Het is Catrice - I Sea You (250)quote:Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef Rituals het volgende:
PF, wat een mooie kleur nagellak!Welke is het? Ik heb vandaag weer een nieuw kleurtje! Vind het ineens helemaal leuk, nagellak
![]()
.
Ik ga morgen even naar de stadquote:Op maandag 7 juni 2010 16:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is Catrice - I Sea You (250)
Hij kost 2,50 bij de Kruidvat!!
Pics van jouw nagellak?!
Dankje! Nog goedkopere nagellak dan die van jou!quote:
Hier kunnen we wel verder gaan over nagelsquote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje! Nog goedkopere nagellak dan die van jou!Gekocht bij tiger.dk voor ¤2,-.
Ok prima, vond het anders een beetje overkill, maar zo kan het zekerquote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef Bafrokapper het volgende:
Danku, danku
Had het aan voor een presentatie op school, heb anders eigenlijk nooit zin in netjes
Chillquote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef T-lecom het volgende:
Zal ik ook eens hier posten?
[ afbeelding ]
Nee, niet mijn dingquote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef T-lecom het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef T-lecom het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg de neiging om je broek omhoog te trekken zoquote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef T-lecom het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:49 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik doe ook eens mee.
Vandaag gewoon simpel![]()
[ afbeelding ]
Nee witquote:Op maandag 7 juni 2010 19:53 schreef T-lecom het volgende:
[..]
Is dat shirtje nou zachtroze of zie ik dat verkeerd?
ich auchquote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag is wel Allstars dag merk ik.. o.us, rituals, pumpkinsoup en ik (hoewel geen foto) allemaal Allstars aan.. Grappig
Leuke jas als ik de wazige foto mag geloven.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
camera wil niet zo scherp meeeerrr
[ afbeelding ]
ik lijk er alleen beetje dikker in maar hij is gewoon beetje pof ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke jas als ik de wazige foto mag geloven.
Leuke jas! Mooie kleur (voor zover het duidelijk is op de fotoquote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
camera wil niet zo scherp meeeerrr
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuke jas! Mooie kleur (voor zover het duidelijk is op de foto)
Ook nog maar een foto van mijn outfit. Weer erg casual, met ook vandaag All Stars. De olijfgroene dit keer. Ik moet nodig mijn spiegel schoonmaken
.
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuke jas! Mooie kleur (voor zover het duidelijk is op de foto)
Ook nog maar een foto van mijn outfit. Weer erg casual, met ook vandaag All Stars. De olijfgroene dit keer. Ik moet nodig mijn spiegel schoonmaken
.
[ afbeelding ]
hierquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef santiagojwz het volgende:
choclat, waar haal jij die uberrskinnyjeannzzz?
nou, normaal is 26 te klein voor me, maar bij deze past het precies, dus ze vallen iets groter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef santiagojwz het volgende:
stoer, en vallen ze Truetotsize? ofwel als jij altijd een 28 besteld bij andere merken, pas je dan ook in een 28 van hun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |