Tering hoe lang is die gast nu al zo bezig... wordt hij niet moe van zichzelf?quote:technojunk Gepost op 12-06-2010 om 13:22
hoj lueke fobo we hebn n hop intrese gemeen zulle we nu ok msne
Laforest is toch die Palin-freak? Die zie ik wel vaker...quote:Op zondag 20 juni 2010 00:01 schreef PiRANiA het volgende:
Voor alle niet-nieuwbies: Laforest is gesignaleerd #4
heee die had ie bij mij geplaatst dacht ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tering hoe lang is die gast nu al zo bezig... wordt hij niet moe van zichzelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nakatomiquote:
Succesquote:Op zondag 20 juni 2010 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik win![]()
over 9 uur mag ik al aan de gang
Ik moet tot 17:00, wel 200%, nog 2 weken dan moet ik daar wegquote:
Niet leukquote:Op zondag 20 juni 2010 00:07 schreef Desunoto het volgende:
Als je die op repeat kan zetten ben je volgens mij al dood want gevoelloos.
Hoi Tassquote:
oeeh ik mag niet klagen ik moet tot 14.00..quote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik moet tot 17:00, wel 200%, nog 2 weken dan moet ik daar weg
Zit aan het einde van mijn 3e contract, die verlengen ze niet meer en die functie die ik heb is geen vaste aanstelling ( ik werk part-time ) dus moet wegquote:Op zondag 20 juni 2010 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oeeh ik mag niet klagen ik moet tot 14.00..
en waarom weg?andere baan, of vinden ze je te oud?:P
Gozah! moguh!quote:
Ach gossiequote:Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef -Datdus- het volgende:
Waar zijn tieten? ik mag nu naar de hoeren.
Wij zijn de motor van het nachtlevenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
FC. ForumCrew? Wat doen jullie allemaal hier?
ER GAAT IETS MIS MET DE RECHTEN! BEL DANNY!quote:Op zondag 20 juni 2010 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
FC. ForumCrew? Wat doen jullie allemaal hier?
herkenbaar, altijd dat gezeur met 3 contracten. Daardoor vertrekken altijd de leukste beste mensenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:19 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zit aan het einde van mijn 3e contract, die verlengen ze niet meer en die functie die ik heb is geen vaste aanstelling ( ik werk part-time ) dus moet weg![]()
en ik weet dus nu even niets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |