Ik ga over 5 weken naar Turkije, Marmaris om precies te zijn. Zijn al eerder aanslagen geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo bang voor ben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef Haradrim het volgende:
[..]
De PKK-TAK laat zien dat niemand veilig is in Turkije. Ze hanteren het principe oog-om-oog, tand-om-tand. Dit is heel sterke psychologische oorlogsvoering. Als ik als toerist nu in Turkije zou zitten, zou ik me zeker niet veilig voelen. Dit kan de toeristische industrie van Turkije heel veel geld kosten. Geval hit´em where they feel it.
Wishfull thinking vooral. De afgelopen tijd zijn er vaker momenten geweest waar het aantal aanslagen opleefde. En vaak houdt het dan weer op. Toerisme merkt er weinig van voorlopig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef Haradrim het volgende:
[..]
De PKK-TAK laat zien dat niemand veilig is in Turkije. Ze hanteren het principe oog-om-oog, tand-om-tand. Dit is heel sterke psychologische oorlogsvoering. Als ik als toerist nu in Turkije zou zitten, zou ik me zeker niet veilig voelen. Dit kan de toeristische industrie van Turkije heel veel geld kosten. Geval hit´em where they feel it.
Vooral dat laatste doet 't m. Alle partijen verbieden met het smoesje: PKK.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die steun ik ook.
Ik geloof dat dat via democratische weg zeker kan. Maar de PKK verstoort dit proces. Ook de DTP trouwens wat gewoon de politieke tak van de PKK bleek.
Waarom ga je in hemelsnaam naar Turkije? Als er iemand is die neerkijkt op Turkije en Turken ben jij het wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ik ga over 5 weken naar Turkije, Marmaris om precies te zijn. Zijn al eerder aanslagen geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo bang voor ben.
Ik als toerist ga dit jaar weer naar Turkije (Marmaris) en je moet weten dat ik een hekel heb aan terroristen die bommetjes in vuilnisbakjes plaatsen zoals de PKK in het verleden ook heeft gedaan in toeristische gebieden en dat jij dit verdedigt is al strafbaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef Haradrim het volgende:
Als ik als toerist nu in Turkije zou zitten, zou ik me zeker niet veilig voelen. Dit kan de toeristische industrie van Turkije heel veel geld kosten. Geval hit´em where they feel it.
Wees maar niet bang; ik ga er niet heen voor de Turken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef IHVK het volgende:
Waarom ga je in hemelsnaam naar Turkije? Als er iemand is die neerkijkt op Turkije en Turken ben jij het wel.
En dat zorgt ervoor dat het volk zich kan richten op een gezamenlijke vijand. En dat verbroedert.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef Haradrim het volgende:
[..]
De PKK-TAK laat zien dat niemand veilig is in Turkije.
Wordt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Hellas2009 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste doet 't m. Alle partijen verbieden met het smoesje: PKK.
Doodnormale arbeiders discrimineren met het smoesje: ja hoor, weer PKK.
Vind je het raar dat PKK populair wordt.
Maar ze gaan wel lekker geld aan je verdienen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Wees maar niet bang; ik ga er niet heen voor de Turken.
Waarom wonen er hier 300.000 Turken, die zich op geen enkele manier proberen aan te passen en op te gaan in de Nederlandse bevolking en woorden tekortkomen om ´hun´ vaderland op te hemelen. Hoop dat je onze situatie nu ook wat beter begrijpt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom ga je in hemelsnaam naar Turkije? Als er iemand is die neerkijkt op Turkije en Turken ben jij het wel.
Waar zou Turkije anders zijn inkomsten vandaan moeten halen? Zonder al dat toerisme was Turkije nog wat het dertig jaar geleden was; armoedig en vies. Wees maar blij dat ik mijn centen daar uitgeef.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef IHVK het volgende:
Maar ze gaan wel lekker geld aan je verdienen.
Ga ergens anders lopen trollen. In het Israël-Palestina topic waar mensen Hamas en Hezbollah ophemelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef IHVK het volgende:
Er zijn hier gewoon twee users die een officieel genoteerde terreurbeweging lopen te verdedigen.
*apart
Ik heb 1 opmerking o.a. al geprintscreend en opgeslagen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef IHVK het volgende:
Er zijn hier gewoon twee users die een officieel genoteerde terreurbeweging lopen te verdedigen.
*apart
Moet je eens naar een Israel topic gaan, kom je vingers tekort.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef IHVK het volgende:
*apart
Zeg maar ongeveer 400.000.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Waarom wonen er hier 300.000 Turken, die zich op geen enkele manier proberen aan te passen en op te gaan in de Nederlandse bevolking en woorden tekortkomen om ´hun´ vaderland op te hemelen. Hoop dat je onze situatie nu ook wat beter begrijpt.
citeer strafwets articel (ik loop geen terreurbeweging te verdedigen ik vraag alleen waar dat staat dat het niet magquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik als toerist ga dit jaar weer naar Turkije (Marmaris) en je moet weten dat ik een hekel heb aan terroristen die bommetjes in vuilnisbakjes plaatsen zoals de PKK in het verleden ook heeft gedaan in toeristische gebieden en dat jij dit verdedigt is al strafbaar.
*genoteerd*
Jij had je prima thuis gevoeld in de NSB-beweging volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik heb 1 opmerking o.a. al geprintscreend en opgeslagen.
Pff. Ik word soms echt moedeloos van jou.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Waar zou Turkije anders zijn inkomsten vandaan moeten halen? Zonder al dat toerisme was Turkije nog wat het dertig jaar geleden was; armoedig en vies. Wees maar blij dat ik mijn centen daar uitgeef.
Of bij een Palestina-demonstratie waar mensen keihard HAMAS JIHAD HEZBOLLAH schreeuwen terwijl de politie staat te kijken en niet ingrijptquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Moet je eens naar een Israel topic gaan, kom je vingers tekort.
Jij zit rechtstreeks aanslagen op burgers goed te praten van terreurbewegingen. Dat is heel wat anders dan je sympathie voor een bevolkingsgroep uitspreken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Moet je eens naar een Israel topic gaan, kom je vingers tekort.
Er wonen zo'n 20-25 (?) miljoen Koerden in Turkije die zich op geen enkele manier proberen aan te passen en op te gaan in de Turkse bevolking. Ik hoop dat je Turken nu ook wat beter begrijpt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Waarom wonen er hier 300.000 Turken, die zich op geen enkele manier proberen aan te passen en op te gaan in de Nederlandse bevolking en woorden tekortkomen om ´hun´ vaderland op te hemelen. Hoop dat je onze situatie nu ook wat beter begrijpt.
Hoe zou dat komen? Of je wou vertellen dat de Turken hier in Nederland ooit onderdrukt werden? Niet als minderheid erkent werden, hun taal niet mochten spreken, geen tv-kanalen mochten hebben en vermoord werden? Zijn al die Turken nou zo achterlijk of wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er wonen zo'n 20-25 (?) miljoen Koerden in Turkije die zich op geen enkele manier proberen aan te passen en op te gaan in de Turkse bevolking. Ik hoop dat je Turken nu ook wat beter begrijpt.
50jaar geleden vochten ze nog zij aan zijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er wonen zo'n 20-25 (?) miljoen Koerden in Turkije die zich op geen enkele manier proberen aan te passen en op te gaan in de Turkse bevolking. Ik hoop dat je Turken nu ook wat beter begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |