Geen foto sorry, maar vandaag deze Harbours:quote:
Leuk!quote:
Jouw today is anders ook niet slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jouw today is anders ook niet slecht
Thanks and love will tear us apart, again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Bedankt! Ja echt he, die riem is rock 'n roll .quote:Op zondag 20 juni 2010 21:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Juist die riem!! omg![]()
'k Heb hem hier in Rotterdam nog niet gezien.. wil 'm ook.
Je gaat een beetje de chocolat kant op en dat is geen goed ding.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:15 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah, ik heb vandaag gewoon geen sneaker dag.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je gaat een beetje de chocolat kant op en dat is geen goed ding.
Zowel aan chocolat als don diablo: ik vind dat juist een heel goed ding, hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je gaat een beetje de chocolat kant op en dat is geen goed ding.
Schoenen zijn liehief.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:47 schreef P.F het volgende:
Gewoon chill want tentamens. Shirt is in het echt beter, wist niet zo goed hoe ik moest gaan staan
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mooie harenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:47 schreef P.F het volgende:
Gewoon chill want tentamens. Shirt is in het echt beter, wist niet zo goed hoe ik moest gaan staan
O vet saaie kleding zodat je m'n bruine kopf beter ziet! Maar die zie je alleen niet op de foto
ow ehh oh sorry....quote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Gun me even een minuutje aandacht jaKon je niet 10 minuten wachten
Nice!
*geeft welverdiende minuutje aandacht*quote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Gun me even een minuutje aandacht jaKon je niet 10 minuten wachten
Nice!
hihi, ik heb mn haar niet vast, ik heb kort haarquote:Op maandag 21 juni 2010 13:52 schreef P.F het volgende:
Ik zou zelf nooit een hemd aandoen met vast haar want ik heb geen borsten die de aandacht afleiden van m'n schouders (ielig) en dan leid m'n haar al helemaal de aandacht niet meer af. Maar jij bent qua onderkant/bovenkant wel weer prima in verhouding dus het staat je wel!
Niet gemeen bedoeld hoor!
Nice Vansquote:Op maandag 21 juni 2010 13:52 schreef Mandamo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik moet mijn kamer opruimen.
Dank je wel! Ik draag altijd skinny's en het grappige is dat mensen zeggen: o gadver ik haat skinny's, ze staan niemand. En dan zeg ik: o maar ik heb er nu een aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
*geeft welverdiende minuutje aandacht*
Jij hebt echt geweldige benen
Skinny's zijn voor skinny benen (ze hebben naar mijn idee gauw namelijk de neiging dikker te maken, vanwege het benadrukken van heupen en bovenbenen). Maar jij kan het dus prima hebben!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik draag altijd skinny's en het grappige is dat mensen zeggen: o gadver ik haat skinny's, ze staan niemand. En dan zeg ik: o maar ik heb er nu een aan.
O? Oja. Inderdaad! Nou dan ben je de enige
Nou ja niet dat je nu ooit nog mensen over skinny's hoort, maar goed
Hee, zijn dat die pumps van de van Haren van jaren geledenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:47 schreef P.F het volgende:
O vet saaie kleding zodat je m'n bruine kopf beter ziet! Maar die zie je alleen niet op de foto
Jane Norman dus. V&D verkoopt 't merk, wat doorgaans best wel cheasy kleding is voor teveel geld. Maar in de uitverkoop wil 't nog wel lukken soms.quote:
Ja klopt! Ik had een paar maanden terug weer nieuwe van iemand kunnen kopen, m'n oude zijn verdwenenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, zijn dat die pumps van de van Haren van jaren geleden?
Ik had ze ook ooit, ze waren toen HET op Ellegirl forum (daar zat jij ook op tochquote:Op maandag 21 juni 2010 14:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja klopt! Ik had een paar maanden terug weer nieuwe van iemand kunnen kopen, m'n oude zijn verdwenen
Ja ik zat daar 100 jaar geleden op maar ik werd een beetje kriegel van dat forum, helemaal toen er geen verkooptopics meer mochten..quote:Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had ze ook ooit, ze waren toen HET op Ellegirl forum (daar zat jij ook op toch?) maar bij mij waren ze heel snel stuk. Wel jammer want ze zijn erg schattig en zitten lekker!
Mooi hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 13:47 schreef P.F het volgende:
Ja ik ook, het werd steeds minder leuk. En ja die had inderdaad leuke kledingquote:Op maandag 21 juni 2010 14:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik zat daar 100 jaar geleden op maar ik werd een beetje kriegel van dat forum, helemaal toen er geen verkooptopics meer mochten..
Ik vond die 1fashionista daar altijd wel leuk, tot ze opeens 40 kilo was en verdween
Ik keek er van de week eens op na 2 jaar, ik herkende alleen nog die faith? en verder niemand..
oja en die primavera vond ik ook altijd wel leuk
(kwam er vooral voor de outfitfotos& inspiratipics)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |