iddquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:52 schreef Ssserpente het volgende:
Egoistisch? Wie is er hier nou egoistisch?
Dat heeft mijn vriend dus vorige week ook gedaan. En dan niet even een slokje, nee 90cc. Ik was aan de ene kant laaiend, want er stond gewoon nog 140cc bv in de koelkast en dat is m'n bloed, zweet en tranen. Aan de andere kant begrijp ik het wel, vanwege wat jij zegt. Daarom wilde ik dus geen kv in huis hebben 'voor het geval dat'quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:06 schreef octopussy het volgende:
Ik weet niet hoe Laura is, maar als Hannah bedenkt dat ze honger heeft dan gaat ze best hard huilen. Ik kan haar dan zo aanleggen, maar als je eerst moedermelk moet opwarmen ben je een kwartier verder. Mijn man vindt het ook erg akelig dat hij dan een kwartier lang het gehuil moet aanhoren. Het is voor hem dan veel handiger om kunstvoeding te geven want dat is in een minuutje klaar. Ik kan me er dus wel wat bij voorstellen.
Vind je dat nu zelf geen overdreven reactie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:46 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dit heeft volgens mij ook niets met ongemak oid te maken. Hij is gewoon jaloers.
dat hij niet zo'n moment heeft met zn kind, wellicht?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vind je dat nu zelf geen overdreven reactie?Waarom zou hij jaloers moeten zijn?
Om wat Davinia zegt bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vind je dat nu zelf geen overdreven reactie?Waarom zou hij jaloers moeten zijn?
Ja en als ze groter zijn dan legt papa ze misschien makkelijker op bed...quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik denk ook wel dat het een soort van jaloezie is. ZIJ krijgt haar wel met een paar seconden stil, HIJ niet. Ik merk hetzelfde een beetje bij mijn man, maar dan met de troostborst. Hij geeft haar vaak snel aan mij, maar als je het erover hebt(ik vind dat hij ook eens moet proberen te troosten), dan merk je dat hij het toch vervelend vind dat ze naar mij wil of niet zo snel getroost is als hij haar probeert te troosten.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:51 schreef trui het volgende:
mijn gevoelsmatige grens was bovendien dat het me voor henzelf later niet zo prettig lijkt als ze het zich later nog echt kunnen herinneren.![]()
Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik vind een fles geven ook heel intiem, hoor. En zelf vind ik het trouwens ook fijner om in publiek de fles te geven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:30 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat hij niet zo'n moment heeft met zn kind, wellicht?
het is wel heel erg naar als je niet gesteun wordt door je partner
hopelijk trekt hij bij of kunnen jullie een modus vinden waarin het voor jullie beiden prettig is
Mja, ik zou het vooral vreemd vinden dat hij het zich wel kan herinneren dat hij aan de borst dronk, maar niet dat hij het zo prettig vond.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:59 schreef trui het volgende:
ik weet niet precies, het lijkt me zelf in elk geval helemaal niet fijn om me dat te kunnen herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |