij erachter komt welke rechten in dit land belangrijk gevonden worden. Weet trouwens sowieso niet wat er zo erg is aan een post waarin ik de psychologische situatie schets van de gevolgen van deze gewelddadigheden in een toeristisch oord.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:27 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Lol, wat een trieste Turk-wannabe is hij toch ook.
Iedereen wil vechten voor zijn idealen. Daarom jankt die Griek zo hard in dit topic, omdat hij niets anders kan. Griekenland wordt afgeslacht door Turkije als ze wat flikken. Daarom janken de Koerden, ze weten dat ze niet kunnen winnen. En daarom janken wij, de Turken en Perzen niet, wij hebben wat we willen. Wij zijn sterk. Wees er maar zeker van dat er niets zal gebeuren tussen Turkije en Iran, wij hebben namelijk dezelfde vijand, de separatisten. Ze willen een stuk land, ons land. En dat gaat nooit gebeuren, want wij hebben idealen. Net zoals de Koerden, maar Koerden kan je moeilijk een volk noemen. Ik bedoel, wat is een volk nou zonder land?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ik ben blij met de situatie nu. Allesbehalve een islamitisch rijk. Daar zal ik wel tot mijn dood tegen vechten.
Je hebt dan ook niks verkeerds gepost. Je analyseert de situatie. Ga eens op Marokko.nl kijken. Daar worden de Mujahedeen van de Taliban openlijk vereerd door sommige users.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:31 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, hij heeft totaal geen kaas gegeten van recht, wat voor recht dan ook. Ws denkt hij dat je ongecontroleerd rechtszaken kan starten op kosten van de staat. Maar goed, daar komt z´n portomonnee binnenkort wel achter als hij erachter komt welke rechten in dit land belangrijk gevonden worden. Weet trouwens sowieso niet wat er zo erg is aan een post waarin ik de psychologische situatie schets van de gevolgen van deze gewelddadigheden in een toeristisch oord.
Verkapte dreigement!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef Haradrim het volgende:
[..]
De PKK-TAK laat zien dat niemand veilig is in Turkije. Ze hanteren het principe oog-om-oog, tand-om-tand. Dit is heel sterke psychologische oorlogsvoering. Als ik als toerist nu in Turkije zou zitten, zou ik me zeker niet veilig voelen. Dit kan de toeristische industrie van Turkije heel veel geld kosten. Geval hit´em where they feel it.
Is dat alles? Gast, maak jezelf niet belachelijk. (dit is trouwens al de zoveelste keer in mijn 2 topics dat jij jezelf onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt).quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Goedpraten van bomaanslagen van een terroristische organisatie op onschuldige toeristen uit andere landen toeristen, jij zieke debiel, ga je juichen als mij en andere wat gebeurt flikker???
Het recht van de sterkste geldt. Dat zag je in 1922 met de Grieken, in 1974 met de Griekse-Cyprioten en dat zal je ook blijven zien met de Koerden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:31 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, hij heeft totaal geen kaas gegeten van recht, wat voor recht dan ook. Ws denkt hij dat je ongecontroleerd rechtszaken kan starten op kosten van de staat. Maar goed, daar komt z´n portomonnee binnenkort wel achter als hij erachter komt welke rechten in dit land belangrijk gevonden worden. Weet trouwens sowieso niet wat er zo erg is aan een post waarin ik de psychologische situatie schets van de gevolgen van deze gewelddadigheden in een toeristisch oord.
En terecht. De PKK wordt hier verheerlijkt en vereerd door jou, Griek. Zulks een grote hypocriete mond hebben Grieken dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:33 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Je hebt dan ook niks verkeerds gepost. Je analyseert de situatie. Ga eens op Marokko.nl kijken. Daar worden de Mujahedeen van de Taliban openlijk vereerd door sommige users.
Ja dat is alles? Wilde je nog meer horen dan dit dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:34 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Is dat alles? Gast, maak jezelf niet belachelijk. (dit is trouwens al de zoveelste keer in mijn 2 topics dat jij jezelf onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt).
marokko.nl wat doe je daar dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:33 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Je hebt dan ook niks verkeerds gepost. Je analyseert de situatie. Ga eens op Marokko.nl kijken. Daar worden de Mujahedeen van de Taliban openlijk vereerd door sommige users.
Hij heeft niks verkeerds gezegd!quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja dat is alles? Wilde je nog meer horen dan dit dan?
Bovendien weegt het niet op tegen de ontelbare keren dat jij jezelf belachelijk maakt. Griek-wannabe.
Jij leest precies hoe je het lezen wilt, maar die boodschap is gewoon helder, wat voor een wending jij er ook aan probeert te geven!quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Hij heeft niks verkeerds gezegd!
- De PKK-TAK laat zien dat niemand veilig is in Turkije. (FEIT!)
- Als ik als toerist nu in Turkije zou zitten, zou ik me zeker niet veilig voelen. Dit kan de toeristische industrie van Turkije heel veel geld kosten. Geval hit´em where they feel it. (NOG EEN FEIT!)
Lees je weleens een krant of een goede nieuws/opiniesite? Daar wordt hetzelfde gezegd.
Stop je getrol please.
Dit doen ze door bomaanslagen in het gehele land te plegen, niet enkel in de betwiste gebieden. Psychologische oorlogsvoering, die ook vaak toegepast door andere rebellerende organistaties als de ETA (bomaanslagen in Madrid, Mallorca) en bv ook de IRA.quote:De PKK-TAK laat zien dat niemand veilig is in Turkije.
Persoonlijke visie. Als ik toerist was in een land waar gewelddadigheden plaatsvinden, zou ik me niet veilig voelen. Logisch toch?quote:Als ik als toerist nu in Turkije zou zitten, zou ik me zeker niet veilig voelen. Dit kan de toeristische industrie van Turkije heel veel geld kosten.
Wederom beschrijving van de oorlogsvoering van de PKK. Ze proberen de zwakke plekken van Turkije te raken. Wederom een neutrale beschrijving van de tactieken van de PKK.quote:Geval hit´em where they feel it.
Het Turkse leger laat zien dat de Koerdische separatisten niet veilig zijn in Turkije. Zo moeilijk is het trouwens niet om aanslagen te plegen, Turkije is nou eenmaal zo groot vergeleken met Griekenland. (En we hebben wel een economie die gezond is.)quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Hij heeft niks verkeerds gezegd!
- De PKK-TAK laat zien dat niemand veilig is in Turkije. (FEIT!)
Nope. De toeristen voelen hier niets van. Feit blijft dat ze naar Turkije blijven gaan. Zelfs Garibaldi heeft aangegeven in dit topic dat hij naar Turkije gaat. Wat wil je ook? Turkije is hemels.quote:- Als ik als toerist nu in Turkije zou zitten, zou ik me zeker niet veilig voelen. Dit kan de toeristische industrie van Turkije heel veel geld kosten. Geval hit´em where they feel it. (NOG EEN FEIT!)
Janken en bedelen om genade kunnen de Grieken als beste, inderdaad.quote:Stop je getrol please.
Wat bazel je over rechterlijke stappen gast.quote:
Dat is slechts gedeeltelijk waar. Tot 1950 zag je regelmatig grenzen veranderen dmv oorlogen, maar daarna is dit door internationale verdragen zoveel mogelijk geminimaliseerd. En ja, turks Cyprus bestaat, maar wordt door niemand behalve Turkije erkend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het recht van de sterkste geldt. Dat zag je in 1922 met de Grieken, in 1974 met de Griekse-Cyprioten en dat zal je ook blijven zien met de Koerden.
Koester geen denkbeelden, waan je niet wat betreft de Koerden en Turks grondgebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |