Man met manboobs?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:23 schreef Chowi het volgende:
Plotwending! Sys is eigenlijk helemaal geen vrouw!
PICSquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:23 schreef Chowi het volgende:
Vind ook wel dat Alex laforest mag bedanken, voor het ogen openen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:23 schreef Clownbaby het volgende:
Het wachten is op wraak van Alex, waarschijnlijk met wapens.
Ik denk dat alexxxxx uit wraak met laforest een KPD-waardige fotoreeks gaat maken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Hier verder voor het mysterie!
Of nja.. wat er nog van over is.
Hoe zal dit verhaal zich ontwikkelen?!
Zullen laforest en alexxxxx ooit weer met elkaar door een deur komen?
Zullen we ooit het verhaal van Sistyria te weten komen?
Vragen, vragen, vragen.
Dude, heb je de foto's gezien? Ze heeft niet eens boobs.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat alexxxxx uit wraak met laforest een KPD-waardige fotoreeks gaat maken.
Ik heb voetbal gekekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe hit voor Guus Meeuwis aan komen:
"Ik heb tranen gelachen en tieten gevoeld."
En nee, ik maak geen nieuwe aan, ik ga slapen en volgens mij is het wel mooi zo. De betrokkenen zijn al weg.
Een man die taarten bakt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:23 schreef Chowi het volgende:
Ik ken Systeria wel van KPD, manboobs heeft ze welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dude, heb je de foto's gezien? Ze heeft niet eens boobs..
Okselspek?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dude, heb je de foto's gezien? Ze heeft niet eens boobs..
Het is een vrouw. Er zijn misschien geen leuke dingen gebeurd, we benoemen hier elkaar wel beleefd en met respect.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom twee mannen met zo'n vies wijf iets willen
Zo waarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Alex moet maar blij zijn dat het na twee ontmoetingen gebeurt en niet pas over drie jaar.
En dan zijn ze niet eens onder invloed van drugs, moet je nagaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom twee mannen met zo'n vies wijf iets willen
Ik moest lachen en huilen tegelijkquote:
Nee, dit is fok.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Er zijn misschien geen leuke dingen gebeurd, we benoemen hier elkaar wel beleefd en met respect.
Mja, ik krijg het gevoel dat hij sowieso niet zo'n kijk heeft op vrouwen, maar kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Alex moet maar blij zijn dat het na twee ontmoetingen gebeurt en niet pas over drie jaar.
Maar geen KLB of ONZquote:
Vind je het gek zijn zicht werd geblokkeerd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mja, ik krijg het gevoel dat hij sowieso niet zo'n kijk heeft op vrouwen, maar kan het mis hebben
Jij blijft bezig is t niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef Pixie. het volgende:
anyway pics van de vrouw in kwestie?
quote:
Oooohh, burn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:27 schreef Chowi het volgende:
Maar ik vraag me wel af of zij nog een beetje goed is in bed. Dat moet haast wel als er om haar gevochten wordt, toch? Want ik bedoel, om haar uiterlijk zal het niet gaan...
Paaz me die pics nog is danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
stbabylon heeft dr al een aantal keer gepost
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:27 schreef Chowi het volgende:
Maar ik vraag me wel af of zij nog een beetje goed is in bed. Dat moet haast wel als er om haar gevochten wordt, toch? Want ik bedoel, om haar uiterlijk zal het niet gaan...
Net alsof andere mannen vrouwen wel snappen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Mja, ik krijg het gevoel dat hij sowieso niet zo'n kijk heeft op vrouwen, maar kan het mis hebben
Ik denk niet dat laforest daar echt voor warmloopt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:28 schreef TheSorrow het volgende:
Of ze draait gewoon van die romantische muziek tijdens de sex, zal dat het zijn?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:27 schreef Chowi het volgende:
Ze heeft Karakter. Denk ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:27 schreef Chowi het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Paaz me die pics nog is dan
i have not seen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:18 schreef stbabylon het volgende:
Nog één keer, omdat het kan!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Paaz me die pics nog is dan
i have not seen
Ook al voelt een vrouw koud aan zal hij geen moeite hebben om zijn schwanz erin te stoppenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat laforest daar echt voor warmloopt.
Fair enoughquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:28 schreef Modus het volgende:
Net alsof andere mannen vrouwen wel snappen..
Ouch!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:27 schreef Chowi het volgende:
Romantische muziekquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:28 schreef TheSorrow het volgende:
Of ze draait gewoon van die romantische muziek tijdens de sex, zal dat het zijn?
Wie is die gast ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef stbabylon het volgende:
Deze mistte we nog trouwens:
[ afbeelding ]
Bustedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
het bos op z'n fransquote:
Ah, daar istie!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Oh maar nu begrijp ik het, dit is inderdaad hilarisch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Even de rel rustig bespreken johquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef L.no het volgende:
Waar gaat dit nog over? Is het niet ondertussen voorbij?
Lekker bouncen op de beatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Romantische muziekman! Happy hardcore wil ik! I wanna be a hippy, have you ever been melloowww!!
untz untz untz!! Je weet!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ook al voelt een vrouw koud aan zal hij geen moeite hebben om zijn schwanz erin te stoppen
Ja het is overquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef L.no het volgende:
Waar gaat dit nog over? Is het niet ondertussen voorbij?
Ja beetje vaart erinquote:
Romantische muziek is voor bij de vaatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Romantische muziekman! Happy hardcore wil ik! I wanna be a hippy, have you ever been melloowww!!
untz untz untz!! Je weet!
Hoi Dribbelquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:29 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
+5quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja beetje vaart erin![]()
![]()
Beetje afwisselen, horizontaal, verticaal, diagonaal. Maakt ook geen reet uit ze is toch dood.
Arm eraf, been eraf! Neuk haar in haar luchtpijp! *untz untz untz*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja beetje vaart erin![]()
![]()
Beetje afwisselen, horizontaal, verticaal, diagonaal. Maakt ook geen reet uit ze is toch dood.
www.alexfotografie.nl/geil/sistyria.rarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Alex zal wel meer fotos hebben, waar staan die online ?
quote:
*stikt in d'r lach*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Arm eraf, been eraf! Neuk haar in haar luchtpijp! *untz untz untz*
Nog wat nieuwe riffjes geproduceerdquote:
Fetish, geneukt worden terwijl je stiktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow neukt je terwijl je stikt
LF styl0w
Nee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
The Sorrow....
Die had toch wat met Chips?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
The Sorrow....
Ik ging vandaag robbie williams spelenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog wat nieuwe riffjes geproduceerd?
lekken uit gesloten fora? Uh jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef stbabylon het volgende:
Kan ik hier trouwens een ban voor krijgen
2007/2008 roept rené!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
The Sorrow....
quote:
Had! Maar al 1,5 - 2 jaar niet meer,quote:
Doe eens Andy Mckee - Africa coverquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ging vandaag robbie williams spelen
Het doek voor me is gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |