dit gezegd, met natuurlijk de juiste dosis FOK-sarcasmequote:
Ja, het zijn er 5. Alexxxxx.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
Heeft er trouwens iemand al het juiste aantal x's in Alexxxxx getiept...
en btw: deze hoort hier ook:
[ afbeelding ]
Ja, maar niet alleen dat als ik het zo zie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Van dr tiet gelikt, dat doet ze toch met taart?
Dit is een KPD-sub-topic in GCquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef GooseFM het volgende:
[..]
zeg, doe dat ff in KPD en niet in GC ja!
quote:
Ik geloof dat je, ik scha,t een vriendinnetje of 5 achterloopt .quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Alexx is trouwens inderdaad veel te lief voor dit soort onzin. Een beetje een auto-nutter en een Fries, maar hé, dan nog. Zuur, om het zo op interwebs uit te spelen.
quote:Ik denk dat ik jou of verder niemand verantwoording verschuldigd ben voor een foto, thats all it is. Of je mij mag of niet doet er voor mij verder niet toe, ik heb me verder goed gedragen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alex relatie met Sistrya en Laforest post foto in KPD waar hij aan Sistrya d'r tieten zit. Terwijl Sis en Alex dus een relatie hebben/hadden.
Hoe moet dit goedkomen dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Maar goed. Ik hoop dat het.. wel allemaal een beetje goed komt, ondanks dat dit absoluut niet leuk is voor Alex.
Want hij is wel een beetje degene die het meest geraakt is hierin.. eigenlijk
ja, mijn reet.. het is in GC!quote:
Hihi er ging zo'n hele warme golf door mijn lichaam heen toen ik dat las, ken je dat gevoel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom kom ik jou nooit tegen op straat?
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
dan zou ik een relatie hebben met Duderinnetje sinds ik tijdens FOK!radio haar tepels met ijsblokjes bewerkte
Wat was dat dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]laforest
hij was het toch ook met dat debacle met die pluis-konijn of niet?
omgquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi er ging zo'n hele warme golf door mijn lichaam heen toen ik dat las, ken je dat gevoel?
Ja, nee, okee, want ik dacht al...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dit gezegd, met natuurlijk de juiste dosis FOK-sarcasme
alsof alle (single) mannen nee zeggen als ze aan tieten van een, al dan niet bezette, vrouw kunnen zitten.
Mijn serieuze mening:![]()
wat een soap
![]()
Ik moet er weer even in komen, geef me wat tijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat je, ik scha,t een vriendinnetje of 5 achterloopt .
quote:
die zouden gaan trouwen en kinderen krijgen enzo, iedereen werd gek van dat geklef op het forum en in fobo van die twee. toen hebben ze elkaar ontmoet en bleek het niet te klikken.quote:
Niks tegen Alexxxx, die gun ik een topwijf.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Renesite het volgende:
Maare, wie in dit topic hebben Alexxxxx al eens van 'dichterbij' meegemaakt met alles erop en er aan?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi er ging zo'n hele warme golf door mijn lichaam heen toen ik dat las, ken je dat gevoel?
Ik kan laforest niet zien kleffen maar oke. Wat een droeftoeterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
die zouden gaan trouwen en kinderen krijgen enzo, iedereen werd gek van dat geklef op het forum en in fobo van die twee. toen hebben ze elkaar ontmoet en bleek het niet te klikken.
Nee ik hoop dat ie iemand tegenkomt die dat niet bij hem fliktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe moet dit goedkomen dan?
'Ok schat, je hebt me te kakken gezet op internet en blijkt je tieten regelmatig uit te lenen aan vreemde oude mannen, maar ik hou nog steeds van je, kom, let me fuck the laforest out of you?
Die mag je wel veroorzaken bij mijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
WOAR?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet er weer even in komen, geef me wat tijd.
Ergens later in dit relletje wil ik het trouwens hebben over die foto in KPD met énorme scheeruitslag, en tips hoe dat te voorkomen en/of camoufleren. Dat kan ook écht niet online. Maar dat terzijde.
Doe maar hebben we straks misschien weer een Fok soap.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die mag je wel veroorzaken bij mij
Zo klinkt het leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
die zouden gaan trouwen en kinderen krijgen enzo, iedereen werd gek van dat geklef op het forum en in fobo van die twee. toen hebben ze elkaar ontmoet en bleek het niet te klikken.
HAHAHAH!! JAAA!! Lees dan ff terug man is een paar pagina's terug ook al gezegdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Neh, tis wel klaar zo.quote:
Je moet echt [Singles] skills hebben om dit bij te houdenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
HAHAHAH!! JAAA!! Lees dan ff terug man is een paar pagina's terug ook al gezegd..
Dit topic gaat te snel voor sommige mensen
Iets met trollen, was juist leuk om al die mensen te zien kotsen en gaan van: eewww stop daarmee
was echt lachen.
En dan is het wel goed natuurlijk, ook een topic in kpd en een hoop.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die mag je wel veroorzaken bij mij
Dat welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet echt [Singles] skills hebben om dit bij te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |