Nou lees ik vandaag in de krant dat cement en betonijzer weer niet mogen.quote:
Of van scheerzeep. Dat mag er nu wel in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou lees ik vandaag in de krant dat cement en betonijzer weer niet mogen.
Ze zullen met bouwmaterialen wel stropakken of Legoblokjes bedoelen.
Wat een merkwaardige gedachtengang.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef waht het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik verwacht in ieder geval niet dat Israël wapentuig zal toelaten dus er zal sowieso een vorm van een blokkade blijven.
Ja, haha.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Of van scheerzeep. Dat mag er nu wel in..
Ja want het zijn allemaal haatbaardenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, haha.
Alsof die haatbaarden zich wel eens scheren.
"a clerical ommission on behalf of the Pime Minister's Office".quote:Op maandag 21 juni 2010 11:56 schreef moussie het volgende:
[..]
Leuk ook, het artikel in de Haaretz
[..]
http://www.haaretz.com/ne(...)-in-english-1.296809
Dat in het bold, dat we het even weten hé, het is wel 'onze' schuld dat het nog langer duurt met het opheffen/verlichten van die blokkade
Lees de Volkskrant, zaterdagbijlage, een of twee weken geleden. Verslag van de Zweedse schrijver van Wallander.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef paddy het volgende:
En over die creditcard? Uit je eigen aangegeven bron
[..]
Als een schmous zoiets zegt, zou ik extra op mijn hoede zijn: hij bedoelt vast het omgekeerde!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:23 schreef C_N het volgende:
[..]
morgen gaan alllllllllllllllll de Israelish de zee in en geven Israel aan de palies zou dat goed zijn .............
nop denk het niet
Pardon? Probeert te filteren?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:12 schreef Lolque het volgende:
[..]
Het verschil is dat Israël tenminste nog probeert om de Hamas klootzakjes eruit te filteren.
Ook al valt dit vies tegen aangezien ze door kinderen en oudere mensen als helden en verlossers worden gezien en dus vrolijk met ze meelopen.
Nu zijn de activisten terroristen en hun organisatie moet op 'terreurlijst' staan!quote:An overwhelming majority of the United States Senate has signed a letter to President Obama encouraging him to stand strongly behind Israel in the face of "challenges" to its international standing.
The letter, written in the midst of a continuing international onslaught against Israel in the wake of the flotilla-Gaza blockade situation, emphasizes that it is in “our national interest to support Israel at a moment when Israel faces multiple threats from Hamas in Gaza, Hizbullah in Lebanon, and the current regime in Iran.”
The missive has been signed by 87 senators, and was spearheaded by Senate Majority Leader Harry Reid (D-Nv) and Senate Republican Leader Mitch McConnell (R-Ky).
“Israel’s opponents have developed clever diplomatic and tactical ploys to challenge its international standing,” the letter states, including “the effort to isolate Israel at the Nuclear Non-Proliferation Treaty review conference [and] the recent effort to breach the naval blockade around Gaza… Israel’s naval blockade, which is legal under international law, allows Israel to keep dangerous goods from entering Gaza by sea.”
IHH Connections With Hamas
Describing Israel’s response to the terror activists who attempted to break the blockade, the letter states that the Israeli forces who boarded the ship owned by the Turkish Humanitarian Relief Foundation (IHH), were “brutally attacked with iron rods, knives, and broken glass. They were forced to respond to that attack and we regret the loss of life that resulted. We are deeply concerned about the IHH’s role in this incident and have additional questions about Turkey and any connections to Hamas. The IHH is a member of a group of Muslim charities, the Union of Good, which was designated by the US Treasury Department as a terrorist organization. The Union of Good was created by and strongly supports Hamas, which has been designated as a foreign terrorist organization by the US State Department. We recommend that your administration consider whether the IHH should be put on the list of foreign terrorist organizations…”
The Senators commend Obama on the prevention of an “unfair United Nations Security Council resolution” against Israel, and “deplore the actions of the United Nations Human Rights Council which, once again, singled out Israel… We ask you to stand firm in the future at the United Nations Security Council and to use your veto power, if necessary, to prevent any similar biased or one-sided resolutions from passing.”
The letter concludes with the hope for the continuation of peace talks leading to a two-state solution.
Similar House Letter
The Senate letter comes four days after a similar letter in the House of Representatives, signed by 75% of the members. It was initiated by Rep. Ted Poe (R-Tx) and Rep. Gary Peters (D-Mi), and bears the signatures of more than 320 of their colleagues. The House letter to Obama details the true intentions of the IHH and the Gaza flotilla, and calls on the president to use his veto power in the U.N. Security Council to block one-sided, anti-Israel resolutions.
“We urge you to remain steadfast in the defense of Israel in the face of the international community’s rush to unfairly judge and condemn Israel in international fora such as the UN Security Council,” the House letter states. (IsraelNationalNews.com)
huh, het is toch gewoon Engels? En in het Engels betekent het dus gewoon administratief, de geestelijkheid wordt clergy genoemd. Ik denk dat het voortkomt uit het feit dat vroeger de kerk de administratie bijhield, de geletterden, de clerus .. tegenwoordig heet dat gewoon klerk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
"a clerical ommission on behalf of the Pime Minister's Office".
Mijn Engels is misschien niet goed genoeg, maar in het Nederlands betekent het woord "clerus": "de gezamenlijke priesters".
Nou, we weten inmiddels dat Hebreeuws een averechtse taal is.
Whut? Wat heb ik weggehaald dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als een schmous zoiets zegt, zou ik extra op mijn hoede zijn: hij bedoelt vast het omgekeerde!
(Oh, en voor dit wordt geëdit door een mod: waarom schmous wel verwijderen en pallies niet?)
Niks. Maar dat wilde ik voor de zekerheid voorkomen. Die discussie over het gebruik van schmous en pallies hebben we vaker gehad.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef moussie het volgende:
[..]
huh, het is toch gewoon Engels? En in het Engels betekent het dus gewoon administratief, de geestelijkheid wordt clergy genoemd. Ik denk dat het voortkomt uit het feit dat vroeger de kerk de administratie bijhield, de geletterden, de clerus .. tegenwoordig heet dat gewoon klerk?
Jumping to conclusionsquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
"a clerical ommission on behalf of the Pime Minister's Office".
Mijn Engels is misschien niet goed genoeg, maar in het Nederlands betekent het woord "clerus": "de gezamenlijke priesters".
Nou, we weten inmiddels dat Hebreeuws een averechtse taal is.
Israël entert gewoon en d'r gebeurt niks.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:15 schreef Amos_ het volgende:
Is die Iraanse (aanvals/provocatie)vloot al gearriveerd?
Tja Iran wilt ook niet weggevaagd worden dus een verstandige keusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:50 schreef Lolque het volgende:
[..]
Israël entert gewoon en d'r gebeurt niks.![]()
Ahmadinejad zal wel weer moord en brand schreeuwen maar is ondertussen toch te verstandig een full scale oorlog tegen Israël te lanceren.
Heb ik net mijn post geplaatst lees ik dit op Spitsnieuws: http://www.spitsnieuws.nl(...)n_hulpschip_naa.htmlquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tja Iran wilt ook niet weggevaagd worden dus een verstandige keus. Maar de CIA heb wel zijn maniertjes om Iran op andere manieren te pakken , buiten sancties om.
Wat een lafaardsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:00 schreef Lolque het volgende:
[..]
Heb ik net mijn post geplaatst lees ik dit op Spitsnieuws: http://www.spitsnieuws.nl(...)n_hulpschip_naa.html
In het Nederlands weet ik geen equivalent.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Jumping to conclusions![]()
Tsja, hoe zeg je dat in het Nederlands? Of in het Hebreeuws
The land of the brave and the home of the free!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:41 schreef Burakius het volgende:
Ja jongens, dat dit kan in the U S OF A!
quote:U.N. Chief Ban Ki-Moon announces launch of international inquiry into the May 31 Gaza flotilla incident
"Onafhankelijk"?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:59 schreef Frutsel het volgende:
Zojuist op het nieuws, zo te zien komt er dus een 'onafhankelijk' VN/Internationaal onderzoek naar het incident.
[..]
quote:VN-chef lanceert onderzoek hulpvloot
JERUZALEM - VN-chef Ban Ki-moon heeft maandag een internationaal onderzoek gelanceerd naar de Israëlische bestorming van een pro-Palestijns hulpkonvooi richting Gazastrook in mei, waarbij negen Turkse activisten werden gedood.
Israëlische ministers zegden maandag medewerking van Israël toe, berichtten Israëlische media.
Het onderzoekspanel telt vier leden, onder wie een Turks en een Israëlisch lid.
voor sommige mensen zou dat wel eens zo kunnen zijn ja. Dat de VS bijv een te grote (financiele) vinger in de pap heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je schrijft het alsof het niet onafhankelijk zou zijn. Bedoel je dat?
In de tweede wereldoorlog waren er veel meer Duitse slachtoffers dan Amerikaanse slachtoffers.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar ik zag dat je het meende.![]()
De stand is nog steeds ongeveer 100 Palestijnen voor 1 joodse Israeliër, dus wat klaag je nou? Terwijl er nog steeds minder Palestijnen dan joodse Israeliërs zijn.
Lees nog eens goed wat je hier schrijftquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:10 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De Verenigde Nazi's zijn natuurlijk nooit onafhankelijk.
Verkeerde topic DeParo, dit gaat louter over het hulpkonvooi-incidentquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:34 schreef DeParo het volgende:
De Palestijnen weigeren toch weer vredesonderhandelingen, Obama heeft Israel onder druk gezet en is er in geslaagd om dingen te bereiken, nu het kon en zou kunnen lukken zijn het weer de Palestijnen die weigeren en het voor iedereen verpesten. Dat je nu nog kan geloven in de leiders van het Palestijnste volk. Ze worden van alle kanten misbruikt door de eigen leiders. Het is te erg voor woorden.
quote:Oppositie Israël hekelt steunen VN-onderzoek
JERUZALEM - De Israëlische oppositieleidster Tzipi Livni heeft dinsdag felle kritiek geleverd op het besluit van de rechtse regering van premier Benjamin Netanyahu om mee te werken aan een VN-onderzoek naar de bestorming van een hulpvloot voor de Gazastrook op 31 mei. Livni zei dat Israël zich in de hoek laat drijven, aldus de Israëlische krant Haaretz.
Volgens Livni, leider van de centrumpartij Kadima, had de Joodse staat veel beter zelf een geloofwaardig en serieus onderzoek kunnen doen naar het incident met de hulpvloot voor Gaza. Livni stelde dat ze dat al lang geleden heeft geadviseerd.
VN-topman Ban Ki-moon maakte maandag bekend dat een VN-commissie onderzoek gaat doen naar het incident, waarbij negen Turkse activisten om het leven werden gebracht door Israëlische commando's.
Wat een hypocriet ben jij zeg, een eye-opener zeg, net of je ooit anders gedacht had!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
Ongelooflijk, de reportage van Netwerk in Hebron net op TV. Die kolonisten
Wel een eye-opener.Ik raad eenieder die het niet gezien heeft het te bekijken op uitzendinggemist.nl
Het gaat niet om het aantal doden. Niemand geeft om die hongernegertjes die verkracht en/of vermoord worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:05 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Och, ik zou ook eens kijken wat er gebeurt in bv de Westelijke Sahara, in Libie, in Algerije, Sudan etc etc etc
Even de boel in verhouding zetten de en de hypocrieten alhier de mond snoeren:
[ afbeelding ]
Dan hebben we het nog niet eens over een gemiddelde volgens mij, het conflict in Israel en Palestina duurt al decennia, de slachtoffers van die Afrikaanse burgeroorlogen bijvoorbeeld is vaak over veel minder jaren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:05 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Och, ik zou ook eens kijken wat er gebeurt in bv de Westelijke Sahara, in Libie, in Algerije, Sudan etc etc etc
[ afbeelding ]
Dat is zeker waar. Het is allemaal afschuwelijk. Niet te geloven dat de VN veiligheidsraad dit tolereert! Ik bedoel, al die sancties tegen China, Algerije, Marokko, Turkije, Sudan tenslotte!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:10 schreef waht het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal doden. Niemand geeft om die hongernegertjes die verkracht en/of vermoord worden.
Maar de bezetting van Palestina is natuurlijk duivels. Die Zionisten zijn de bron van al het kwaad op de wereld.
Zeker, het is niet te geloven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:21 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Het is allemaal afschuwelijk. Niet te geloven dat de VN veiligheidsraad dit tolereert! Ik bedoel, al die sancties tegen China, Algerije, Marokko, Turkije, Sudan tenslotte!
Goede vraag. Tibet, delen van Georgië, Irak, Afghanistan?quote:Trouwens, wat is er nog meer bezet in de wereld?
Je gaat bij lange na niet ver genoeg terug. Een halve eeuw is het minimum. Deze landen moeten er dus nog sowieso bij en er zal nog wel meer zijn:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:25 schreef waht het volgende:
Goede vraag. Tibet, delen van Georgië, Irak, Afghanistan?
Ik had inderdaad niet gedacht dat de kolonisten zich zo fascistisch konden gedragen. En ik vind elke reportage die dit soort wantoestanden (waar ze ook ter wereld gebeuren) laat zien fantastisch.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat een hypocriet ben jij zeg, een eye-opener zeg, net of je ooit anders gedacht had!
Je bent duidelijk bevooroordeeld dus uiteraard zal jij een dergelijke reportage fantastisch vinden!
Sudan, de Westelijke Sahara en Congo hebben ieder hun eigen topic. Ik zie niet in waarom het één erger is dan het ander. Dat in de reguliere media dit veel meer aandacht krijgt is meer vanwege de geopolitieke belangen die een rol spelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:05 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |