Dan nog zie ik de meerwaarde er niet van in. Laforest heeft Alexxx nu echt op een ongelooflijk botte wijze genaaid... Door sys te naaien, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
LF heeft niets te verliezen he, hij heeft geen relatie. Het kan goed zijn dat Sys niet eens toestemming heeft gegeven en dat LF die foto zo op i-net pleurt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef laforest het volgende:
[..]
En wat deed Alex met jou recentelijk??
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:23 schreef Renesite het volgende:
Maare Laforest!!!
Wat was het idee achter de foto, en het op FOK! zetten!!!!!!
Die foto;s? Mocht van Ez, als hij de foto;s zou krijgen. En hij heeft niet aan m;n tieten gezeten, laat staan aan iets andersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef laforest het volgende:
[..]
En wat deed Alex met jou recentelijk??
als het is gedaan om relletjes te veroorzaken is het doel iig bereiktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joa, die mag je echt hebben van me hoor, maar waarom zou je ze online flikkeren.
Nee, ze hebben niet genaaid! foebal en bier en dan speel je een beetje met wat tieten die voor handen zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan nog zie ik de meerwaarde er niet van in. Laforest heeft Alexxx nu echt op een ongelooflijk botte wijze genaaid... Door sys te naaien, dat dan weer wel..
Schutzstaffelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dacht jij dat ik anders met SS bedoelde
Mja, ik ook niet. Ben benieuwd hoe LF het goed gaat pratenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan nog zie ik de meerwaarde er niet van in. Laforest heeft Alexxx nu echt op een ongelooflijk botte wijze genaaid... Door sys te naaien, dat dan weer wel..
Nee, dat was ervoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik lees nu in dat kpd topic dat alexxx foto's had dat hij iemand anders had vastgebonden , terwijl hij ook al iets had met die syster....
is dat zo?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een idioterie hier...
erg jammer dit iig...
En de andere hand kan dan mooi de broek inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niet genaaid! foebal en bier en dan speel je een beetje met wat tieten die voor handen zijn.
Soort Al Bundy zeg maar.
FOK!rel FTWquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
Oh. hier kan ik tenminste tof meedoen. Rellen in KPD.
Ho ho, naaien is niet aan de orde hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
erg jammer dit iig...
Nee, dat was daarvoor hoorde ik!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik lees nu in dat kpd topic dat alexxx foto's had dat hij iemand anders had vastgebonden , terwijl hij ook al iets had met die syster....
is dat zo?
Wie heeft er geneukt????quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
DAt je iemand neukt die een relatie heeft is tot daar aan toe, maar om dan de foto's online te gooien met een lekkere PI erbij, dat is gewoon sad
vergeet de Roosvicee nietquote:
Sssstquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Even 20 plaatjes met trollface en het Pluis.rar noemen?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
erg jammer dit iig...
mja eigenlijk heeft ie gelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
erg jammer dit iig...
Idd, vergelijk het met de hand schudden of een boks geven na een geslaagde grap.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho ho, naaien is niet aan de orde he. Hij heeft met d'r borstjes gespeeld. Gewoon, als vrienden.
Of misschien wilde hij de borrelnootjes pakken maar greep hij mis. Gezien het formaat van haar buste is dat nog wel plausibel. Dat je ze verwart met borrelnootjes, dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niet genaaid! foebal en bier en dan speel je een beetje met wat tieten die voor handen zijn.
Soort Al Bundy zeg maar.
Nee, dat was ervoor. En ik was het slachtoffer in kwestie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
is dat zo?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of misschien wilde hij de borrelnootjes pakken maar greep hij mis. Gezien het formaat van haar buste is dat nog wel plausibel. Dat je ze verwart met borrelnootjes, dus.
Sjezus gristus, pffffftquote:
FUCKK!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het maar een lelijk wijf.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of misschien wilde hij de borrelnootjes pakken maar greep hij mis. Gezien het formaat van haar buste is dat nog wel plausibel. Dat je ze verwart met borrelnootjes, dus.
Echt jammer dan want ik vind die fotos in je fotoboek wel leuk hoor (gemeend)quote:
dat is het risico van het met fokkers doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef DeBassist het volgende:
[..]
mja eigenlijk heeft ie gelijk
waarom laforest nog meer aandacht geven?
Chowiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
vingeren? Maak er even een sensatie van dat er niet is.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Idd, vergelijk het met de hand schudden of een boks geven na een geslaagde grap.
Wat was die foto met je hand in haar broek dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
vingeren? Maak er even een sensatie van dat er niet is.
Dude, Alex, sorry hoor
Ja, dat zal het oplossenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
FUCKK!!Kut kut kut snel we doen een ander plaatje:o
Jij bent coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe dan eens uitleggen in details.. anders komt de fantasie wel los bij de fokkertjes.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Dude, Alex, sorry hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |