dat heb ik nou nooit want hoe ik post zo ben ik,kan dat toch niet veranderenquote:Op zondag 20 juni 2010 02:05 schreef tubacloud het volgende:
morgen lees ik mijn postgeschiendenis terug en dnk ik: fuck
in een enigszins bezopen toestand ben je niet meer jezelfquote:Op zondag 20 juni 2010 02:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit want hoe ik post zo ben ik,kan dat toch niet veranderen
Bi-curious noemen ze dat.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
tot nu toe wel maar zou wel eens een vrouw willen doen
Nee hoor. Ik doe ook aan sloten uitbaggeren.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:04 schreef Chowi het volgende:
Maar jullie vallen wel alleen maar opmannen
zeker?
zou kunnenquote:
dat klinkt ranzigquote:Op zondag 20 juni 2010 02:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe ook aan sloten uitbaggeren.
I feel like I just hit the Jackpot.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe ook aan sloten uitbaggeren.
Ik ken dat soort beloftes. Maar als het moment echt daar is en de plannen concreet beginnen te worden krabbelen ze vaak terug omdat het toch nog wel intimiderend begint te worden.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zou kunnen
Ik heb wel lieve vent die me toestemming heeft gegeven om te experimenteren(met een vrouw dan he)
Neu we zijn daar heel open over onderling.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ken dat soort beloftes. Maar als het moment echt daar is en de plannen concreet beginnen te worden krabbelen ze vaak terug omdat het toch nog wel intimiderend begint te worden..
Hoe kun je dat nou weten?quote:Op zondag 20 juni 2010 02:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg weet ik dat je te jong voor me bent.
Errr, heb je wel de juiste voor je? Ik vertel mensen van FOK! mijn leeftijd over het algemeen niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet dat je er niet eerlijk over was.
Ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Errr, heb je wel de juiste voor je? Ik vertel mensen van FOK! mijn leeftijd over het algemeen niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |