Tjaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat ik alleen nog Wara voor me had
Naja hij is technisch vrijgezel dus waarom niet je hele fok harem afwerken
I'm all ears ofcoursequote:
Trustuh chickxie!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:49 schreef Pixie. het volgende:
Nou zonnebloem kinderen het was me een genoegen
ik ga naar me bedje doe
kuzziez
En maandag ook nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die slet van een Feedback is op zondagen niet open.
I was the trollbabe, he was the trolltroll!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij was zn eerste beeb op fok toch?Toen dacht hij, hier valt meer uit te halen uit dit forumpje!
Dat had ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik snij bij voorbaat al niet in mezelf ik ben te trots op mijn huidje om dat te bekerven met mesjes en ander materiaal.
en zoals al een paar keer vermeldt, was het een grote troll-aktie![]()
.
We maakten er een aantal echt gek mee.
[..]
Nope ik niet weet anders ik niet vraag.
Echt?quote:
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik dacht dat je inderdaad het Keldertje (=SM) had, maar dat dat veranderd was in KPD. Maar KPD is dus nieuw (nou ja, relatief) en Keldertje is nog steeds Keldertje?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor, een fijne avond lieve FOK!kers. And remember: always wear a condom, you never know where laforest has been
Yupzquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik dacht dat je inderdaad het Keldertje (=SM) had, maar dat dat veranderd was in KPD. Maar KPD is dus nieuw (nou ja, relatief) en Keldertje is nog steeds Keldertje?
Geeft niks hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen
Maar oké, duidelijk
Je kunt hem toch nog steeds doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik had het nrtje al in me hand!!!Hij heeft van die fijne neukteugels en tja, tats he
Mailen dusquote:
Whehehehequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor, een fijne avond lieve FOK!kers. And remember: always wear a condom, you never know where laforest has been
WHAHHAHAHAHAHAHHHAAHAHAHAHquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hej je hebt niet alles gelezen!!! Het was een geintjeHA HA HA
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:50 schreef TheSorrow het volgende:
Vraag dat nou nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef Renesite het volgende:
Clumsy, wanneer kom je weer in de crew meid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |