Ik lachte lichtjes.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:24 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling, maar je bent tot dusver de enige
dankje, ik wou dat ik van jou hetzelfde kon zeggen maar gebruik de mob layout en zie dus niksquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
dankje, ik wou dat ik van jou hetzelfde kon zeggen maar gebruik de mob layout en zie dus niks
Wat is de mob layout? Die nieuwe?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
dankje, ik wou dat ik van jou hetzelfde kon zeggen maar gebruik de mob layout en zie dus niks
quote:
Wat is dit nou weer voor kutreactie?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:24 schreef Biogarde het volgende:
Bwwwrwrwrwwwwppp..
Hee niet zo stoer proberen te doen he.quote:
Ja ik was hier ook al jong. Ben daarom ook verpest.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:26 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Liegen om je leeftijd, zo slecht.![]()
Ik ben 15 ja.
Ik probeer het niet, ik ben het.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hee niet zo stoer proberen te doen he.
kolenschoppen hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Mijn vingers zijn te groot om op die kleine linkjes te klikken
Met de iPhone kun je daarom zo keihendig inzoomen op een stuk tekst.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:28 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Mijn vingers zijn te groot om op die kleine linkjes te klikken
En wat versta jij onder jong dan. ( welke leeftijd )quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik was hier ook al jong. Ben daarom ook verpest.
Teveel werkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met de iPhone kun je daarom zo keihendig inzoomen op een stuk tekst..
Je bent een hoer en ik wil dat je nu mijn schoenen likt.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met de iPhone kun je daarom zo keihendig inzoomen op een stuk tekst..
Ik was 13 ofzo, ook alweer een tijd geleden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
En wat versta jij onder jong dan. ( welke leeftijd )![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |