Niks mis met je outfit, maar die sokken steken er zover uitquote:
Huh dat valt toch ook wel weer mee?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niks mis met je outfit, maar die sokken steken er zover uit
(leuke tat ook)
Not my cup of tea.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Huh dat valt toch ook wel weer mee?
Wat dan? Zonder sokken in sneakers?quote:
Met mij erin? Hij ligt nu bij mn ma in de was, dus het kan nog wel een paar dagen duren voordat ik hem terugheb.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je misschien een betere foto maken van dat shirt?
Voor zo ver ik het kan beoordelen via die foto, vind ik het wel meevallen hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:39 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Ik ook, ik had ze inderdaad wat lager moeten/kunnen doen maar bedankt in ieder geval.
Ligt aan de schoenen, en omdat de foto van bovenaf genomen is denk ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef stef040 het volgende:
[..]
Voor zo ver ik het kan beoordelen via die foto, vind ik het wel meevallen hoor.
Oh, dan kijk ik van de week zelf wel ff bij de Zara.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Met mij erin? Hij ligt nu bij mn ma in de was, dus het kan nog wel een paar dagen duren voordat ik hem terugheb.
Het is een zara shirt met 4 knoopjes bovenaan.
Van dattumquote:
Ik heb ze gekocht in Marokko (Fez)quote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van dattumWaar zijn die van?
![]()
En ik vind de outfit ook gewoon leuk, Rituals
Draag je dat gewoon zo? naar school/werk? ik vind het een beetje te gala-achtigquote:Op maandag 7 juni 2010 15:49 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik doe ook eens mee.
Vandaag gewoon simpel![]()
[ afbeelding ]
Gewoon doordeweeksquote:Op maandag 7 juni 2010 16:01 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Draag je dat gewoon zo? naar school/werk? ik vind het een beetje te gala-achtig![]()
Het staat je wel mooi verder
Het lijkt net een donkerblauw jurkje!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Gewoon doordeweeksis maar simpel zwart rokje en topje.
Verder loop ik altijd wel op hakken omdat ik me dan iets groter voel
dankjewel
Haha ja webcam hequote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het lijkt net een donkerblauw jurkje!Maar het staat je inderdaad mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |