Ja, doe maar rustig aan. Als je niet wilt/kan, dan zijn er zat andere dagen. Komt wel goed.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weethet allemaal ff niet meer nu, waar ik wanneer benen zowie weet als DW zinheeft ommee te gaan of zo
![]()
alleen dan gaan we nu langer praten als bij het laatste concert waar we elkaar troffenhoor
Waarom doet die meneer dat?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is een meneer die het geluid van een kraai opneemt.
[ afbeelding ]
ik heb wat met kraaien, rafen en kauwtjesquote:Op zondag 20 juni 2010 01:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is een meneer die het geluid van een kraai opneemt.
[ afbeelding ]
daarom vindt je mij dis liefquote:Op zondag 20 juni 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb wat met kraaien, rafen en kauwtjes
ik heb geen woordgehoord van wat je zei, ik ben vrij doofquote:Op zondag 20 juni 2010 01:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, doe maar rustig aan. Als je niet wilt/kan, dan zijn er zat andere dagen. Komt wel goed.
Idd, iets langer dan die paar minuten.
Kràààh! Kràààh!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
daarom vindt je mij dis liefik ben net een schorre kraai
Ja, ik verstond ook niets.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb geen woordgehoord van wat je zei, ik ben vrij doof![]()
![]()
en ik ga hoe dan ook Kramtried vaker zien ja
Ik heb alleen nog geen groupieshirtquote:Op zondag 20 juni 2010 01:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik verstond ook niets.
Mooi! Vormen we een fanclub.
Wel een wolvenshirtquote:Op zondag 20 juni 2010 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen groupieshirt
ik vond die band die het fryske volkslied ging grunten ook erg gaaf hoor
Waarom had je geen gekocht? Ze waren toen te koop.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen groupieshirt
ik vond die band die het fryske volkslied ging grunten ook erg gaaf hoor
nee, wel een 'green man'shirtquote:
ja geen idee!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom had je geen gekocht? Ze waren toen te koop.
Pff... ik heb geen idee welke band dat was, er waren zoveel...
m2quote:Op zondag 20 juni 2010 01:20 schreef breakeven het volgende:
hee hee
ik ga slapen morgen 1e dag in de keuken
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga nu echt.
Dag -Datdus-, 3keernix, Alexxxxx, Annnet, Boterhamzakje, Chowi, Desunoto, Dyr., Flashbag, Flippiee, Furdinand, L.no, Lindgren., LudoSanders, Moos., Nielsch, Panzerknacker666, Renesite, Stinkerd, Tassiepassie, cool15, friekin_, robuust89 en the_legend_killer
Slaapse en succes.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:20 schreef breakeven het volgende:
hee hee
ik ga slapen morgen 1e dag in de keuken
Byebyequote:Op zondag 20 juni 2010 01:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga nu echt.
Dag -Datdus-, 3keernix, Alexxxxx, Annnet, Boterhamzakje, Chowi, Desunoto, Dyr., Flashbag, Flippiee, Furdinand, L.no, Lindgren., LudoSanders, Moos., Nielsch, Panzerknacker666, Renesite, Stinkerd, Tassiepassie, cool15, friekin_, robuust89 en the_legend_killer
Trustennnquote:Op zondag 20 juni 2010 01:21 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga nu echt.
Ach kan gebeuren. Ik kan je de mijne wel uitlenen, maar die is wat ehm.. girly.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, wel een 'green man'shirt
[..]
ja geen idee!stom he?
enik kan opzoeken wie het was, heb het ergens opgeschreven :'0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |