Ik vond je eig soms gemeen tegen Whoopsy / MLI / Seven. That's all...quote:
Ja Alexx vind het kut, laforest wast z'n handen in onschuld en zegt sorry, alexx accepteert het sorry niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft een van die 2 er nou al iets over geroepen?
ja alsof dit iets is wat je met sorry kan afdoenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja Alexx vind het kut, laforest wast z'n handen in onschuld en zegt sorry, alexx accepteert het sorry niet.
Daar mag het tegen, staat in de mod-regels.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik vond je eig soms gemeen tegen Whoopsy / MLI / Seven. That's all...
En die is / was soms wat raar, maar ik mag haar wel...
Hij krijgt echt nooit meer een boobknuf van mequote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja Alexx vind het kut, laforest wast z'n handen in onschuld en zegt sorry, alexx accepteert het sorry niet.
En daar zijn dan 4 topics voor nodig.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euh, ja, oké.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:13 schreef badboynova het volgende:
als ik Yvonne zie posten, dan moet ik altijd gelijk aan Dordrecht denken (why).
En dit terwijl iedereen weet dat Dordt, al heel lang niet meer zo kinky is.
Als ik dr zie posten moet ik altijd aan dr tieten denken die ik gezien hebquote:Op zondag 20 juni 2010 00:13 schreef badboynova het volgende:
als ik Yvonne zie posten, dan moet ik altijd gelijk aan Dordrecht denken (why).
En dit terwijl iedereen weet dat Dordt, al heel lang niet meer zo kinky is.
Maar goed, alsof ze minder vreemd is gegaan als laforest sorry zegtquote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Knul, is dát het?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik vond je eig soms gemeen tegen Whoopsy / MLI / Seven. That's all...
En die is / was soms wat raar, maar ik mag haar wel...
Mannen die knuf zeggen en vrouwen die hug zeggen mogen beide gecastreerd wordenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij krijgt echt nooit meer een boobknuf van me
Saaie avond blijkbaarquote:Op zondag 20 juni 2010 00:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En daar zijn dan 4 topics voor nodig.
2 van de drie allang. The woman nog niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft een van die 2 er nou al iets over geroepen?
/knufquote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen die knuf zeggen en vrouwen die hug zeggen mogen beide gecastreerd worden![]()
Zie deel2
Ja die zit nu ergens vast in een kelderquote:Op zondag 20 juni 2010 00:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
2 van de drie allang. The woman nog niet.
Hele dagquote:Op zondag 20 juni 2010 00:16 schreef GizartFRL het volgende:
Vond het al vreemd dat er de hele dag een topic was met deze naam.
Dacht dat het weer om een of andere vage radio 538 spot actie ging ofzo.
Inmiddels bijgelezen en we zien het wel weer.
Nei dizze wer een frisse.
Andersom mag wel?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen die knuf zeggen en vrouwen die hug zeggen mogen beide gecastreerd worden![]()
Zie deel2
3 knufjes voor je post.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie deel2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |