abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:51:40 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83522444
ik had dat ook altijd wel hoor, dat ik het idee van een echte peuter aan de borst niet zo geweldig vond/vind. maar je groeit er inderdaad ook wel in mee, je kijkt vooral ook naar of het nog prettig is voor zowel kind als jezelf. bij ons was 't een belangrijk onderdeel van het naar-bed-gaan-ritueel. en 'sochtends vond ik 't zelf vooral ook erg gezellig. mijn gevoelsmatige grens was bovendien dat het me voor henzelf later niet zo prettig lijkt als ze het zich later nog echt kunnen herinneren. dus ik vond 2 jaar ook wel een mooie grens (al onthouden mensen doorgaans niet zoveel voor hun 4e jaar dus zou je in theorie nog wel even door kunnen gaan).

sindell, tijd voor een ernstig gesprek met je man hierover! echt, dit moet je snel uit de wereld helpen; ik zou me er heel rot over voelen en heel kwaad over maken!
in de haak.
pi_83522455
Egoistisch? Wie is er hier nou egoistisch?
pi_83522491
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:52 schreef Ssserpente het volgende:
Egoistisch? Wie is er hier nou egoistisch?
idd

Trui ik weet nog dat ik kerstballetjes maakte voor in de boom: propjes van vouwblaadjes met behangplaksel. Mijn moeder moest er een touwtje doorheen maken. Ik was toen net 2 want ik ben in december jarig
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:54:02 #154
18860 sindell
Seriously
pi_83522503
Mja.. en op zo'n moment val ik gewoon stil en heb ik me er verder niet druk over gemaakt... zo 's avonds laat, maar nu zit ik me er toch behoorlijk over op te winden eigenlijk.
Ik gooi het vanavond nog een keer voor zijn voeten.
(hij is echt superlief en een geweldige vader, maar volgens mij komt dit gewoon voort uit onwetendheid en laksheid)
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 09:55:09 #155
5428 crew  miss_sly
pi_83522541
sindell, hij kan ook proberen om het koud/kamertemperatuur te geven. Uit de vriezer op tijd in de koelkast zodat het op tijd ontdooit is en misschien vindt ze het rechtstreeks uit de koelkast wel lekker.

Maar verder moet hij niet zeuren. Het is hartstikke gezond voor je meisje en hij zal in de toekomst nog wel vaker moeite moeten doen voor haar. Dat hoort een beetje bij een kind hebben. En dan zal hij lang niet altijd met 10 minuten klaar zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:55:12 #156
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83522544
des te meer reden om 't er eens serieus over te hebben. dit soort 'misverstanden' zijn erg vervelend en zeker de moeite waard om heel snel op te helderen.

en haha twinkly, zo zie je maar!
in de haak.
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:57:10 #157
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83522609
Vervelend sindell! Ik ben echt heel blij met een partner die mij volledig achter me staat en ook begrijpt waarom ik het zo belangrijk vind.. Ik kan me voorstellen dat als je partner er niet achter staat dat je je behoorlijk machteloos kan voelen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83522925
Ik weet niet hoe Laura is, maar als Hannah bedenkt dat ze honger heeft dan gaat ze best hard huilen. Ik kan haar dan zo aanleggen, maar als je eerst moedermelk moet opwarmen ben je een kwartier verder. Mijn man vindt het ook erg akelig dat hij dan een kwartier lang het gehuil moet aanhoren. Het is voor hem dan veel handiger om kunstvoeding te geven want dat is in een minuutje klaar. Ik kan me er dus wel wat bij voorstellen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:09:02 #159
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83522995
Ik zou toch vragen of mijn man gewoon de melk zo uit de koelkast wilt geven... Veel kindjes drinken de melk ook wel koud, en zeker met dit weer... Jeetje ik weet nog wel toen Jen 5 maanden was dat we in zuid-frankrijk waren, wilde ze echt niet aan de borst, maar koude melk uit de koelkast .
pi_83523233
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:06 schreef octopussy het volgende:
Ik weet niet hoe Laura is, maar als Hannah bedenkt dat ze honger heeft dan gaat ze best hard huilen. Ik kan haar dan zo aanleggen, maar als je eerst moedermelk moet opwarmen ben je een kwartier verder. Mijn man vindt het ook erg akelig dat hij dan een kwartier lang het gehuil moet aanhoren. Het is voor hem dan veel handiger om kunstvoeding te geven want dat is in een minuutje klaar. Ik kan me er dus wel wat bij voorstellen.
Dat heeft mijn vriend dus vorige week ook gedaan. En dan niet even een slokje, nee 90cc. Ik was aan de ene kant laaiend, want er stond gewoon nog 140cc bv in de koelkast en dat is m'n bloed, zweet en tranen. Aan de andere kant begrijp ik het wel, vanwege wat jij zegt. Daarom wilde ik dus geen kv in huis hebben 'voor het geval dat' Verder staat ie wel helemaal achter de bv hoor!

Ik las net dat Thomas Hale en Kathleen Kendall een studie gaan doen naar domperidon- en metoclopramide-gebruik. Als je wilt participeren: http://surveys.ttuhsc.edu/wsb.dll/s/60g759

Ook kreeg ik gisteren een e-mail van borstvoeding.com dat zij de site gaan vernieuwen en groeicurves uitbreiden. Ze vragen om donaties. Mocht je je geroepen voelen: http://www.borstvoeding.com/paypal/donatie2010.html
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:24:43 #161
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_83523426
Annicka dronk het inderdaad ook zo uit de koelkast. Annicka drinkt nu geen gekolfde melk meer trouwens, volgens mij denkt ze: "Wie hou je nu voor de gek? Breast is best! "
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_83523537
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:46 schreef Ssserpente het volgende:

[..]
Dit heeft volgens mij ook niets met ongemak oid te maken. Hij is gewoon jaloers.
Vind je dat nu zelf geen overdreven reactie? Waarom zou hij jaloers moeten zijn?
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:30:01 #163
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_83523608
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Vind je dat nu zelf geen overdreven reactie? Waarom zou hij jaloers moeten zijn?
dat hij niet zo'n moment heeft met zn kind, wellicht?

het is wel heel erg naar als je niet gesteun wordt door je partner
hopelijk trekt hij bij of kunnen jullie een modus vinden waarin het voor jullie beiden prettig is
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:34:16 #164
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83523741
Sorry hoor... Maar als je als vader alleen afhankelijk bent van een band met je kind door het geven van een flesje dan gaat er iets niet helemaal lekker hoor... Papa's kunnen toch ook hun eigen moment hebben met hun kindje, lekker in badje stoppen, lekker knuffen of boertje laten bij papa??

Het is een beetje vreemd om te zeggen dat papa's geen intiem moment kunnen hebben met hun kindje omdat ze geen flesje hoeven te geven...
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:35:38 #165
18860 sindell
Seriously
pi_83523792
Die koude melk gaan we proberen inderdaad, dat vindt hij vast ook wel een idee.

Zelf ga ik vandaag 2x kolven en tussen de middag naar huis om live te voeden, productie opvoeren zullen we!
(hoe meer tegenspraak ik krijg hoe fanatieker ik wordt en dat weet hij ook wel trouwens )
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:36:39 #166
12913 GreatWhiteSilence
pi_83523829
Ik denk ook wel dat het een soort van jaloezie is. ZIJ krijgt haar wel met een paar seconden stil, HIJ niet. Ik merk hetzelfde een beetje bij mijn man, maar dan met de troostborst. Hij geeft haar vaak snel aan mij, maar als je het erover hebt (ik vind dat hij ook eens moet proberen te troosten), dan merk je dat hij het toch vervelend vindt dat ze naar mij wil of niet zo snel getroost is als hij haar probeert te troosten.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_83523892
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Om wat Davinia zegt bijvoorbeeld?

Ik lees hier wel vaker dat mannen op een gegeven moment het lichaam van hun vrouw weer voor zichzelf willen hebben.
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:38:39 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83523898
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik denk ook wel dat het een soort van jaloezie is. ZIJ krijgt haar wel met een paar seconden stil, HIJ niet. Ik merk hetzelfde een beetje bij mijn man, maar dan met de troostborst. Hij geeft haar vaak snel aan mij, maar als je het erover hebt(ik vind dat hij ook eens moet proberen te troosten), dan merk je dat hij het toch vervelend vind dat ze naar mij wil of niet zo snel getroost is als hij haar probeert te troosten.
Ja en als ze groter zijn dan legt papa ze misschien makkelijker op bed...

Er zijn genoeg momenten geweest dat ik Jen niet tot bedaren kreeg en hij wel en andersom... Daar hoef je toch niet jaloers om te worden? Het is toch juist fijn dat je kindje dan troost vind bij je partner... De volgende keer ben jij degene waar je kindje troost vindt.
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:41:16 #169
18860 sindell
Seriously
pi_83523986
Nou er zijn ook wel momenten dat ze alleen maar bij hem wil liggen hoor, dan krijg ik haar ook niet rustig. Maar dan moet ze geen honger hebben
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:46:31 #170
12913 GreatWhiteSilence
pi_83524168
Mijn man is een ras-pessimist, die vergeet even voor het gemak dat ik haar 's bijvoorbeeld avonds niet naar bed kan brengen, omdat ze dan aan het keten slaat, bij hem gaat ze wél rustig slapen...
pi_83524595
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:51 schreef trui het volgende:
mijn gevoelsmatige grens was bovendien dat het me voor henzelf later niet zo prettig lijkt als ze het zich later nog echt kunnen herinneren.

Hoezo niet prettig?
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:59:29 #172
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83524659
ik weet niet precies, het lijkt me zelf in elk geval helemaal niet fijn om me dat te kunnen herinneren.
in de haak.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:00:40 #173
12913 GreatWhiteSilence
pi_83524704
Het zou mij juist geweldig lijken als Annicka het zich nog kan herinneren. En dan is het later voor haar hopelijk ook vanzelfsprekend om borstvoeding te gaan geven.
pi_83524774
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:30 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

dat hij niet zo'n moment heeft met zn kind, wellicht?

het is wel heel erg naar als je niet gesteun wordt door je partner
hopelijk trekt hij bij of kunnen jullie een modus vinden waarin het voor jullie beiden prettig is
Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik vind een fles geven ook heel intiem, hoor. En zelf vind ik het trouwens ook fijner om in publiek de fles te geven.
Ik kan ook perfect begrijpen dat een partner liever heeft dat je in het openbaar de fles geeft.

Soms wordt er hier toch heel vaak van slechte bedoelingen uitgegaan van partners, vind ik.
pi_83524894
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:59 schreef trui het volgende:
ik weet niet precies, het lijkt me zelf in elk geval helemaal niet fijn om me dat te kunnen herinneren.
Mja, ik zou het vooral vreemd vinden dat hij het zich wel kan herinneren dat hij aan de borst dronk, maar niet dat hij het zo prettig vond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')