abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83160239
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Even iets anders, dat de turken ruzie hebben met de PKK voelen we toch niets van, maar wanneer donderstralen jullie op uit de EU?
Ik moest wel lachen.
pi_83170565
quote:
Overleden soldaat was pas 15 dagen in dienst

De vader van één van de omgekomen militairen die gister omkwam bij gevechten met de PKK zegt dat zijn zoon slechts 15 dagen in dienst was toen hij werd gedood. Praktisch ongetraind zou hij naar Şemzînan gestuurd zijn om te vechten.

De familie van Siddik Saydam woont in de westelijke Turkse provincie Sakarya, maar komt oorspronkelijk uit het Koerdische Mûş (Muş). In Sakarya hebben ze een winkel. Daar werkte ook zoon Mutlu Saydam.

Tegenover het staatsagentschap AA zei vader Siddik Saydam dat zijn zoon nog niet had geleerd hoe hij een geweer moest gebruiken. "Hij was 15 dagen in dienst in Sivas, daarna werd hij naar Hakkâri (Koerdisch: Colemêrg) gestuurd. Hoe kan een soldaat die 15 dagen er op heeft zitten naar de grens gestuurd worden? Hij had geen opleiding, niks meegekregen," zo zei vader Saydam verontwaardigd.
http://rudaw.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3912

Triest natuurlijk dat er weer een jongeman het slachtoffer is geworden van de Turkse politiek.

Pas 15 dagen in dienst en gelijk naar het front gestuurd. De Turkse commando's durven natuurlijk niet, ze weten wat de gevolgen zijn als ze tegenover het keiharde Koerdische verzet komen te staan.

Zoals een columnist van The Guardian eerder deze week schreef: ze kunnen alleen maar laf artilleriebeschietingen doen op het Noorden van Irak, want 1 ding is zeker wanneer ze te voet richting Iraaks Koerdistan gaan: ze zullen in bodybags terugkeren.
pi_83170720
Ook frappant dat het een Koerd is. Wellicht worden de Koerden wel gebruikt als kanonnenvoer.
We shall meet again before long to march to new triumphs.
pi_83170933
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef G.Garibaldi het volgende:
Ook frappant dat het een Koerd is. Wellicht worden de Koerden wel gebruikt als kanonnenvoer.
Zo wordt loyaliteit aan de Turkse staat dus beloond. Alle Koerden kunnen zich beter bij de PKK aansluiten dan zo'n terreurstaat.
pi_83171497
Frappant dat het een Koerd is? Kans is relatief gezien heel groot dat een op de vijf Koerd is. Gezien de bevolkingssamenstelling.
pi_83171601
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:20 schreef IHVK het volgende:
Frappant dat het een Koerd is? Kans is relatief gezien heel groot dat een op de vijf Koerd is. Gezien de bevolkingssamenstelling.
De Koerden zouden sowieso de verplichte dienstplicht aan hun laars moeten lappen. Lachwekkend dat ze opgeleid worden in een leger dat verantwoordelijk is voor honderden/duizenden Koerdische doden.
pi_83171602
quote:
Dat is zo, maar feit blijft wel dat de volgende onnodige doden weer zijn gevallen vanwege nationalistische grootheidswaanzin en kettingen met 20 kilobakstenen ego´s
pi_83171620
quote:
Koerdische arbeiders ontslagen na geruchten

Opnieuw zijn er Koerdische arbeiders ontslagen in de Turkse stad Rize na geruchten over hun betrokkenheid bij de PKK. 37 Koerdische medewerkers die naar Rize waren gekomen voor het bouwen van een stuwdam zijn nu ontslagen, omdat ze de PKK zouden financieren.

De 37 medewerkers waren net als veel Koerden voor tijdelijk seizoenswerk afgereisd naar het noorden van Turkije, om inkomen te verdienen. Echter, na een aantal bezoeken van de Turkse veiligheidsdiensten aan de bouwput van de stuwdam begon de chef van de arbeiders geruchten te verspreiden over de medewerkers, zo zeggen zij zelf.

De Koerden zouden de PKK financieel ondersteunen en vaak over de grens met Irak gaan. De arbeiders werden na verspreiding van de geruchten ontslagen met als reden dat de werkgever hun veiligheid niet meer kon garanderen.

'Ze waren respectvol en aardig'

Turkse collega's en de lokale bevolking van Rize zijn verbaasd over het ontslag, omdat ze tevreden waren over de medewerkers die uit Amed (Diyarbakir) waren komen werken. Een ambtenaar van de gemeente, die op verzoek van Turkse veiligheidsdienst de medewerkers bezocht was ook verbaasd. "Ze zijn respectvol en aardig," aldus de ambtenaar van de gemeente. De Koerdische arbeiders zijn weer terug in Amed.

De pro-Koerdische partij voor Vrede en Democratie (BDP) gaat de kwestie naar in het Turkse parlement bespreekbaar maken. Mensenrechtenorganisaties en andere instanties maken melding van een toename van de discriminerende houding tegenover Koerdische arbeiders in het westen van Turkije.
http://rudaw.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3926

Wat raar dat de Koerden worden gediscrimineerd met het smoesje: PKK-lid. (ik dacht dat Turken en Koerden zulke goede broeders waren volgens de Turken op FOK!)

Stel dat de moslims gediscrimineerd zouden worden in het Westen met het smoesje: al-Qaeda-lid.

Zoals een reactie op de Rudaw-site al zei: ze kunnen zich nog altijd aanmelden bij de Koerdische Arbeiders Partij.
pi_83171736
quote:
Maar de kans dat het een Koerd is die pas 15 dagen in dienst is en zonder opleiding richting het front wordt gestuurd is groter. Typisch gevalletje van Koerdenhaat. Zijn Turkse baas moet opgespoord worden en bestraft.
pi_83171919
Je zit wel propaganda te verspreiden van een in Nederland als terreurgroep aangemerkte beweging,

Beetje raar hoor.
pi_83171970
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:24 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Maar de kans dat het een Koerd is die pas 15 dagen in dienst is en zonder opleiding richting het front wordt gestuurd is groter. Typisch gevalletje van Koerdenhaat. Zijn Turkse baas moet opgespoord worden en bestraft.
Welk Front gek?

Ze hebben zomaar een busje in Istanbul opgeblazen. Of is Istanbul een front tegenwoordig?

Bovendien zijn er ook veel Koerdische officieren, je praat weer onzin..
pi_83172180
En natuurlijk hebben de meeste Koerden niets met de PKK, gezien de slachtingen die die terreurbeweging op haar naam heeft staan in het Zuid-Oosten van Turkije.

Maar het gaat jou dan ook niet om de Koerden.
pi_83172257
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef IHVK het volgende:
En natuurlijk hebben de meeste Koerden niets met de PKK, gezien de slachtingen die die terreurbeweging op haar naam heeft staan in het Zuid-Oosten van Turkije.

Maar het gaat jou dan ook niet om de Koerden.
Koerden hebben niet veel met de PKK, maar wel met de vrijheidsbeweging die binnen de Koerdische gedachtegangen heerst.
pi_83172278
Die reacties van Turken op Rudaw ook. Koerdisch kind blindgeslagen door Turkse politie en dan deze reactie:
quote:
Koerden zijn gek op dromen voor een eigen stuk grond.
Vergeet niet of jullie behoren onder turkije of wegwezen naar irak, iran, syrie, armenie. Wij als hele bevolking van Trabzon zijn al klaar voor de strijd tot ons laatste druppel bloed tegen elk vijand incl. koerden. Wij zijn klaar voor de strijd tegen de koerden. Wij als bevolking van Trabzon wachten af voor de fluitsignaal. Die blijkt bijna te komen. Nog effe wij hebben geduld. Allah musluman Türkü korusun
pi_83172356
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Haradrim het volgende:

[..]

Koerden hebben niet veel met de PKK, maar wel met de vrijheidsbeweging die binnen de Koerdische gedachtegangen heerst.
Die steun ik ook.
Ik geloof dat dat via democratische weg zeker kan. Maar de PKK verstoort dit proces. Ook de DTP trouwens wat gewoon de politieke tak van de PKK bleek.
pi_83172435
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef G.Garibaldi het volgende:
Die reacties van Turken op Rudaw ook. Koerdisch kind blindgeslagen door Turkse politie en dan deze reactie:
[..]

Ja er zijn idioten onder Turken. En nu ?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:36:20 #217
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83172547
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef IHVK het volgende:

[..]

Welk Front gek?

Ze hebben zomaar een busje in Istanbul opgeblazen. Of is Istanbul een front tegenwoordig?

Hahaha! OMG!

Scherp
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_83172553
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja er zijn idioten onder Turken. En nu ?
Er zijn wel veel idioten onder Turken, vind je niet?
pi_83172580
En het kan ook gewoon een nep bericht zijn wat dat betreft.
pi_83172615
quote:

[..]

Welk Front gek?

Gek?

Ze hebben vanochtend een busje opgeblazen en hij is nu al begraven en zijn vader heeft een interview gegeven? Ik dacht het niet.

Deze soldaat hoort bij de 12 die op zaterdag zijn afgemaakt:

http://www.todayszaman.co(...)led-in-semdinli.html
pi_83172645
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Er zijn wel veel idioten onder Turken, vind je niet?
Nee alleen onder Iraniers eigenlijk.

Ze hangen daar homo's op en alle vrouwen moeten burka's dragen.
pi_83172753
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef IHVK het volgende:
En natuurlijk hebben de meeste Koerden niets met de PKK
Je bent niet de woordvoerder van de Koerden dus ik neem je reactie niet serieus.
pi_83172785
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee alleen onder Iraniers eigenlijk.

Ze hangen daar homo's op en alle vrouwen moeten burka's dragen.
Geen boerka's. Wel worden er homo's opgehangen, door de regering, die weinig steun vindt onder de bevolking. Wij gaan niet de straat op om in Koerdische gebieden de winkels van Koerden kort en klein te slaan. Wij kennen geen fascistische beweging in Iran. Wij kunnen met elke minderheid in Iran opschieten. Wij zijn niet achterlijk.
pi_83172804
quote:

[..]

Welk Front gek?

De PKK-TAK laat zien dat niemand veilig is in Turkije. Ze hanteren het principe oog-om-oog, tand-om-tand. Dit is heel sterke psychologische oorlogsvoering. Als ik als toerist nu in Turkije zou zitten, zou ik me zeker niet veilig voelen. Dit kan de toeristische industrie van Turkije heel veel geld kosten. Geval hit´em where they feel it.
pi_83172806
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Je bent niet de woordvoerder van de Koerden dus ik neem je reactie niet serieus.
Jij liegt dus ik neem jou niet serieus.
pi_83172874
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef Haradrim het volgende:

[..]

De PKK-TAK laat zien dat niemand veilig is in Turkije. Ze hanteren het principe oog-om-oog, tand-om-tand. Dit is heel sterke psychologische oorlogsvoering. Als ik als toerist nu in Turkije zou zitten, zou ik me zeker niet veilig voelen. Dit kan de toeristische industrie van Turkije heel veel geld kosten. Geval hit´em where they feel it.
Ik ga over 5 weken naar Turkije, Marmaris om precies te zijn. Zijn al eerder aanslagen geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo bang voor ben.
pi_83172883
quote:

[..]

Wishfull thinking vooral. De afgelopen tijd zijn er vaker momenten geweest waar het aantal aanslagen opleefde. En vaak houdt het dan weer op. Toerisme merkt er weinig van voorlopig.
pi_83172888
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

Die steun ik ook.
Ik geloof dat dat via democratische weg zeker kan. Maar de PKK verstoort dit proces. Ook de DTP trouwens wat gewoon de politieke tak van de PKK bleek.
Vooral dat laatste doet 't m. Alle partijen verbieden met het smoesje: PKK.
Doodnormale arbeiders discrimineren met het smoesje: ja hoor, weer PKK.

Vind je het raar dat PKK populair wordt.
pi_83172927
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Ik ga over 5 weken naar Turkije, Marmaris om precies te zijn. Zijn al eerder aanslagen geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo bang voor ben.
Waarom ga je in hemelsnaam naar Turkije? Als er iemand is die neerkijkt op Turkije en Turken ben jij het wel.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:41:36 #230
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83172946
quote:
Als ik als toerist nu in Turkije zou zitten, zou ik me zeker niet veilig voelen. Dit kan de toeristische industrie van Turkije heel veel geld kosten. Geval hit´em where they feel it.
Ik als toerist ga dit jaar weer naar Turkije (Marmaris) en je moet weten dat ik een hekel heb aan terroristen die bommetjes in vuilnisbakjes plaatsen zoals de PKK in het verleden ook heeft gedaan in toeristische gebieden en dat jij dit verdedigt is al strafbaar.

*genoteerd*
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_83173014
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef IHVK het volgende:
Waarom ga je in hemelsnaam naar Turkije? Als er iemand is die neerkijkt op Turkije en Turken ben jij het wel.
Wees maar niet bang; ik ga er niet heen voor de Turken.
pi_83173038
quote:

[..]

De PKK-TAK laat zien dat niemand veilig is in Turkije.
En dat zorgt ervoor dat het volk zich kan richten op een gezamenlijke vijand. En dat verbroedert.
pi_83173112
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Vooral dat laatste doet 't m. Alle partijen verbieden met het smoesje: PKK.
Doodnormale arbeiders discrimineren met het smoesje: ja hoor, weer PKK.

Vind je het raar dat PKK populair wordt.
Wordt?

De PKK is allang over haar hoogtepunt heen. Vroeger was er veel meer discriminatie en onderdrukking. Wat de voedingsbodem is geweest voor het ontstaan van de PKK.
Uiteindelijk is uitgegroeid tot een wrede terreurbeweging en is het iets wat aangepakt dient te worden. Het biedt niemand perspectief op oplossingen en ze zaaien alleen maar angst , haat en moord.
pi_83173159
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Wees maar niet bang; ik ga er niet heen voor de Turken.
Maar ze gaan wel lekker geld aan je verdienen.
pi_83173194
Er zijn hier gewoon twee users die een officieel genoteerde terreurbeweging lopen te verdedigen.

*apart
pi_83173240
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom wonen er hier 300.000 Turken, die zich op geen enkele manier proberen aan te passen en op te gaan in de Nederlandse bevolking en woorden tekortkomen om ´hun´ vaderland op te hemelen. Hoop dat je onze situatie nu ook wat beter begrijpt.
pi_83173242
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef IHVK het volgende:
Maar ze gaan wel lekker geld aan je verdienen.
Waar zou Turkije anders zijn inkomsten vandaan moeten halen? Zonder al dat toerisme was Turkije nog wat het dertig jaar geleden was; armoedig en vies. Wees maar blij dat ik mijn centen daar uitgeef.
pi_83173274
quote:
Er zijn hier gewoon twee users die een officieel genoteerde terreurbeweging lopen te verdedigen.

*apart
Ga ergens anders lopen trollen. In het Israël-Palestina topic waar mensen Hamas en Hezbollah ophemelen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:46:31 #239
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83173295
quote:

*apart
Ik heb 1 opmerking o.a. al geprintscreend en opgeslagen.
pi_83173330
quote:

*apart
Moet je eens naar een Israel topic gaan, kom je vingers tekort.
pi_83173332
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef Haradrim het volgende:

[..]

Waarom wonen er hier 300.000 Turken, die zich op geen enkele manier proberen aan te passen en op te gaan in de Nederlandse bevolking en woorden tekortkomen om ´hun´ vaderland op te hemelen. Hoop dat je onze situatie nu ook wat beter begrijpt.
Zeg maar ongeveer 400.000.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:47:13 #242
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_83173341
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik als toerist ga dit jaar weer naar Turkije (Marmaris) en je moet weten dat ik een hekel heb aan terroristen die bommetjes in vuilnisbakjes plaatsen zoals de PKK in het verleden ook heeft gedaan in toeristische gebieden en dat jij dit verdedigt is al strafbaar.

*genoteerd*
citeer strafwets articel (ik loop geen terreurbeweging te verdedigen ik vraag alleen waar dat staat dat het niet mag
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_83173378
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:46 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik heb 1 opmerking o.a. al geprintscreend en opgeslagen.
Jij had je prima thuis gevoeld in de NSB-beweging volgens mij.
pi_83173413
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Waar zou Turkije anders zijn inkomsten vandaan moeten halen? Zonder al dat toerisme was Turkije nog wat het dertig jaar geleden was; armoedig en vies. Wees maar blij dat ik mijn centen daar uitgeef.
Pff. Ik word soms echt moedeloos van jou.
pi_83173449
Ik ga weer weg hier..
Geen zin in deze onzin.
pi_83173451
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Haradrim het volgende:

[..]

Of bij een Palestina-demonstratie waar mensen keihard HAMAS JIHAD HEZBOLLAH schreeuwen terwijl de politie staat te kijken en niet ingrijpt
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:49:43 #247
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83173475
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Haradrim het volgende:

[..]

Jij zit rechtstreeks aanslagen op burgers goed te praten van terreurbewegingen. Dat is heel wat anders dan je sympathie voor een bevolkingsgroep uitspreken.

Niemand in een Israel-topic heeft ooit bomaanslagen op burgerdoelen toegejuigd en als dat wel zo is kun je dat quoten.
pi_83173528
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef Haradrim het volgende:

[..]

Er wonen zo'n 20-25 (?) miljoen Koerden in Turkije die zich op geen enkele manier proberen aan te passen en op te gaan in de Turkse bevolking. Ik hoop dat je Turken nu ook wat beter begrijpt.
pi_83173602
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er wonen zo'n 20-25 (?) miljoen Koerden in Turkije die zich op geen enkele manier proberen aan te passen en op te gaan in de Turkse bevolking. Ik hoop dat je Turken nu ook wat beter begrijpt.
Hoe zou dat komen? Of je wou vertellen dat de Turken hier in Nederland ooit onderdrukt werden? Niet als minderheid erkent werden, hun taal niet mochten spreken, geen tv-kanalen mochten hebben en vermoord werden? Zijn al die Turken nou zo achterlijk of wat?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:51:48 #250
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_83173603
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

50jaar geleden vochten ze nog zij aan zij
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')