Die rieken inderdaad als een malle! Of nja, ik heb er één uit de Swapdoos en die stinkt dus ook enormquote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, ailisha
zijn wel leuke kleurtjes btw
maar buiten lakken dan
Die meuren idd wel wat ja (ik had die van mij in de doos gedaan, hahaha!!) Maar verder hebben ze inderdaad wel toffe kleuren! (ik kan meur altijd goed hebben, maar ik had al 3 dezelfde blauwen, als het er geen 4 waren, vandaar de doosquote:Op zondag 20 juni 2010 23:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die rieken inderdaad als een malle! Of nja, ik heb er één uit de Swapdoos en die stinkt dus ook enorm
Wow, zo mooi! Ik ben om! Is dat konad gewoon verkrijgbaar in winkels hier in Nederland of valt het alleen online te bestellen? Kwil liever niet bestellen, wil als het effe kan morgen aan de slagquote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
mn uitgesmeerde konadje.. moet nog even cleanuppen, maar ik heb geen zin meer
Ik ken 1 winkel waar ze het een en ander verkopen, en verder 2 kraampjes op de zwarte markt van Beverwijk. Meer weet ik nietquote:Op maandag 21 juni 2010 01:54 schreef Melochan het volgende:
[..]
Wow, zo mooi! Ik ben om! Is dat konad gewoon verkrijgbaar in winkels hier in Nederland of valt het alleen online te bestellen? Kwil liever niet bestellen, wil als het effe kan morgen aan de slag
bij kruidvat verkopen ze van essence stempelsetjes voor 3 euroquote:Op maandag 21 juni 2010 01:54 schreef Melochan het volgende:
[..]
Wow, zo mooi! Ik ben om! Is dat konad gewoon verkrijgbaar in winkels hier in Nederland of valt het alleen online te bestellen? Kwil liever niet bestellen, wil als het effe kan morgen aan de slag
Leukquote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
mn uitgesmeerde konadje.. moet nog even cleanuppen, maar ik heb geen zin meer
Ik dacht ook al,, say whut??? Is denk ik wel m'n grootste lemmingquote:Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het leek me ook al zo apart, aangezien ik er maanden naar heb lopen zoekenWel jammer trouwens!!
Daar heb ik laatst ook wat lakjes van gekocht. Ik deed het flesje open en viel bijna achterover, wat een geur komt daar inderdaad van af.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, ailisha
zijn wel leuke kleurtjes btw
maar buiten lakken dan
Gosh ben ik ook niet echt kapot van, kleuren zijn niet erg gepigmenteerd en dan is ¤ 6,49 voor 1 flesje best duur. Gewoon lekker bestellen joh Semtexquote:Op maandag 21 juni 2010 08:16 schreef SEMTEX het volgende:
Grmbl. Qua merken bevalt Gosh (MAC-kloon) me een stuk minder goed dan de goedkopere variant Catrice. Er klopt geen hol van de Gosh-kleuren en de nagellak is stroperig, dik en duurt uren om te drogen.
Heb een flesje wat van buiten oogt als donkerpaars met glitters, de finish is een stuk roder
Helemaal hiermee eens, niets mis met drogistlakjes, maar de prijs-kwaliteitverhouding moet wel kloppen.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gosh ben ik ook niet echt kapot van, kleuren zijn niet erg gepigmenteerd en dan is ¤ 6,49 voor 1 flesje best duur. Gewoon lekker bestellen joh Semtex, OPI en CG
.
Toch lekker gaan pielen?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:56 schreef vamperotica het volgende:
Ik wil nagelpielen maar vinnut zonde om mn gepiel van gister eraf te halen.... En nou?
* vamperotica zo evne foto's maken gaat
Mwehe that's me, so thanksquote:Op zondag 20 juni 2010 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Allemaal wel mooi, maar die grijszilvereofzo vind ik wel heel mooiEn die ring is
.
![]()
[..]
Ik had daar in het begin ook heel veel moeite mee. Eigenlijktt een maandje terug oid. En nu pas gaat het beter, ik neem langer de tijd om te verwijderen.
Ik doe altijd napoetsen met een nagelborsteltje, is gelijk een goeie scrub voor je nagelriemenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Allemaal wel mooi, maar die grijszilvereofzo vind ik wel heel mooiEn die ring is
.
![]()
[..]
Ik had daar in het begin ook heel veel moeite mee. Eigenlijktt een maandje terug oid. En nu pas gaat het beter, ik neem langer de tijd om te verwijderen.
Nubar heeft ook een hele donkerpaarse met glitter, ben even de naam kwijt, zal 'm straks even opzoeken en anders vanavond als ik thuis ben. Maar die komt er in mijn ogen aardig dichtbij.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik dacht ook al,, say whut??? Is denk ik wel m'n grootste lemming.
Die heb ik ook inderdaad en viel mij ook zo tegen. Maar bijvoorbeeld Gosh rainbow is echt super!quote:Op maandag 21 juni 2010 08:16 schreef SEMTEX het volgende:
Grmbl. Qua merken bevalt Gosh (MAC-kloon) me een stuk minder goed dan de goedkopere variant Catrice. Er klopt geen hol van de Gosh-kleuren en de nagellak is stroperig, dik en duurt uren om te drogen.
Heb een flesje wat van buiten oogt als donkerpaars met glitters, de finish is een stuk roder
Nou inderdaad, de prijs is niet reëelquote:Op maandag 21 juni 2010 08:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gosh ben ik ook niet echt kapot van, kleuren zijn niet erg gepigmenteerd en dan is ¤ 6,49 voor 1 flesje best duur. Gewoon lekker bestellen joh Semtex, OPI en CG
.
quote:
Me2!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:47 schreef Loqi het volgende:
Zo, bijgelezen na een druk weekend, mooie lakjes en creaties weer! Decals![]()
Als er Davids besteld gaan worden wil ik ook wel weer meedoenhijs fijn
Whoot. Als er iemand gaat bestellenwil ik dr ook wel eentje, alleen maar om het uit te proberen. ;oquote:
Helaas hebben ze hier niet zo'n rommelbakquote:Op maandag 21 juni 2010 11:13 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Me2!
@mirannie: Gosh heeft best wel wat fijne lakjes, maar ik koop ze eigenlijk alleen maar uit de rommelbak bij de KV. 6/7,- per lakje is (veel) meer dan een OPI/CG, en dan is mijn keuze snel gemaakt
ik ben dan wel weer lyrisch over catrice..![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik zou graag de groupsorder op me willen nemen voor de Davids, maar ik ben helaas geen eigenaar van een creditcard![]()
Wat de vorige keer was, dat als we grotere flesjes zouden nemen zou het duurder worden ofzo. Was volgens mij iig veel gedoe.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ook niet
Als je er meteen 3 wilt, is dan zo'n 2.5 oz niet fijner? Of wegen die dan weer teveel ivm shipping?![]()
Lakje vandaag:
[ afbeelding ]
Rituals Amber Stone met bubbels![]()
Ah oke, nouja wel begrijpelijk aan de ene kant..quote:Op maandag 21 juni 2010 11:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat de vorige keer was, dat als we grotere flesjes zouden nemen zou het duurder worden ofzo. Was volgens mij iig veel gedoe.
Ah zo!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn al mensen bestellingen door aan het geven zonder dat er een vrijwilliger is om het op zich te nemenEn delta, een grote fles is onhandig omdat die niet met de brievenbuspost kan worden doorgestuurd in nederland
Oh, dat is wel heel makkelijk ja!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:45 schreef milka82 het volgende:
Count me in voor David (doe maar drie stuks!)
[Show hier je nagels] Groepsorder topcoats bij idonails.comquote:Op maandag 21 juni 2010 11:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Even kijken hoe het vorige topic er uit zag
Ik kan hem alleen niet vinden![]()
Bubsel jij bent echt geweldigquote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil het wel op me nemen
Moet ik dan een topic openen?
[Show hier je nagels] Groepsorder topcoats bij idonails.comquote:Op maandag 21 juni 2010 12:11 schreef Debsterr het volgende:
Roep je het hier Bubs, als het David topic er is? Heb wel SV besteld nu maar David blijft liev
.
Maandag komen er eigenlijk nooit pakketjes, tenzij reeds op zaterdag aangeboden.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef Loqi het volgende:
boah, heb blootjes dus ik wil lakken, maar ik hoop ook op mn TD vandaag..wachten of niet... twijfel twijfel
Nou mij is dat al via PM gevraagd maar ik heb geen CC, dus ik kan zelf niet bestellen. Maar ik lees al dat een groepsorder best weer zou kunnen!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:11 schreef mirannie het volgende:
[..]Dat ziet er echt goed uit!!
Doe mij er maar meteen 3, voor deze prijs kan dat prima. Wie ging er ook al weer bestellen??
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:26 schreef Kleintje19 het volgende:
Catrice - I Sea You
[ afbeelding ]
subtiel stempeltje erop:
[ afbeelding ]
ik heb even mijn nagelriemen glad gefotosjopt want close-ups zijn niet best
anders was je met stoel achterovergeklaptquote:Op maandag 21 juni 2010 12:44 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Da's ijdel![]()
(Mooi stempeltje hoor! Waar is ie van?)
Ohja, dohquote:Op maandag 21 juni 2010 12:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maandag komen er eigenlijk nooit pakketjes, tenzij reeds op zaterdag aangeboden.
hihi, blootjesquote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef Loqi het volgende:
boah, heb blootjes dus ik wil lakken, maar ik hoop ook op mn TD vandaag..wachten of niet... twijfel twijfel
Nu ben ik wel echt benieuwd naar je nagelriemen heurquote:Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
anders was je met stoel achterovergeklapt![]()
uhh het is plate m64 een fullplate met bloemetjes
Goed geluktquote:Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
anders was je met stoel achterovergeklapt![]()
uhh het is plate m64 een fullplate met bloemetjes
Omg foto's op je nagels.. moet je dan echt een foto sturen of kan het ook digitaal?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:18 schreef princess-a het volgende:
Oh ladies; wil er nog iemand het adres van dat meisje waar ik mn Hello Kittys weg heb? Ze heeft zelf héél veel plaatjes waar je uit kunt kiezen, maar je kunt haar ook dingen toesturen waar ze een decal van moet maken. Plaatjes, zoals die van Puckzzzof foto's (zij had zelf 1 van haar en haar vriendje op haar nagels). Service is prima en het kost bijna niets. 75cent voor 10 plaatjes, 50 cent voor verzending en dan maakt het niet uit hoeveel decals het zijn.
PM me maar bij interesse dan geef ik haar adres
Liever digitaalquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Omg foto's op je nagels.. moet je dan echt een foto sturen of kan het ook digitaal?
Dat is haar jaquote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef mirannie het volgende:
http://-diana-.hyves.nl/ Deze mevrouw doet ook decals
Ik heb geen Hyvesquote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef mirannie het volgende:
http://-diana-.hyves.nl/ Deze mevrouw doet ook decals
china glaze entourage!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:06 schreef Nailoholic het volgende:
Kleintje19 moooi! <3 Geweldige kleurcombinatie, waar heb je mee gestempeld (of lees ik er nou gewoon heel hard over heen :$)
de eerste foto is naturel en niet gefotosoeptquote:Op maandag 21 juni 2010 12:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nu ben ik wel echt benieuwd naar je nagelriemen heur
Kun je haar hyves bekijken? Heeft ze onder foto mapje 'Decals' voorbeelden staan met een foto van haar vriendje, en een foto van haar vriendje en zichzelf op haar nagels. Ik ga dat niet zomaar plaatsen op een forum maar daar kun je ze dus zienquote:Op maandag 21 juni 2010 13:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb geen Hyves![]()
![]()
Ik ben erg benieuwd naar die foto-decals; staan er ergens voorbeelden?
Nee ik kan haar profiel niet bekijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kun je haar hyves bekijken? Heeft ze onder foto mapje 'Decals' voorbeelden staan met een foto van haar vriendje, en een foto van haar vriendje en zichzelf op haar nagels. Ik ga dat niet zomaar plaatsen op een forum maar daar kun je ze dus zien
Hoe zag je dan die China Glaze foto? Want die is ook van haarquote:Op maandag 21 juni 2010 13:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee ik kan haar profiel niet bekijken
Die liet een vriendinnetje van me zien om me te pestenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe zag je dan die China Glaze foto? Want die is ook van haar
Hahah ohquote:Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die liet een vriendinnetje van me zien om me te pesten![]()
Ze heeft ze net laten zien, echt superleuk!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah ohMisschien kan ze dan ook die andere foto even laten zien haha.. met die foto decals
Het ziet er heel leuk uit maar ik geloof niet dat elke foto zich ervoor leent. Met zn allen in de tuin zal niet lukken denk ik, maar bijvoorbeeld iemand alleen op de foto, en dan vooral het gezicht, dat ziet er echt heel leuk uit
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:49 schreef m@x het volgende:
Slechte swatches
China Glaze - Bad Kitty
[ afbeelding ]
China Glaze - Atlantis
[ afbeelding ]
OPI DS - Opulence
[ afbeelding ]
Dat bedoel ikquote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ze heeft ze net laten zien, echt superleuk!
Ik was al heeel druk bezig haha!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah ohMisschien kan ze dan ook die andere foto even laten zien haha.. met die foto decals
Het ziet er heel leuk uit maar ik geloof niet dat elke foto zich ervoor leent. Met zn allen in de tuin zal niet lukken denk ik, maar bijvoorbeeld iemand alleen op de foto, en dan vooral het gezicht, dat ziet er echt heel leuk uit
Foto'sssquote:Op maandag 21 juni 2010 13:55 schreef P.F het volgende:
Het vriendje vond mijn lila nagels juist de leukste in tijden en ze paste helemaal bij mij (ik was na het foto maken naar de zonnebank geweest en dus wat bruiner toen hij mij zag) en met bruine handen vind ik hem eigenlijk toch wel leuk!
IEH IEHquote:Op maandag 21 juni 2010 14:08 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Alleen Kaleidoscope him out is van mij. (Rechts)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik doen? Heb alle 'speciale' al gedaan, alleen deze zijn nog over..quote:Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef P.F het volgende:
Vet saaie postIk ga wel weer een nieuw kleurtje van catrice opdoen
Owww! die moet ik ook hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef Kleintje19 het volgende:
wat heb je mooie handen en nagels P.F![]()
Dames, de zon schijnt volop, waar blijven de holo's en glitter foto;s![]()
ik zal wel beginnen dan![]()
vers van de pers (of euh t potje lak)
[ afbeelding ]
ik zou voor de linker gaan of voor de roze, zijn de opvallendstequote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Welke zal ik doen? Heb alle 'speciale' al gedaan, alleen deze zijn nog over..
[ afbeelding ]
Sexagon en dat H&M lakjequote:Op maandag 21 juni 2010 14:08 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Alleen Kaleidoscope him out is van mij. (Rechts)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde als wat Moana zegt. Die knallende roze, er komt een hittegolf aan, past mooi bij het weerquote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Welke zal ik doen? Heb alle 'speciale' al gedaan, alleen deze zijn nog over..
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een geweldig kleurtje!!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |