Tering hoe lang is die gast nu al zo bezig... wordt hij niet moe van zichzelf?quote:technojunk Gepost op 12-06-2010 om 13:22
hoj lueke fobo we hebn n hop intrese gemeen zulle we nu ok msne
Laforest is toch die Palin-freak? Die zie ik wel vaker...quote:Op zondag 20 juni 2010 00:01 schreef PiRANiA het volgende:
Voor alle niet-nieuwbies: Laforest is gesignaleerd #4
heee die had ie bij mij geplaatst dacht ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tering hoe lang is die gast nu al zo bezig... wordt hij niet moe van zichzelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Nakatomiquote:
Succesquote:Op zondag 20 juni 2010 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik win![]()
over 9 uur mag ik al aan de gang
Ik moet tot 17:00, wel 200%, nog 2 weken dan moet ik daar wegquote:
Niet leukquote:Op zondag 20 juni 2010 00:07 schreef Desunoto het volgende:
Als je die op repeat kan zetten ben je volgens mij al dood want gevoelloos.
Hoi Tassquote:
oeeh ik mag niet klagen ik moet tot 14.00..quote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik moet tot 17:00, wel 200%, nog 2 weken dan moet ik daar weg
Zit aan het einde van mijn 3e contract, die verlengen ze niet meer en die functie die ik heb is geen vaste aanstelling ( ik werk part-time ) dus moet wegquote:Op zondag 20 juni 2010 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oeeh ik mag niet klagen ik moet tot 14.00..
en waarom weg?andere baan, of vinden ze je te oud?:P
Gozah! moguh!quote:
Ach gossiequote:Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef -Datdus- het volgende:
Waar zijn tieten? ik mag nu naar de hoeren.
Wij zijn de motor van het nachtlevenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
FC. ForumCrew? Wat doen jullie allemaal hier?
ER GAAT IETS MIS MET DE RECHTEN! BEL DANNY!quote:Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
FC. ForumCrew? Wat doen jullie allemaal hier?
herkenbaar, altijd dat gezeur met 3 contracten. Daardoor vertrekken altijd de leukste beste mensenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:19 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zit aan het einde van mijn 3e contract, die verlengen ze niet meer en die functie die ik heb is geen vaste aanstelling ( ik werk part-time ) dus moet weg![]()
en ik weet dus nu even niets anders
Oeiquote:Op zondag 20 juni 2010 00:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ben wel maar weinig pk vannacht, al mijn energie afgelopen nacht verspild
Jep, heb altijd met plezier daar gewerkt, leuke crew ook. Eventueel na 3 maanden maf ik opnieuw solliciteren maar zo lang wil ik niet wachten. Tijd voor geld verdienenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
herkenbaar, altijd dat gezeur met 3 contracten. Daardoor vertrekken altijd de leukste beste mensen
Artistiek zeg.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:23 schreef Nielsch het volgende:
Welkom iedereen, hier is een plaatje van een kindje met knijpers in het gezicht:
[ afbeelding ]
Hallo. Jij woont toch in Deventer?quote:
klpotquote:Op zondag 20 juni 2010 00:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hallo. Jij woont toch in Deventer?
Ik niet. Wel interessante stad. Ook wel goeie cafés.quote:
Wie denk jequote:Op zondag 20 juni 2010 00:34 schreef PiRANiA het volgende:
Wie zijn hier de baggerbazen dan?
Best creapyquote:Op zondag 20 juni 2010 00:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dunno, ik herken alleen het soort masker
Hoezo? Zoek je een nieuwe om gekke dingen mee te doen?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
kusje voor Tassie
lasik iets over bondage?
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wordt veel gebruikt ook in de bondage-sm scene
dag lieve schatquote:Op zondag 20 juni 2010 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
kusje voor Tassie
lasik iets over bondage?
jekent mn grote voorkeur voor dat soort maskers, dus jaquote:Op zondag 20 juni 2010 00:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dag lieve schatwist wel dat je zou happen
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jekent mn grote voorkeur voor dat soort maskers, dus ja
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Welkom op pagina 3, ik ga nu echt slapen
slaap lekkerquote:Op zondag 20 juni 2010 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Welkom op pagina 3, ik ga nu echt slapen
Post of pm ze ff (alleen ALS je een lekkere chickquote:Op zondag 20 juni 2010 00:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
in mijn fobo, allemaal naaktfoto´s en zo
sorry dan laat maar, ik ben geen kipquote:Op zondag 20 juni 2010 00:50 schreef cool15 het volgende:
[..]
Post of pm ze ff (alleen ALS je een lekkere chick
bent)
Why not.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Voor GC moesten ze me niet hebben.
Hoi![]()
De hele busrit!quote:Op zondag 20 juni 2010 00:58 schreef Chowi het volgende:
Eén Dennisbier
Twee Dennisbier
Eén, twee, drie, vier
Dennisbier!
daar bedoel ik mee een lekkere vrouwquote:Op zondag 20 juni 2010 00:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
sorry dan laat maar, ik ben geen kip
Wat een verschrikkelijk kutlied is dat eigenlijk.quote:
Mooi. Ik wacht netjes af.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Komt nog wel eens. Komende tijd hard werken. Flink geld verdienen
Alexx!quote:
Hoi.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
sorry dan laat maar, ik ben geen kip
quote:
Waar is het?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Alexx!
Optreden van Dean is volgende week volgens mij. Kom je ook?
Kan naar Weert komen, gaan we samen naar Tassiepassiequote:Op zondag 20 juni 2010 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou volgende week naar een concert in Valkenburg, maar logerenin Maasticht klinkt ineens iets minder aanlokkelijk, dus dat gaat niet door
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kan naar Weert komen, gaan we samen naar Tassiepassie
It Badhûs Westereen op de 26ste. verder weet ik er neits van. Ik vertel je later wel de info.. of je vraagt het aan Dean.quote:
Zwaagwesteinde!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:05 schreef L.no het volgende:
[..]
It Badhûs Westereen op de 26ste. verder weet ik er neits van. Ik vertel je later wel de info.. of je vraagt het aan Dean.
Ah.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou volgende week naar een concert in Valkenburg, maar logerenin Maasticht klinkt ineens iets minder aanlokkelijk, dus dat gaat niet door
Vertaling? Ben een newbie fries.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zwaagwesteinde!Daar vermorden ze me man, ik ben van de Klaai!
Is best wennen om jouw naam in het zwart te zien btw.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Been there, done that, zou t niet meer willen nu
mjehquote:Op zondag 20 juni 2010 01:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Is best wennen om jouw naam in het zwart te zien btw.
Ah, ik snap t ook nog.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik woon op de klei. dat botert niet met woudfriezen![]()
behalve met Dean dan, die is puik
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen die ik niet leuk vind. Zoals lurkers in mijn fobo die niets posten
ik weethet allemaal ff niet meer nu, waar ik wanneer benen zoquote:Op zondag 20 juni 2010 01:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, ik snap t ook nog.
Mja, uiteindelijk moet je zelf beslissen of je komt of niet.
Tof!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mjehvoor mij ook:) maar hetis beter zo. Op mn eigen fourm benik admin-rood
Ja, doe maar rustig aan. Als je niet wilt/kan, dan zijn er zat andere dagen. Komt wel goed.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weethet allemaal ff niet meer nu, waar ik wanneer benen zowie weet als DW zinheeft ommee te gaan of zo
![]()
alleen dan gaan we nu langer praten als bij het laatste concert waar we elkaar troffenhoor
Waarom doet die meneer dat?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is een meneer die het geluid van een kraai opneemt.
[ afbeelding ]
ik heb wat met kraaien, rafen en kauwtjesquote:Op zondag 20 juni 2010 01:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is een meneer die het geluid van een kraai opneemt.
[ afbeelding ]
daarom vindt je mij dis liefquote:Op zondag 20 juni 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb wat met kraaien, rafen en kauwtjes
ik heb geen woordgehoord van wat je zei, ik ben vrij doofquote:Op zondag 20 juni 2010 01:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, doe maar rustig aan. Als je niet wilt/kan, dan zijn er zat andere dagen. Komt wel goed.
Idd, iets langer dan die paar minuten.
Kràààh! Kràààh!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
daarom vindt je mij dis liefik ben net een schorre kraai
Ja, ik verstond ook niets.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb geen woordgehoord van wat je zei, ik ben vrij doof![]()
![]()
en ik ga hoe dan ook Kramtried vaker zien ja
Ik heb alleen nog geen groupieshirtquote:Op zondag 20 juni 2010 01:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik verstond ook niets.
Mooi! Vormen we een fanclub.
Wel een wolvenshirtquote:Op zondag 20 juni 2010 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen groupieshirt
ik vond die band die het fryske volkslied ging grunten ook erg gaaf hoor
Waarom had je geen gekocht? Ze waren toen te koop.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen groupieshirt
ik vond die band die het fryske volkslied ging grunten ook erg gaaf hoor
nee, wel een 'green man'shirtquote:
ja geen idee!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom had je geen gekocht? Ze waren toen te koop.
Pff... ik heb geen idee welke band dat was, er waren zoveel...
m2quote:Op zondag 20 juni 2010 01:20 schreef breakeven het volgende:
hee hee
ik ga slapen morgen 1e dag in de keuken
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga nu echt.
Dag -Datdus-, 3keernix, Alexxxxx, Annnet, Boterhamzakje, Chowi, Desunoto, Dyr., Flashbag, Flippiee, Furdinand, L.no, Lindgren., LudoSanders, Moos., Nielsch, Panzerknacker666, Renesite, Stinkerd, Tassiepassie, cool15, friekin_, robuust89 en the_legend_killer
Slaapse en succes.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:20 schreef breakeven het volgende:
hee hee
ik ga slapen morgen 1e dag in de keuken
Byebyequote:Op zondag 20 juni 2010 01:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga nu echt.
Dag -Datdus-, 3keernix, Alexxxxx, Annnet, Boterhamzakje, Chowi, Desunoto, Dyr., Flashbag, Flippiee, Furdinand, L.no, Lindgren., LudoSanders, Moos., Nielsch, Panzerknacker666, Renesite, Stinkerd, Tassiepassie, cool15, friekin_, robuust89 en the_legend_killer
Trustennnquote:Op zondag 20 juni 2010 01:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga nu echt.
Ach kan gebeuren. Ik kan je de mijne wel uitlenen, maar die is wat ehm.. girly.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, wel een 'green man'shirt
[..]
ja geen idee!stom he?
enik kan opzoeken wie het was, heb het ergens opgeschreven :'0
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga nu echt.
die staat jou veel beter denk ikquote:Op zondag 20 juni 2010 01:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach kan gebeuren. Ik kan je de mijne wel uitlenen, maar die is wat ehm.. girly.
Mooi, misschien kan ik m vinden op youtube
niet door mijn virtueel geknuffel?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
voel me spontaan een stuk beter door over Vrije Friezen te grunten
Klinkt goed idd!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die staat jou veel beter denk ik![]()
Baldrs Draumar!![]()
Zo gaaf
ookquote:Op zondag 20 juni 2010 01:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
niet door mijn virtueel geknuffel?
daaaagquote:Op zondag 20 juni 2010 01:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga nu echt.
gewoon het Friese volkslied gruntenquote:
Zie je meteen wat voor liefde jullie hebben voor friesland. Wel vet.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon het Friese volkslied gruntendat deed echt heel veel voor mij
![]()
En in een zaal met mensen staan die hetzlefde denken was ook gewoon gaa
KLINK DAN EN DAVERJEEEEE!!! FIER YN IT RÛN!!!!!!!!!!!!
Jawel, alleen zijn er al veel naar bed gegaanquote:
oh das stomquote:Op zondag 20 juni 2010 01:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Jawel, alleen zijn er al veel naar bed gegaan
uhuquote:Op zondag 20 juni 2010 01:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Zie je meteen wat voor liefde jullie hebben voor friesland. Wel vet.
Hoi. Begrijpelijk. veel plezier morgen. Doei.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:31 schreef Flippiee het volgende:
okee ik weet bagger, maar ik moet echt even kwijt dat ik geen moer meer snap van jongens![]()
en met die statement ga ik ook maar is slapen over minder dan 7 uur gaat de wekker.
duss alvast Trusten Allemaal en bagger ze
Oh. oke.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh das stom
dan ga ik zo ook maar denkik
Die staat in je fobo toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uhuje zou mnhuis en auto moeten zien
![]()
![]()
ik ga op bed liggen woelen, tot later
lekker sliepe!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar nog niet met alle vlaggen geïnstalleerd![]()
noflike dreamen
nee, ik word steeds moe, kijk dan met mijn stomme kop naar wat pics en ben dan op slag weer klaarwakker!quote:
Maak een foto en post m in US.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:56 schreef tubacloud het volgende:ik ben zat, en een nachtbaggeraar, want net terug van uitgaan,en nergens ander sop fok is iets te doen
jij denkt dat ik daar nog toe in staat ben?quote:
Ik hou van huppelen in bloemenvelden.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef Chowi het volgende:
Hallo, wie wil er met mij converseren over bloemenvelden en lentezon?
Ik wil in een mooi bloemenveldje liggen neuken met de lentezon op mijn blote borstenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef Chowi het volgende:
Hallo, wie wil er met mij converseren over bloemenvelden en lentezon?
Webcam aan en klaar.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef tubacloud het volgende:
[..]
jij denkt dat ik daar nog toe in staat ben?
Wij denken zo hetzelfdequote:Op zondag 20 juni 2010 01:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik wil in een mooi bloemenveldje liggen neuken met de lentezon op mijn blote borsten
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:00 schreef Chowi het volgende:
Wat een loopse wijven zitten hier toch. Ik begin over bloemenvelden en lentezon, en zij buigen het collectief om naar seks en spuiten en zaad.
Welek webcam?quote:
Ik ben zelf ook zo, hoor. Dit was alleen maar om mijn onschuld te veinzen.quote:
aseksueelquote:Op zondag 20 juni 2010 02:00 schreef Chowi het volgende:
Wat een loopse wijven zitten hier toch. Ik begin over bloemenvelden en lentezon, en zij buigen het collectief om naar seks en spuiten en zaad.
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook zo, hoor. Dit was alleen maar om mijn onschuld te veinzen.
Tietenquote:Op zondag 20 juni 2010 02:04 schreef Chowi het volgende:
Maar jullie vallen wel alleen maar opmannen
zeker?
tot nu toe wel maar zou wel eens een vrouw willen doenquote:Op zondag 20 juni 2010 02:04 schreef Chowi het volgende:
zeker?
dat heb ik nou nooit want hoe ik post zo ben ik,kan dat toch niet veranderenquote:Op zondag 20 juni 2010 02:05 schreef tubacloud het volgende:
morgen lees ik mijn postgeschiendenis terug en dnk ik: fuck
in een enigszins bezopen toestand ben je niet meer jezelfquote:Op zondag 20 juni 2010 02:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit want hoe ik post zo ben ik,kan dat toch niet veranderen
Bi-curious noemen ze dat.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
tot nu toe wel maar zou wel eens een vrouw willen doen
Nee hoor. Ik doe ook aan sloten uitbaggeren.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:04 schreef Chowi het volgende:
zeker?
zou kunnenquote:
dat klinkt ranzigquote:Op zondag 20 juni 2010 02:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe ook aan sloten uitbaggeren.
I feel like I just hit the Jackpot.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe ook aan sloten uitbaggeren.
Ik ken dat soort beloftes. Maar als het moment echt daar is en de plannen concreet beginnen te worden krabbelen ze vaak terug omdat het toch nog wel intimiderend begint te worden.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zou kunnen
Ik heb wel lieve vent die me toestemming heeft gegeven om te experimenteren(met een vrouw dan he)
Neu we zijn daar heel open over onderling.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ken dat soort beloftes. Maar als het moment echt daar is en de plannen concreet beginnen te worden krabbelen ze vaak terug omdat het toch nog wel intimiderend begint te worden..
Hoe kun je dat nou weten?quote:Op zondag 20 juni 2010 02:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg weet ik dat je te jong voor me bent.
Errr, heb je wel de juiste voor je? Ik vertel mensen van FOK! mijn leeftijd over het algemeen niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet dat je er niet eerlijk over was.
Ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Errr, heb je wel de juiste voor je? Ik vertel mensen van FOK! mijn leeftijd over het algemeen niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |