Lekker zomers. Idem hier.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
met m'n vintage adidas shortje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles apart vind ik wel tof, maar ik vind de combinatie van dat hemdje met dat shortje niet echt wat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent écht fragiel gebouwd hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat shortje in combi met je all stars!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik vind de print al te en gewaagd, en om dan ook nog een drukke accessoires bij te doen is ook weer zoiets. Had liever eentje gehad zonder print. Vandaar dat ik even om raad kom vragenquote:
Gewoon doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik vind de print al te en gewaagd, en om dan ook nog een drukke accessoires bij te doen is ook weer zoiets. Had liever eentje gehad zonder print. Vandaar dat ik even om raad kom vragen
Hahaha ik heb precies het zelfde broekje!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind pumpkinsoup toch best stevige benen hebbenquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 04:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik vind pumpkinsoup toch best stevige benen hebbenOp de juiste manier dan wel.
Gast, kijk nog eensquote:Op zondag 6 juni 2010 04:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik vind pumpkinsoup toch best stevige benen hebbenOp de juiste manier dan wel.
x2quote:
Iets met verkeerde knopen open... En als je netjes doch 'vlot' gekleed wilt gaan (gezien het shirt dat uit je broek hangt), doe dan ook het bovenste knoopje van je shirt los, neem een smallere das, maak een kleinere knoop zonder pisgeultje en draag hem niet zo strak om je nek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef o.us het volgende:
In de hitte een zakenlunch hebben is geen pretje.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gast, kijk nog eensQua verhouding klopt het prima hoor
Is zeker leuk, leuke accessoires ookquote:Op zondag 6 juni 2010 13:32 schreef Rituals het volgende:
Wat een enorm leuke outfits komen hier voorbij! Zelf ben ik niet zo hip. Toch mijn outfit van vandaag (met voor het eerst mijn nagels gelakt met een kleurtje
)
[ afbeelding ]
Kan je misschien een betere foto maken van dat shirtquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:58 schreef Bafrokapper het volgende:
En vandaag.
[ afbeelding ]
Zara
Nudie
Vans authentic
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:32 schreef Rituals het volgende:
Wat een enorm leuke outfits komen hier voorbij! Zelf ben ik niet zo hip. Toch mijn outfit van vandaag (met voor het eerst mijn nagels gelakt met een kleurtje
)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |