Tjaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat ik alleen nog Wara voor me had
Naja hij is technisch vrijgezel dus waarom niet je hele fok harem afwerken
I'm all ears ofcoursequote:
Trustuh chickxie!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:49 schreef Pixie. het volgende:
Nou zonnebloem kinderen het was me een genoegen
ik ga naar me bedje doe
kuzziez
En maandag ook nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die slet van een Feedback is op zondagen niet open.
I was the trollbabe, he was the trolltroll!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij was zn eerste beeb op fok toch?Toen dacht hij, hier valt meer uit te halen uit dit forumpje!
Dat had ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik snij bij voorbaat al niet in mezelf ik ben te trots op mijn huidje om dat te bekerven met mesjes en ander materiaal.
en zoals al een paar keer vermeldt, was het een grote troll-aktie![]()
.
We maakten er een aantal echt gek mee.
[..]
Nope ik niet weet anders ik niet vraag.
Echt?quote:
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik dacht dat je inderdaad het Keldertje (=SM) had, maar dat dat veranderd was in KPD. Maar KPD is dus nieuw (nou ja, relatief) en Keldertje is nog steeds Keldertje?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor, een fijne avond lieve FOK!kers. And remember: always wear a condom, you never know where laforest has been
Yupzquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik dacht dat je inderdaad het Keldertje (=SM) had, maar dat dat veranderd was in KPD. Maar KPD is dus nieuw (nou ja, relatief) en Keldertje is nog steeds Keldertje?
Geeft niks hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen
Maar oké, duidelijk
Je kunt hem toch nog steeds doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik had het nrtje al in me hand!!!Hij heeft van die fijne neukteugels en tja, tats he
Mailen dusquote:
Whehehehequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor, een fijne avond lieve FOK!kers. And remember: always wear a condom, you never know where laforest has been
WHAHHAHAHAHAHAHHHAAHAHAHAHquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hej je hebt niet alles gelezen!!! Het was een geintjeHA HA HA
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef TheSorrow het volgende:
Vraag dat nou nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef Renesite het volgende:
Clumsy, wanneer kom je weer in de crew meid?
De rij zal nu wel flink uitgedund zijn jaquote:
owja!quote:
I don't swing both waysquote:
And I like my men to be mine and mine alonequote:
Maar je had toch nog niets met hem?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
And I like my men to be mine and mine alone
Ik denk dat ze er op doelt dat ik niets hoef te proberen, aangezien ik al een relatie hebquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je had toch nog niets met hem?
Nope, maar ik begon me te voelen alsof ik in een wedstrijd ben terechtgekomen om zijn affectie en ik leer iemand liever kennen zonder het gehijg van een hele rij andere chicks in me nekquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je had toch nog niets met hem?
Ja, beter laat dan nooit zou Systeria zeggen terwijl ze in haar tepels werd geknepen.quote:
Was niet tegen jou gerichtquote:Op zondag 20 juni 2010 00:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er op doelt dat ik niets hoef te proberen, aangezien ik al een relatie heb
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:01 schreef DatASS het volgende:
yvonne kan je me toegang geven tot KPD?
-edit-
Ik ben 18 jaar plus enzo
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dan maak ik me nergens meer druk om (alsof ik dat al deed)
Als dat je 3 jaar later nog dwars zit moet het wel serieus geweest zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 00:05 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik vond je gewoon niet zo'n goeie mod
![]()
Ik geloof er niks van.quote:
Hè bahquote:
Drie jaar geleden alweerquote:Op zondag 20 juni 2010 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als dat je 3 jaar later nog dwars zit moet het wel serieus geweest zijn.
uit het doucheputjequote:
Well, cry me a river.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:08 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Drie jaar geleden alweer
Time flies....
En ik drukte me wat understated uit idd![]()
pics ter bewijs, de rel is toch voorbijquote:Op zondag 20 juni 2010 00:09 schreef DatASS het volgende:
Gaan we nu serieus hier mijn balhaar bespreken?
Why not, de vorige rel is afgelopen.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:09 schreef DatASS het volgende:
Hell yeah. kapotgeil.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:09 schreef DatASS het volgende:
Ja moet ik eerst KPD access krijgenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
pics ter bewijs, de rel is toch voorbij
Wat pubhair mag hier bestquote:Op zondag 20 juni 2010 00:10 schreef DatASS het volgende:
[..]
Ja moet ik eerst KPD access krijgen
Hier mag het niet
Ik vond je eig soms gemeen tegen Whoopsy / MLI / Seven. That's all...quote:
Ja Alexx vind het kut, laforest wast z'n handen in onschuld en zegt sorry, alexx accepteert het sorry niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft een van die 2 er nou al iets over geroepen?
ja alsof dit iets is wat je met sorry kan afdoenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja Alexx vind het kut, laforest wast z'n handen in onschuld en zegt sorry, alexx accepteert het sorry niet.
Daar mag het tegen, staat in de mod-regels.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik vond je eig soms gemeen tegen Whoopsy / MLI / Seven. That's all...
En die is / was soms wat raar, maar ik mag haar wel...
Hij krijgt echt nooit meer een boobknuf van mequote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja Alexx vind het kut, laforest wast z'n handen in onschuld en zegt sorry, alexx accepteert het sorry niet.
En daar zijn dan 4 topics voor nodig.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euh, ja, oké.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:13 schreef badboynova het volgende:
als ik Yvonne zie posten, dan moet ik altijd gelijk aan Dordrecht denken (why).
En dit terwijl iedereen weet dat Dordt, al heel lang niet meer zo kinky is.
Als ik dr zie posten moet ik altijd aan dr tieten denken die ik gezien hebquote:Op zondag 20 juni 2010 00:13 schreef badboynova het volgende:
als ik Yvonne zie posten, dan moet ik altijd gelijk aan Dordrecht denken (why).
En dit terwijl iedereen weet dat Dordt, al heel lang niet meer zo kinky is.
Maar goed, alsof ze minder vreemd is gegaan als laforest sorry zegtquote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Knul, is dát het?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik vond je eig soms gemeen tegen Whoopsy / MLI / Seven. That's all...
En die is / was soms wat raar, maar ik mag haar wel...
Mannen die knuf zeggen en vrouwen die hug zeggen mogen beide gecastreerd wordenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij krijgt echt nooit meer een boobknuf van me
Saaie avond blijkbaarquote:Op zondag 20 juni 2010 00:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En daar zijn dan 4 topics voor nodig.
2 van de drie allang. The woman nog niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft een van die 2 er nou al iets over geroepen?
/knufquote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen die knuf zeggen en vrouwen die hug zeggen mogen beide gecastreerd worden![]()
Zie deel2
Ja die zit nu ergens vast in een kelderquote:Op zondag 20 juni 2010 00:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
2 van de drie allang. The woman nog niet.
Hele dagquote:Op zondag 20 juni 2010 00:16 schreef GizartFRL het volgende:
Vond het al vreemd dat er de hele dag een topic was met deze naam.
Dacht dat het weer om een of andere vage radio 538 spot actie ging ofzo.
Inmiddels bijgelezen en we zien het wel weer.
Nei dizze wer een frisse.
Andersom mag wel?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen die knuf zeggen en vrouwen die hug zeggen mogen beide gecastreerd worden![]()
Zie deel2
3 knufjes voor je post.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie deel2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |