Die rieken inderdaad als een malle! Of nja, ik heb er één uit de Swapdoos en die stinkt dus ook enormquote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, ailisha
zijn wel leuke kleurtjes btw
maar buiten lakken dan
Die meuren idd wel wat ja (ik had die van mij in de doos gedaan, hahaha!!) Maar verder hebben ze inderdaad wel toffe kleuren! (ik kan meur altijd goed hebben, maar ik had al 3 dezelfde blauwen, als het er geen 4 waren, vandaar de doosquote:Op zondag 20 juni 2010 23:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die rieken inderdaad als een malle! Of nja, ik heb er één uit de Swapdoos en die stinkt dus ook enorm
Wow, zo mooi! Ik ben om! Is dat konad gewoon verkrijgbaar in winkels hier in Nederland of valt het alleen online te bestellen? Kwil liever niet bestellen, wil als het effe kan morgen aan de slagquote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
mn uitgesmeerde konadje.. moet nog even cleanuppen, maar ik heb geen zin meer
Ik ken 1 winkel waar ze het een en ander verkopen, en verder 2 kraampjes op de zwarte markt van Beverwijk. Meer weet ik nietquote:Op maandag 21 juni 2010 01:54 schreef Melochan het volgende:
[..]
Wow, zo mooi! Ik ben om! Is dat konad gewoon verkrijgbaar in winkels hier in Nederland of valt het alleen online te bestellen? Kwil liever niet bestellen, wil als het effe kan morgen aan de slag
bij kruidvat verkopen ze van essence stempelsetjes voor 3 euroquote:Op maandag 21 juni 2010 01:54 schreef Melochan het volgende:
[..]
Wow, zo mooi! Ik ben om! Is dat konad gewoon verkrijgbaar in winkels hier in Nederland of valt het alleen online te bestellen? Kwil liever niet bestellen, wil als het effe kan morgen aan de slag
Leukquote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
mn uitgesmeerde konadje.. moet nog even cleanuppen, maar ik heb geen zin meer
Ik dacht ook al,, say whut??? Is denk ik wel m'n grootste lemmingquote:Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het leek me ook al zo apart, aangezien ik er maanden naar heb lopen zoekenWel jammer trouwens!!
Daar heb ik laatst ook wat lakjes van gekocht. Ik deed het flesje open en viel bijna achterover, wat een geur komt daar inderdaad van af.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, ailisha
zijn wel leuke kleurtjes btw
maar buiten lakken dan
Gosh ben ik ook niet echt kapot van, kleuren zijn niet erg gepigmenteerd en dan is ¤ 6,49 voor 1 flesje best duur. Gewoon lekker bestellen joh Semtexquote:Op maandag 21 juni 2010 08:16 schreef SEMTEX het volgende:
Grmbl. Qua merken bevalt Gosh (MAC-kloon) me een stuk minder goed dan de goedkopere variant Catrice. Er klopt geen hol van de Gosh-kleuren en de nagellak is stroperig, dik en duurt uren om te drogen.
Heb een flesje wat van buiten oogt als donkerpaars met glitters, de finish is een stuk roder
Helemaal hiermee eens, niets mis met drogistlakjes, maar de prijs-kwaliteitverhouding moet wel kloppen.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gosh ben ik ook niet echt kapot van, kleuren zijn niet erg gepigmenteerd en dan is ¤ 6,49 voor 1 flesje best duur. Gewoon lekker bestellen joh Semtex, OPI en CG
.
Toch lekker gaan pielen?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:56 schreef vamperotica het volgende:
Ik wil nagelpielen maar vinnut zonde om mn gepiel van gister eraf te halen.... En nou?
* vamperotica zo evne foto's maken gaat
Mwehe that's me, so thanksquote:Op zondag 20 juni 2010 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Allemaal wel mooi, maar die grijszilvereofzo vind ik wel heel mooiEn die ring is
.
![]()
[..]
Ik had daar in het begin ook heel veel moeite mee. Eigenlijktt een maandje terug oid. En nu pas gaat het beter, ik neem langer de tijd om te verwijderen.
Ik doe altijd napoetsen met een nagelborsteltje, is gelijk een goeie scrub voor je nagelriemenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Allemaal wel mooi, maar die grijszilvereofzo vind ik wel heel mooiEn die ring is
.
![]()
[..]
Ik had daar in het begin ook heel veel moeite mee. Eigenlijktt een maandje terug oid. En nu pas gaat het beter, ik neem langer de tijd om te verwijderen.
Nubar heeft ook een hele donkerpaarse met glitter, ben even de naam kwijt, zal 'm straks even opzoeken en anders vanavond als ik thuis ben. Maar die komt er in mijn ogen aardig dichtbij.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik dacht ook al,, say whut??? Is denk ik wel m'n grootste lemming.
Die heb ik ook inderdaad en viel mij ook zo tegen. Maar bijvoorbeeld Gosh rainbow is echt super!quote:Op maandag 21 juni 2010 08:16 schreef SEMTEX het volgende:
Grmbl. Qua merken bevalt Gosh (MAC-kloon) me een stuk minder goed dan de goedkopere variant Catrice. Er klopt geen hol van de Gosh-kleuren en de nagellak is stroperig, dik en duurt uren om te drogen.
Heb een flesje wat van buiten oogt als donkerpaars met glitters, de finish is een stuk roder
Nou inderdaad, de prijs is niet reëelquote:Op maandag 21 juni 2010 08:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gosh ben ik ook niet echt kapot van, kleuren zijn niet erg gepigmenteerd en dan is ¤ 6,49 voor 1 flesje best duur. Gewoon lekker bestellen joh Semtex, OPI en CG
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |