abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83313087
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:41 schreef Burakius het volgende:
Ja jongens, dat dit kan in the U S OF A!
The land of the brave and the home of the free!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator maandag 2 augustus 2010 @ 15:59:37 #77
8781 crew  Frutsel
pi_84775765
Zojuist op het nieuws, zo te zien komt er dus een 'onafhankelijk' VN/Internationaal onderzoek naar het incident.

quote:
U.N. Chief Ban Ki-Moon announces launch of international inquiry into the May 31 Gaza flotilla incident
pi_84775834
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:59 schreef Frutsel het volgende:
Zojuist op het nieuws, zo te zien komt er dus een 'onafhankelijk' VN/Internationaal onderzoek naar het incident.
[..]

"Onafhankelijk"?
  Moderator maandag 2 augustus 2010 @ 16:02:37 #79
8781 crew  Frutsel
  Moderator maandag 2 augustus 2010 @ 16:05:32 #80
8781 crew  Frutsel
pi_84776032
quote:
VN-chef lanceert onderzoek hulpvloot

JERUZALEM - VN-chef Ban Ki-moon heeft maandag een internationaal onderzoek gelanceerd naar de Israëlische bestorming van een pro-Palestijns hulpkonvooi richting Gazastrook in mei, waarbij negen Turkse activisten werden gedood.

Israëlische ministers zegden maandag medewerking van Israël toe, berichtten Israëlische media.

Het onderzoekspanel telt vier leden, onder wie een Turks en een Israëlisch lid.
pi_84776196
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:02 schreef Frutsel het volgende:
Ja?
Je schrijft het alsof het niet onafhankelijk zou zijn. Bedoel je dat?
  Moderator maandag 2 augustus 2010 @ 16:18:13 #82
8781 crew  Frutsel
pi_84776551
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je schrijft het alsof het niet onafhankelijk zou zijn. Bedoel je dat?
voor sommige mensen zou dat wel eens zo kunnen zijn ja. Dat de VS bijv een te grote (financiele) vinger in de pap heeft.

zelf ga ik er van uit dat het gewoon onafhankelijk is.

Maar ook dan, wat dan? Een veroordeling/straf wordt vermoedelijk door een vetorecht geblokkeerd.

Maar okay, zonder " was beter :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:24:51 #83
111528 Viajero
Who dares wins
pi_84776813
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar ik zag dat je het meende. ;(
De stand is nog steeds ongeveer 100 Palestijnen voor 1 joodse Israeliër, dus wat klaag je nou? Terwijl er nog steeds minder Palestijnen dan joodse Israeliërs zijn.
In de tweede wereldoorlog waren er veel meer Duitse slachtoffers dan Amerikaanse slachtoffers.

Conclusie: in de tweede wereldoorlog waren de Amerikanen slecht en de Duitsers goed.

Even om aan te geven dat aantallen slachtoffers niets waard zijn zonder ze in context te zetten.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:10:58 #84
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_84782777
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

"Onafhankelijk"?
De Verenigde Nazi's zijn natuurlijk nooit onafhankelijk.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  † In Memoriam † maandag 2 augustus 2010 @ 19:52:38 #85
137949 Disana
pi_84784501
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:10 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

De Verenigde Nazi's zijn natuurlijk nooit onafhankelijk.
Lees nog eens goed wat je hier schrijft :X
pi_84789161
De Palestijnen weigeren toch weer vredesonderhandelingen, Obama heeft Israel onder druk gezet en is er in geslaagd om dingen te bereiken, nu het kon en zou kunnen lukken zijn het weer de Palestijnen die weigeren en het voor iedereen verpesten. Dat je nu nog kan geloven in de leiders van het Palestijnste volk. Ze worden van alle kanten misbruikt door de eigen leiders. Het is te erg voor woorden.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:17:17 #87
8781 crew  Frutsel
pi_84805846
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:34 schreef DeParo het volgende:
De Palestijnen weigeren toch weer vredesonderhandelingen, Obama heeft Israel onder druk gezet en is er in geslaagd om dingen te bereiken, nu het kon en zou kunnen lukken zijn het weer de Palestijnen die weigeren en het voor iedereen verpesten. Dat je nu nog kan geloven in de leiders van het Palestijnste volk. Ze worden van alle kanten misbruikt door de eigen leiders. Het is te erg voor woorden.
Verkeerde topic DeParo, dit gaat louter over het hulpkonvooi-incident :)
Je moet in die andere zijn
  Moderator dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:18:02 #88
8781 crew  Frutsel
pi_84805875
quote:
Oppositie Israël hekelt steunen VN-onderzoek

JERUZALEM - De Israëlische oppositieleidster Tzipi Livni heeft dinsdag felle kritiek geleverd op het besluit van de rechtse regering van premier Benjamin Netanyahu om mee te werken aan een VN-onderzoek naar de bestorming van een hulpvloot voor de Gazastrook op 31 mei. Livni zei dat Israël zich in de hoek laat drijven, aldus de Israëlische krant Haaretz.

Volgens Livni, leider van de centrumpartij Kadima, had de Joodse staat veel beter zelf een geloofwaardig en serieus onderzoek kunnen doen naar het incident met de hulpvloot voor Gaza. Livni stelde dat ze dat al lang geleden heeft geadviseerd.

VN-topman Ban Ki-moon maakte maandag bekend dat een VN-commissie onderzoek gaat doen naar het incident, waarbij negen Turkse activisten om het leven werden gebracht door Israëlische commando's.
pi_85703378
Panorama BBC had laatst een goede uitzending over wat er nu gebeurde aan boord van het schip.
In deze docu is duidelijk te zien dat het helemaal niet zo'n vredige bedoeling was op die vloot.
Wel respect voor de Turkse mensen die de Israelische soldaten hebben geprobeerd te beschermen.
Zo hoort het wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 25-08-2010 21:13:52 ]
pi_85703418
Ongelooflijk, de reportage van Netwerk in Hebron net op TV. Die kolonisten :r

Wel een eye-opener. :N Ik raad eenieder die het niet gezien heeft het te bekijken op uitzendinggemist.nl
Allah Al Watan Al Malik
pi_85704130
Och, ik zou ook eens kijken wat er gebeurt in bv de Westelijke Sahara, in Libie, in Algerije, Sudan etc etc etc

Even de boel in verhouding zetten de en de hypocrieten alhier de mond snoeren:

pi_85704253
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
Ongelooflijk, de reportage van Netwerk in Hebron net op TV. Die kolonisten :r

Wel een eye-opener. :N Ik raad eenieder die het niet gezien heeft het te bekijken op uitzendinggemist.nl
Wat een hypocriet ben jij zeg, een eye-opener zeg, net of je ooit anders gedacht had!
Je bent duidelijk bevooroordeeld dus uiteraard zal jij een dergelijke reportage fantastisch vinden!
pi_85704302
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:05 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Och, ik zou ook eens kijken wat er gebeurt in bv de Westelijke Sahara, in Libie, in Algerije, Sudan etc etc etc

[ afbeelding ]
Het gaat niet om het aantal doden. Niemand geeft om die hongernegertjes die verkracht en/of vermoord worden.

Maar de bezetting van Palestina is natuurlijk duivels. Die Zionisten zijn de bron van al het kwaad op de wereld.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_85704350
quote:

[ afbeelding ]
Dan hebben we het nog niet eens over een gemiddelde volgens mij, het conflict in Israel en Palestina duurt al decennia, de slachtoffers van die Afrikaanse burgeroorlogen bijvoorbeeld is vaak over veel minder jaren.
pi_85704892
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:10 schreef waht het volgende:

[..]

Het gaat niet om het aantal doden. Niemand geeft om die hongernegertjes die verkracht en/of vermoord worden.

Maar de bezetting van Palestina is natuurlijk duivels. Die Zionisten zijn de bron van al het kwaad op de wereld.
Dat is zeker waar. Het is allemaal afschuwelijk. Niet te geloven dat de VN veiligheidsraad dit tolereert! Ik bedoel, al die sancties tegen China, Algerije, Marokko, Turkije, Sudan tenslotte!

Trouwens, wat is er nog meer bezet in de wereld?
pi_85705086
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:21 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Het is allemaal afschuwelijk. Niet te geloven dat de VN veiligheidsraad dit tolereert! Ik bedoel, al die sancties tegen China, Algerije, Marokko, Turkije, Sudan tenslotte!
Zeker, het is niet te geloven.
quote:
Trouwens, wat is er nog meer bezet in de wereld?
Goede vraag. Tibet, delen van Georgië, Irak, Afghanistan?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_85705192
Ik vind de verdeling trouwens nog vrij ruim hoor:

Waarom sluit de Westbank zich niet gewoon aan bij Jordanie? Oh wacht, is dat misschien omdat uit Jordanie al het tuig in de Westbank gedumpt werd wat oa bomaanslagen op de koning van Jordanie pleegde?

En waarom in godsnaam die belachelijke definitie van vluchtelingen? ALLEEN voor de Palestijnen worden de nakomelingen (zelfs die meer dan een halve eeuw erna geboren zijn) meegeteld. Ook als ze gewoon in huizen wonen ed. Volgens die definitie zijn 30 miljoen Duitsers vluchteling.

Dit noemt men bv een vluchtelingenkamp:

Ik noem dat een stad.
pi_85705361
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:25 schreef waht het volgende:

Goede vraag. Tibet, delen van Georgië, Irak, Afghanistan?
Je gaat bij lange na niet ver genoeg terug. Een halve eeuw is het minimum. Deze landen moeten er dus nog sowieso bij en er zal nog wel meer zijn:

Westelijke Sahara
Duitsland
Polen
Ierland
Rusland
Roemenie
Hongarije
Tjechoslowakije
Yougoslavie
pi_85706054
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat een hypocriet ben jij zeg, een eye-opener zeg, net of je ooit anders gedacht had!
Je bent duidelijk bevooroordeeld dus uiteraard zal jij een dergelijke reportage fantastisch vinden!
Ik had inderdaad niet gedacht dat de kolonisten zich zo fascistisch konden gedragen. En ik vind elke reportage die dit soort wantoestanden (waar ze ook ter wereld gebeuren) laat zien fantastisch.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85706190
quote:

[ afbeelding ]
Sudan, de Westelijke Sahara en Congo hebben ieder hun eigen topic. Ik zie niet in waarom het één erger is dan het ander. Dat in de reguliere media dit veel meer aandacht krijgt is meer vanwege de geopolitieke belangen die een rol spelen.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')