Volgens mij neem ik een vrij neutrale houding in inzake dit conflict. Ga maar eens nalezen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij zit rechtstreeks aanslagen op burgers goed te praten van terreurbewegingen. Dat is heel wat anders dan je sympathie voor een bevolkingsgroep uitspreken.
Niemand in een Israel-topic heeft ooit bomaanslagen op burgerdoelen toegejuigd en als dat wel zo is kun je dat quoten.
Garibaldi, niets tegen jou, maar die opmerking kon ECHT NIET door de beugel. (Bom)aanslagen van terreurbewegingen (welke terreurgroep het ook is!) toejuigen is een wel heel grote overtreffende trap die we hier op fok niet hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Jij had je prima thuis gevoeld in de NSB-beweging volgens mij.
Koerden? Ze bestaan niet volgens de Turkse grondwet!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er wonen zo'n 20-25 (?) miljoen Koerden in Turkije die zich op geen enkele manier proberen aan te passen en op te gaan in de Turkse bevolking. Ik hoop dat je Turken nu ook wat beter begrijpt.
Ik heb genoeg nagelezen vooral van jou vriend!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:52 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Volgens mij neem ik een vrij neutrale houding in inzake dit conflict. Ga maar eens nalezen.
Daarbij komt nog dat de Koerden langer dan de Mongoolse Turken in die regio leven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen? Of je wou vertellen dat de Turken hier in Nederland ooit onderdrukt werden? Niet als minderheid erkent werden, hun taal niet mochten spreken, geen tv-kanalen mochten hebben en vermoord werden? Zijn al die Turken nou zo achterlijk of wat?
Daarom. Stomme Koerden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Koerden? Ze bestaan niet volgens de Turkse grondwet!
Lees mijn signature nogmaals en verdwijn dan aub. Je hebt zo te zien ook geen pap gegeten van een ander soort recht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik heb genoeg nagelezen vooral van jou vriend!
Maar mijn laatste woord aan jou!!!
Erkenning is een klein iets met een groot impact. Dit gun je je 25 miljoen landgenoten toch wel?quote:
Naar de hel met je signature.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:55 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Lees mijn signature nogmaals en verdwijn dan aub. Je hebt zo te zien ook geen pap gegeten van een ander soort recht.
Om welke reactie gaat het? Doe eens quoten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Naar de hel met je signature.![]()
Jij bent een troll (en niet eens Griek), maar hoe trollerig ook, wat jij zegt kan wel door de beugel maar die andere vriend....Die is FOUT bezig.
Ze mogen lekker opdonderen naar hun eigen land.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Erkenning is een klein iets met een groot impact. Dit gun je je 25 miljoen landgenoten toch wel?
Het is hun eigen land dat bezet wordt door de Turkse hordes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze mogen lekker opdonderen naar hun eigen land.. Net zoals de Turken hier die zich niet kunnen assimilieren.
Maak jij je maar niet druk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Om welke reactie gaat het? Doe eens quoten.
Dan zou je toch niet van die domme opmerkingen moeten maken! Ik ben iemand die mensenrechten respecteert en realiteitszin heeft. Als jij dit ook zou hebben, zouden we al een stuk verder komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik heb genoeg nagelezen vooral van jou vriend!
Maar mijn laatste woord aan jou!!!
Sorry maar wie kan oprotten naar waar?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze mogen lekker opdonderen naar hun eigen land.. Net zoals de Turken hier die zich niet kunnen assimilieren.
Dan moeten ze maar naar Iran, waar ze beter behandeld worden. Ze zoeken die problemen gewoon ook zelf op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Het is hun eigen land dat bezet wordt door de Turkse hordes.
De Koerden gaan nergens heen. De helden blijven strijden tegen de fascisten. Respect.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar naar Iran, waar ze beter behandeld worden. Ze zoeken die problemen gewoon ook zelf op.
Niets dan lof dat ze dan als onkruid worden weggemaaid. Beetje tegen de gevestigde orde aanschoppen, aanslagen plegen en dan hopen dat ze daarmee wegkomen. Inderdaad, de Turkse helden blijven dapper strijden tegen de Koerdische fascisten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:02 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
De Koerden gaan nergens heen. De helden blijven strijden tegen de fascisten. Respect.
We maken er gewoon een groot-Iran van, tot aan het oosten van Turkije. Wat vind je daarvan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef zarGon het volgende:
Dan moeten ze maar naar Iran, waar ze beter behandeld worden. Ze zoeken die problemen gewoon ook zelf op.
Afleidingsmanoeuvre van de Turkse fascisten om de Koerden hun rechten te ontzeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wordt?
De PKK is allang over haar hoogtepunt heen. Vroeger was er veel meer discriminatie en onderdrukking. Wat de voedingsbodem is geweest voor het ontstaan van de PKK.
Uiteindelijk is uitgegroeid tot een wrede terreurbeweging en is het iets wat aangepakt dient te worden. Het biedt niemand perspectief op oplossingen en ze zaaien alleen maar angst , haat en moord.
Alle Koerden naar Griekenland. Iran stelt niets voor, wees bang voor een Turkse Unie, vriend. Wat wij in 1922-1923 gedaan hebben, kunnen we nu weer. Vraag dat maar aan die Griek in dit topic.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:08 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
We maken er gewoon een groot-Iran van, tot aan het oosten van Turkije. Wat vind je daarvan?
Wat stellen de Turken dan voor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:11 schreef zarGon het volgende:
Alle Koerden naar Griekenland. Iran stelt niets voor, wees bang voor een Turkse Unie, vriend. Wat wij in 1923 gedaan hebben, kunnen we nu weer. Vraag dat maar aan die Griek in dit topic.
Zelfs deze Pers aast op Turks grondgebied. De Griek ook. De Koerd ook. De Armeen ook. Zoveel vijanden en dan hebben we het hier over de zielige Koerden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Wat stellen de Turken dan voor.Wees maar bang voor de val van het Iraanse regime en de wederopstanding van het pan-Iranisme. Gaat jullie een hoop grondgebied kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |