Uiteraard.....ik zat je maar wat te dollenquote:Op zondag 20 juni 2010 18:59 schreef methodmich het volgende:
Terecht hoor, dat punt voor de vijfnegen leden van Wu-Tang Clan. Zou zelfs een bonus opgeleverd moeten hebben, maar vooruit. Je kunt niet alles hebben.
quote:Formed from the ashes of the trance-rockers Spacemen 3, singer/guitarist Jason Pierce's groupdid not break away from his prior band's trademark hypnotic minimalism
Welke layout, vanaf de bagger, de rest wordt niet meer bijgewerkt, zit ie erin.quote:
Tijd voor de bagger dan.quote:
Gehenna +1quote:Op zondag 20 juni 2010 21:34 schreef Gehenna het volgende:
spiritualized?
Opgezocht en namens Gehenna:quote:Op zondag 20 juni 2010 21:58 schreef bartrid het volgende:
adventures beyond the ultraworld.
Nieuwe dan maar. Welke echte vent zong:quote:Op maandag 21 juni 2010 08:58 schreef Gehenna het volgende:
klopt iddik had helaas geen tijd meer om hier te kijken gisteravond ( ivm met slapen
)
quote:Gonna live while I'm alive
I'll sleep when I'm dead
quote:revealed he has been singing all his life - and
has badgered him for years to do an album.
"Ifwasn't
I wouldn't be given this opportunity. I'm not stupid I know that. But if I couldn't sing I wouldn't have been given the opportunity either."
dat is.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef belsen het volgende:
Is dat papa Winehouse?
The Zutonsquote:Op maandag 21 juni 2010 11:33 schreef belsen het volgende:
Welke band schreef het nummer Valerie, waarmee Winehouse en producer Mark Ronson een hit haalden?
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef Trashcanman het volgende:
Shrinebuilder?
kwamen die niet voor snoop dogg in de plaats @ parkpopquote:
Argh! Deze had ik kunnen wetenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:23 schreef Gehenna het volgende:
uhuh, ik kreeg laatst die tracklist in de mail van hun
ben er wel benieuwd naar, vond de vorige 2 erg goed te doen.
Van wie was het volgende album ook alweer?
[ afbeelding ]
Nee, ik had kunnen weten dat het AC was. De hoes kwam me bekend voor maar kon niet op op de bandnaam komen. dus heb ik het op gegeven en het antwoord opgezocht.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee joh, voor Iron Maiden is deze hoes toch niet lelijk genoeg?
quote:
En da's een hele prestatiequote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef Burnett het volgende:
[..]
schaap weet toch elke keer weer een hoes te vinden die ik in mijn hele leven nog niet gezien heb...
quote:For their second album, Swedish skatepunkshave a new singer (drummer Rodrigo Alfaro takes over the mike), a more ironic sense of humor (three song titles include the anti-consumerist "Don't Tell Us What to Do With Our Bodies, You Filthy Bastards," the anti-materialist "You Can Count Your Money in Your Graves, You Filthy Bastards," and the anti-filthy bastards "Fuck Off, You Filthy Bastards," all of which have sardonic lyrics that deliver on the promise of the titles), and a surer grasp of the pop song form. So not only do the songs rock like mad, but there are tunes like the unexpectedly catchy "Start Over" and gasping-for-air intense "Even if Time Stood Still." A huge improvement over
somewhat pedestrian early efforts, '666 Motor Inn' is mid-'90s punk with all the humor, angst, and passion you could want.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:10 schreef Grobbel het volgende:
Zal wel meevallen toch? Gewoon een paar dozijn hoezen van typische Pitchforkbandjes plaatsen zal Burnett toch wel in verlegenheid brengen?
Uiteraard!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef Mark het volgende:
Surf Nicaragua van Sacred Reich
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef Gehenna het volgende:
Stevie Ray Vaughan?
± 2 jaar geleden in Paradiso gezien. Vind zijn covers beter dan zijn eigen composities, maar het is een goede gitarist.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
juist, DE held van mijn vader op dit moment
Schaap001 + 1
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef cafca het volgende:
Koos Koets!
het is een verschikkelijke goeie gitarist, maar hij kan echt geen nummers schrijvenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef schaap001 het volgende:
[..]
± 2 jaar geleden in Paradiso gezien. Vind zijn covers beter dan zijn eigen composities, maar het is een goede gitarist.
zekersquote:Op maandag 21 juni 2010 19:40 schreef methodmich het volgende:
Dat is Matthew Sweet toch, samen met Suusje Hof?
Ja. Wat een slecht albumquote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef Gehenna het volgende:
rihanna, Plain White T's, Katy Perry, Beyonce
ok nu moet ik me gewoon gaan schamen :$
Welnee, gewoon leuk toch.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef Gehenna het volgende:
rihanna, Plain White T's, Katy Perry, Beyonce
ok nu moet ik me gewoon gaan schamen![]()
nou niet echtquote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welnee, gewoon leuk toch.
Gehenna +1
n00biedoobiedoo + 1quote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Cult - Rain
BJ Thomas - Raindrops keep falling on my head
Cascades - Rhythm of the rain
Randy Crawford - Rainy night in Georgia
Phil Collins - Wish it would rain down
Terence Trent D'Arby - Rain
Jermaine Jackson & Pia Zadora - When the Rain begins to fall
Ann Peebles - I can't stand the rain
Marmalade - I see the rain
Max Werner - Rain in May
Ik was nog niet uitgesurft...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef Mark het volgende:
Nada Surf
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef Grobbel het volgende:
dude?
Kula Shaker - Hey dudequote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef Grobbel het volgende:
En deze dan? Titel en uitvoerende graag. De titel (twee woorden) zit verstopt achter de.
don't lean on me man
Cause I'm losing my direction
and I can't understand, no no
quote:were an English alternative rock band, formed in 1987 and disbanded in 1996.
In 1989, the band released, a 6-track mini-album. Critical praise for
and a wildly popular live show established
as one of the most written about groups of the early 1990s UK indie scene.
Not long after, the British music press tagged them with the "shoegazing" label.
quote:said of the band's beginnings: "Basically, our idea was to have extremely loud guitars with much weaker vocals. And, really, the vocals were weaker due to nervousness - we'd always be going 'Turn them down! Turn them down!'"[
de band die de shshshsh in shoegaze bracht.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lush.
quote:And all I want from you is
What you are
And even if you're right
Next to me
You're still too far away
If I'm not inside your arms
I get dramatic baby,
Yes I know
But I need you, I want you
Ooh man, I love you so
Ooh, ooh
You're gonna see
I'm gonna run, I'm gonna try
I'm gonna take this love
Right to ya
All my heart, all the joy
Ooh baby, baby please
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:33 schreef Mark het volgende:
Die laatste zin doet me aan Straight up van Paula Abdul denken, maar die tekst is anders
Dat nummer heet toch hush hush?quote:
En terecht.quote:Claire Danes, If You Ever Get a Nose Job, I Swear to Jesus I'll Hang Myself
't gaat niet om de dwergenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:00 schreef ranja het volgende:
Mjah, je zegt wel dat het niet letterlijk is maar ik wil toch The Dwarves gezegd hebben, voor de zekerheid.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik reken m maar goed aangezien niemand het kent
The Lesser Birds Of Paradise
+1 MadMaster
For You, tipparadesingle in 1985 of 86.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef schaap001 het volgende:
ken niet eens een andere single van Snowy White dan Bird of Paradise
je geeft alleen antwoord op de hintquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:49 schreef Burnett het volgende:
[..]
![]()
Ik geef antwoord op jouw vraag en je reken 'm niet goed...
Zet er dan iets als lijkt op bij...
Net een uur op Fok!, 3 posts gedaan en nu al je eerste punt...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef FreezePop het volgende:
Wild Wilder Wilders - The Geert Wilders.
offtopicquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef FreezePop het volgende:
Wild Wilder Wilders - The Geert Wilders.
Goed opletten tijdens Editie NLquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net een uur op Fok!, 3 posts gedaan en nu al je eerste punt...
FreezePop +1
Je mag een nieuwe vraag stellen...
Ik was er al bang voor dat mensen denken dat ik mijn naam heb gehaald van die groep, maar dat is niet zo.quote:
Pico deLuxequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:15 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het is inderdaad Talk Talk.
n00biedoobiedoo +1
ahja, inderdaad: die ken ik wel (nu ik 'm hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef ranja het volgende:
[..]
For You, tipparadesingle in 1985 of 86.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoes erbij gepakt (dat mag toch?):
Rustin Man
Mwahquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:17 schreef schaap001 het volgende:
ahja, inderdaad: die ken ik wel (nu ik 'm hoor). Leuk nummer
Jep, op het plankje van de 'G'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Peter Gabriel - Up
Inderdaad niet. Zit bovendien veel te ver van de naam Air af om er naast te kunnen staan, staan zo'n 120 cd's tussen (als ik bsc zou hebben).quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef Gehenna het volgende:
hmm die rechter doet me denken aan broken social scene, maar dat is het volgens mij niet....
quote:- I guess it looks as if you're reorganizing your records. What is this though? Chronological?
- No...
- Not alphabetical...
- Nope...
- What?
- Autobiographical.
- No fucking way
Grobbel +1quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef Grobbel het volgende:
Geen idee wat de linker betreft, maar die rechter is van The Aislers Set.
daar had ik vroeger nog mee geknikkerd, geen idee dat ze tegenwoordig in de muziek zitquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar kennen we deze dame van?
[ afbeelding ]
Ach so, U bent Duits?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef Gehenna het volgende:
daar had ik vroeger nog mee geknikkerd,
MARK + 1quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef Mark het volgende:
Van Arch Enemy, want dat is Angela Gossow
Het was dan ook een favour die gereturned werdquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, hij ziet er begin jaren '90 uit. Vreemd dat ik hem niet herken, wat als meisje begin jaren '90 had ik het vast een interessant exemplaar gevonden...
Idd, van "Each time you break my heart", maar veel bekender van zijn spijkerbroek:quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nick Kamen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:26 schreef Mark het volgende:
Het was dan ook een favour die gereturned werd
Toen richtte ik me nog vooral op My Little Pony...quote:Idd, van "Each time you break my heart", maar veel bekender van zijn spijkerborek:
Misschien tijdens I Promised Myself niet meer..quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
![]()
[..]
Toen richtte ik me nog vooral op My Little Pony...
Mwah, toen was ik 10...quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien tijdens I Promised Myself niet meer..
Uiteraardquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:43 schreef schaap001 het volgende:
Dat zal dan wel Michael Kamen zijn
Die wist ik niet, maar dat leek me logischquote:
quote:,
's 1977 collaboration with
, combines the loose, rollicking folk-rock of
's former band, with touches of country, folk, and New Orleans rock & roll, along with
's own trademark style.
's tunes, especially the beautiful "Annie," possess an understated charm, while
, with songs such as "Misunderstood", "Keep Me Turning," and the strange love song "My Baby Gives It Away," delivers some of the best material of his solo career.
stands as a minor masterpiece and an overlooked gem in both artists' vast bodies of work. Eric Clapton, John Entwistle, and Charlie Watts guest.
En Centerfold!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toen ik 10 was, was ik zwaar fan van Apollonia 6 iig.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:53 schreef WeezerButler het volgende:
Dat zijn Pete Townsend en Ronnie Lane
best, hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet alleen de uitvoerende..
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Terry Callier
Homdeck +1quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef Homdeck het volgende:
Bela Lugosi is Dead en James Brown is Dead
quote:You took my life,
But then I knew that very soon you'd leave me,
But it's all right,
Now I'm not frightened of this world, believe me.
quote:Shouldn't we be naked, especially tonight?
Instead of being fat, instead of being tight.
If you go, go for good. Don't fucking joke, you know I would.
There's no attempt to make up, no attempt to sort it out.
And we know when we wake up we'll forget what it's about.
If you go, go for good. No fucking jokes, maybe we should.
wow die had er niet in gezien, ik zat richting funkadelic/parliament te denkenquote:
+1 WeezerButlerquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef WeezerButler het volgende:
Aan het vunzige karakter van de tekst gok ik dan op Arab Strap.
Op de plaat heb ik vreemd genoeg moeite met de tekst te verstaan..
quote:Shouldn’t we be naked, especially tonight?
Instead of being fat, instead of being tight.
If you go, go for good,
Don’t fucking joke, you know I would.
There’s no attempt to make up,
No attempt to sort it out.
And we know wshen we wake up we’ll forget what it’s about.
If you go, go for good,
No fucking jokes.
Maybe we should.
There’s at least a foot between us
- do you really need pyjamas in this heat?
And all we can hear is pissed-up kids in the street.
If you go, go for good.
Don’t fucking joke, you know I would.
If you go, go for good.
D do you really think I ever could?
I really wish you fucking would.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:49 schreef Grobbel het volgende:
Magnapop?
Herkende het. Heb ze vorige maand al gezien in Luxor Live (Arnhem). Vond het wel vergane glorie, zeker hoe ze op het podium stonden. Wel aandoenlijk knullig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Grobbel +1
Herkende je het of weet je dat ze spelen?
quote:is een van de grootste namen van dabke, een volwaardige muziekstroming afkomstig uit de straten van Damascus. Deze hypnotiserende Arabische muziek met snelle Oosterse ritmes vormen de ingredienten spetterend feest.
is sinds 1994 in eigen regio een muzikale legende uit het landelijke Ras Al Ain in Syrië. De muzikant heeft ruim 500 studio- en live-cassettereleases op zijn naam staan, te verkrijgen in zowat elke Syrische kiosk. Samen met zijn trouwe bandleden laat hij geen kans onbenut om met zijn mawel-stijl vocalen, snerpende keyboards, opzwepende beats en opzweppende percussie het feest te laten ontvlammen.
Best een positieve review nog. Ik heb ze rond 2005 nog 2x gezien, was toen ook al een feest van herkenning. En dat het nieuwe album op de oude lijkt is alleen maar positief. Het blijft gewoon een heerlijke band.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:54 schreef Grobbel het volgende:
Herkende het. Heb ze vorige maand al gezien in Luxor Live (Arnhem). Vond het wel vergane glorie, zeker hoe ze op het podium stonden. Wel aandoenlijk knullig.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43502660
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |