Okay majesteit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent een hoer en ik wil dat je nu mijn schoenen likt.
13 wauw...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was 13 ofzo, ook alweer een tijd geleden.![]()
En hoe voel je je daarbij?quote:
Topickill.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:39 schreef cheqy het volgende:
Na het bestuderen van jouw postgeschiedenis ben ik tot de conclusie gekomen dat je een kutuser bent en dat het het beste is voor ons allemaal dat je gewoon oprot.
Or is it?quote:
dat is ook nie lief:Squote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:39 schreef cheqy het volgende:
Na het bestuderen van jouw postgeschiedenis ben ik tot de conclusie gekomen dat je een kutuser bent en dat het het beste is voor ons allemaal dat je gewoon oprot.
Na het bestuderen van jou post, ben ik tot de conclusie gekomen dat je een kutuser bent en dat heet het beste is voor is allemaal dat je gewoon oprot.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:39 schreef cheqy het volgende:
dat is ook nie lief:Squote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:48 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Na het bestuderen van jou post, ben ik tot de conclusie gekomen dat je een kutuser bent en dat heet het beste is voor is allemaal dat je gewoon oprot.
quote:
TS, wie anders?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Over wie had ie het eigenlijk?
O ok nee dan heb je wel gelijk.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:28 schreef BunnyCookii het volgende:
Eerste post vandaag in dit topic, Muwhahah
Bijzonder soort fipoquote:Op zondag 20 juni 2010 00:28 schreef BunnyCookii het volgende:
Eerste post vandaag in dit topic, Muwhahah
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |