quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:03 schreef strakkeman het volgende:
ja mensjes ik ben geslaagd voor mijn havo maar kon vrijdag niet uitgaan ,omdat ik zaterdagochtend moest werken. maar vandaag gaat het dak eraf
klacht: wow'ers die thuisblijven en een fictieve feesje geven
Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:10 schreef strakkeman het volgende:
deze user verwijdert mijn topic zonder ook maar dat iemand reageert. en ook nog zonder reden
klacht;BIOGARDE
Jee een negerquote:
Waar? Er heeft er hier een zitten roven vernam ik zojuist!quote:
quote:
Doen die klootzakkies altijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:18 schreef BunnyCookii het volgende:
Een topic openen en vervolgens offline gaan, faal.
in Utah weten ze daar wel raad meequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar? Er heeft er hier een zitten roven vernam ik zojuist!
mmmmmmmmmmietjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iewl, iewl, haal hem weg!
Ik ben als de dood voor zwarten. Vooral zwarte spinnen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
6 mods in 1 topic. de sleutel past zeker niet op het slotje.
Wat een mooie icon heb jij.quote:
Kontkwark?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:20 schreef ShevaJB het volgende:
Biogarde is een soort kontkwark.
Ik ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Kontkwark.
Het is zo slecht dat ik er om moest lachen.
Ben jij serieus 15.quote:
Tuurlijk wel. Het draagvlak onder FOK!kers voor het laten verdwijnen van de tvp is zwaar onvoldoende.quote:
Was ook de bedoeling, maar je bent tot dusver de enigequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Kontkwark.
Het is zo slecht dat ik er om moest lachen.
Lekkere poepen.quote:
Ik lachte lichtjes.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:24 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling, maar je bent tot dusver de enige
dankje, ik wou dat ik van jou hetzelfde kon zeggen maar gebruik de mob layout en zie dus niksquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
dankje, ik wou dat ik van jou hetzelfde kon zeggen maar gebruik de mob layout en zie dus niks
Wat is de mob layout? Die nieuwe?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
dankje, ik wou dat ik van jou hetzelfde kon zeggen maar gebruik de mob layout en zie dus niks
quote:
Wat is dit nou weer voor kutreactie?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:24 schreef Biogarde het volgende:
Bwwwrwrwrwwwwppp..
Hee niet zo stoer proberen te doen he.quote:
Ja ik was hier ook al jong. Ben daarom ook verpest.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:26 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Liegen om je leeftijd, zo slecht.![]()
Ik ben 15 ja.
Ik probeer het niet, ik ben het.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hee niet zo stoer proberen te doen he.
kolenschoppen hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Mijn vingers zijn te groot om op die kleine linkjes te klikken
Met de iPhone kun je daarom zo keihendig inzoomen op een stuk tekst.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Mijn vingers zijn te groot om op die kleine linkjes te klikken
En wat versta jij onder jong dan. ( welke leeftijd )quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik was hier ook al jong. Ben daarom ook verpest.
Teveel werkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met de iPhone kun je daarom zo keihendig inzoomen op een stuk tekst..
Je bent een hoer en ik wil dat je nu mijn schoenen likt.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met de iPhone kun je daarom zo keihendig inzoomen op een stuk tekst..
Ik was 13 ofzo, ook alweer een tijd geleden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
En wat versta jij onder jong dan. ( welke leeftijd )![]()
Okay majesteit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent een hoer en ik wil dat je nu mijn schoenen likt.
13 wauw...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was 13 ofzo, ook alweer een tijd geleden.![]()
En hoe voel je je daarbij?quote:
Topickill.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:39 schreef cheqy het volgende:
Na het bestuderen van jouw postgeschiedenis ben ik tot de conclusie gekomen dat je een kutuser bent en dat het het beste is voor ons allemaal dat je gewoon oprot.
Or is it?quote:
dat is ook nie lief:Squote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:39 schreef cheqy het volgende:
Na het bestuderen van jouw postgeschiedenis ben ik tot de conclusie gekomen dat je een kutuser bent en dat het het beste is voor ons allemaal dat je gewoon oprot.
Na het bestuderen van jou post, ben ik tot de conclusie gekomen dat je een kutuser bent en dat heet het beste is voor is allemaal dat je gewoon oprot.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:39 schreef cheqy het volgende:
dat is ook nie lief:Squote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:48 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Na het bestuderen van jou post, ben ik tot de conclusie gekomen dat je een kutuser bent en dat heet het beste is voor is allemaal dat je gewoon oprot.
quote:
TS, wie anders?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Over wie had ie het eigenlijk?
O ok nee dan heb je wel gelijk.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:28 schreef BunnyCookii het volgende:
Eerste post vandaag in dit topic, Muwhahah
Bijzonder soort fipoquote:Op zondag 20 juni 2010 00:28 schreef BunnyCookii het volgende:
Eerste post vandaag in dit topic, Muwhahah
Zoo wauw, ik snap het niet en toch is het wauw, echt joh, gefeliciteerd.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:36 schreef willemwaus het volgende:
haha, echt vet cool, ik zo dit topic openen, en ineens zit daar boven, weetje wel, die balk, oja banner, zit gewoon een jong eendje! zo lieeev!!!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |