Hoe dacht je anders dat je aan je vlees moest komen? Het is niet dat een koe zich vrijwillig zelf snijdt. Dat zou wel handig zijn imho.quote:
Koosjer slachten = Halal slachten.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind de kosjere slacht een stuk ranziger.
Je kan er van maken dat dit in oostblok landen gebeurt en niet door een Islamiet.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:20 schreef 49R het volgende:
[..]
Dit is wat je op je bord krijgt als je halal vlees besteld. Ik kan er niets anders van maken.
Oh sorry hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:16 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Inhoudt. *
Tevens laat het filmpje juist zien wat niet halal slachten is en daar gaat de discussie ook over. Maar jij komt hier en je slaat de plank volledig mis.
Je bent een Griek, daarom deze reactie..quote:Op zondag 20 juni 2010 20:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat jij duidelijk wilt maken is echt belachelijk. En het gaat niet alleen om halal, mevrouw hoort halal en is er als de kippen bij om dit correct te praten, gaat het niet helemaal met jou? Elk pijntje dat een dier voelt is er één te veel.
En ookal weet jij wat halal slachten inhoudt, jij weet dat het overal er precies volgens de regels aan toe gaat, nee? Is dit een groot probleem? Ja zeker.
Even verder kijken en denken dat je neus lang is, helemaal als je zegt dat je de filmpjes niet had gezien.
Griekenland is net zo erg hoor op dat opzicht die houden zich ook niet aan hun regels.. ik ontken dat tenminste niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 07:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent een Griek, daarom deze reactie..![]()
Jij eet nooit vlees omdat dieren pijn hebben bij het slachten?
Hmm had ik toch gelijkquote:
Nah, kan allebei volgens mij.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm had ik toch gelijk![]()
Turk hier in Emmen adverteert trots dat ie Helal vlees verkoopt
allebeiquote:Op maandag 21 juni 2010 08:07 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nah, kan allebij volgens mij.
http://www.google.nl/search?&q=halal+of+helal
Dat zeg ikquote:
Geen idee, zal wel een verbastering zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh is het 1 dan het Nederlandse woord en het andere niet?
Allebei hetzelfde. Alleen Turken zijn eigenwijs en spreken sommige Arabische woorden anders uit. Zoals: adhan (met een slis z) in het Arabisch, maar in het Turks: ezan.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:35 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Geen idee, zal wel een verbastering zijn.
fap fap fapquote:Op zondag 20 juni 2010 15:23 schreef Zwolsboy het volgende:![]()
http://www.skoften.net/index/video/halal_slachtmachine
ik dacht dat hun vlees met respect geslacht werd en dieren pas slachten als ze oud en bijna dood zijn![]()
Klacht : Halal vlees is nog erger dan nederlands vlees (de 1e is onze manier van slachten)
nee, vlees is lekkerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |