toch hebben mannen dit wel vaker blijkbaar, zeker als het even niet lekker looptquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:54 schreef sindell het volgende:
Vriendlief vraagt zich ook af waarom ik er nog mee doorga geloof ik. Heel irritant af en toe, die ziet liever dat ik ermee stop lijkt het wel...
ja hoor, waarom niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:12 schreef lily het volgende:
[..]
toch hebben mannen dit wel vaker blijkbaar, zeker als het even niet lekker loopt
die van mij zegt het niet maar volgens mij denkt hij het wel (is het niet genoeg geweest zo)
even een vraagje: mag je nu wel of niet je haren verven tijden de bv periode?
Dat dus. Bij een baby is het maagklepje nog niet volgroeid. Bij sommige kinderen uit zich dat in reflux (terugstromen van maagzuur de slokdarm in) en anderen spugen wat makkelijk. Een mondje terug is trouwens ook een teken dat het kind goed is afgetanktquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Misschien komt dit doordat het maagklepje wellicht nog niet goed (af)sluit? Wellicht hou je je zoontje net iets schuiner als je zittend voedt, waardoor de melk minder makkelijk terugvloeit richting de slokdarm?
mmm, lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:36 schreef Incantrix het volgende:
Pfff, Davinia, WTF? Bluh, je zou er toch.. Nouja, niet eens, volgens mij wordt je er héél gelaten van als je wéér zo'n feestelijkheid ontdekt![]()
erop! (Eh, nouja, niet letterlijk dáárop dan maar he?
)
het kan negatief zijn als je kindje volledig afhankelijk is van je melk. Als je water geeft dan heeft je kindje dus zijn dorst gelest en z'n maagje gevuld, dan zal hij dat dus niet meer bij jouw drinken. Doe je dat structureel dan zal je productie zich dus aanpassen omdat er minder vraag is, dus er hoeft ook minder melk gemaakt te worden. Maar in water zitten geen voedingsstoffen, dus je kindje heeft er niets aan. Alles anders dan melk is in feite bijvoeden. Dus ook water.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Tico, wat bedoel je met verstoren, dat klinkt negatief maar is dat het ook?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:04 schreef Asyniur het volgende:
Pepijn alweer 3 jaar! Wel slimme gedachte van hem. Hij denkt: zo voorlopig hoef ik nog niet van de borst af want die baby duurt nog wel even
Toen ik van de week zei dat ik naar huis ging om Harry te voeden omdat hij de fles weigerde vroeg ook iemand in opperste verbazing: geef jij dan nog bv?
ik: uhm ja, hij is pas 4,5 maand hoor
zij: en hoe lang ga je dat nog doen?
ik: minstens een half jaar alleen bv en daarna totdat hij of ik er geen zin meer in heeft. WHO adviseert tot 2 jaar
volgens mij kreeg ze een rolberoerte
ik heb er even aan toegevoegd dat ik verwachtte dat Harry als hij op zichzelf ging wonen, niet meer naar huis zal komen voor nog een slokje bij mama
Ik voel dat net zo, Miss. Een groot kind aan de borst lijkt mij ook wat minder. Maar misschien groei je daar idd wel in en lijkt ze hierdoor langer klein. Nu is ze idd ook al vrij groot eigenlijk, en heb ik er geen enkel probleem mee. Nu lijkt een kind van twee aan de borst me niets, maar mss dat ik het tzt heel anders zie. Daarom zie ik het wel hoe lang ik nog doorga. Stoppen kan altijd nog.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:40 schreef miss_sly het volgende:
In hoeverre belast je de omgeving er dan meedie zie ik echt niet zo
Doordat Senna ziek is geweest en nu met die warmte drinkt ze ook weer vrij veel bij me. Het afbouwen naar alleen de ochtend en avond is er eventjes bij ingeschoten. Ik had eigenlijk ook verwacht al gestopt te zijn tegen deze tijd, maar eigenlijk gaat het nog prima, dus waarom dan stoppen? Hoewel ik me dan wel af ga vragen wanneer wel, want het idee van een echt groter kind aan de borst, vind ik toch wat minder (voor mij persoonlijk he, niets gezegd over een ander). Van de andere kant begin ik me dan ook af te vragen wanneer ik vind dat Senna te groot is, want ze is nu toch ook al geen kleine baby meer. En als ik wacht tot Senna zelf stopt, voed ik dadelijk nog een kleuter, denk ik ')
Wat een hork, zeg! Als iemand er ongemak van zou 'moeten' ondervinden ben jij het wel. Het enige wat ie hoeft te doen is een flesje opwarmen! En da's met kunstvoeding niet anders, hoor. Het moet blij zijn dat jij voor het beste gaat!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:43 schreef sindell het volgende:
Nou omdat hij het veel werk vindt om die voeding op te warmen ofzo. Ja ik volg dat verhaal ook niet helemaal hoorJa ik ben veel weg, maar niet zoveel dat ik er geen rekening meer mee kan houden. Ik vind dat we hier best goed mee om kunnen gaan, maar zo loopt het alleen maar uit op ruzie
![]()
Ik wil gewoon nog niet stoppen en hij doet maar laks overal in. *zucht*
Ja, dat heb ik dan ook maar besloten. Idd groei je er wel in mee, want nu vind ik Senna ook niets te groot, terwijl als je me dat een jaar geleden had gevraagd, zou ik gezegd hebben dat een kind van bijna 1 (quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik voel dat net zo, Miss. Een groot kind aan de borst lijkt mij ook wat minder. Maar misschien groei je daar idd wel in en lijkt ze hierdoor langer klein. Nu is ze idd ook al vrij groot eigenlijk, en heb ik er geen enkel probleem mee. Nu lijkt een kind van twee aan de borst me niets, maar mss dat ik het tzt heel anders zie. Daarom zie ik het wel hoe lang ik nog doorga. Stoppen kan altijd nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |