Dank je. De andere muur heeft wel een kleurtje en wat "kunst" maar we wilden het inderdaad een beetje rustig houden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:15 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
mooie inrichting ook btw, lekker rustig
Rok en ringquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:48 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn toch geen SB's?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
RRDS ziet er goed uit. Toffe sb's ook
Indien ik het mis heb, mijn excuses, maar de colourway is tof.quote:
Het is toch veel te warm voor een cardigan manquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje slechte pic, cardigan met plain grijs shirt eronder aan. Bovenste knoopje is van cardigan af maar dat wordt zsm gerepareerd, heb even weinig kleren op m'n kamer. Kan het volgens jullie?
Ik zit dalijk de hele tijd buiten ivm bbq en ga daarna nog op stap, dus het zal wel snel afkoelen. Bij die cardigan zit zeg maar aan de voorkant zo'n grijs ding nog idd, en dat grijs daarboven is m'n shirt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef Maisnon het volgende:
Zit dat grijze nou aan die cardigan vast of heb je er 2 over elkaar aan
Ik denk dat je het best warm hebt
Zoals ik zei, kledingarmoedequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het is toch veel te warm voor een cardigan man
Ja, daar twijfel ik dus aanquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:40 schreef Maisnon het volgende:
Nouja voorderest kan het prima, niks raars aanalleen jammet dat je net de hals van dat shirt niet kan zien
Nee nee, het is wel gewoon een goed shirt. Ik waag het eropquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:42 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt van die ronde hals shirts die echt zo heel strak om iemands hals zitten, dat is harstikke lelijk. Of zo'n dikke opstaande rand
Vaak vergezeld van een veel te wijd shirt daaronder.
Maar dat is gewoon slechte kwaliteit
M'n 12jarige zusjes en al haar vriendinnetjes zijn ze ook aan het kopen ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef Stickvis het volgende:
[..]
die jasjes zijn wel gaaf maar worden nu verkracht door al die veel te jonger kinderen die denken hip te zijn..
mag ik mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zit dalijk de hele tijd buiten ivm bbq en ga daarna nog op stap, dus het zal wel snel afkoelen. Bij die cardigan zit zeg maar aan de voorkant zo'n grijs ding nog idd, en dat grijs daarboven is m'n shirt.
Tip: Nike sb goretexquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Indien ik het mis heb, mijn excuses, maar de colourway is tof.
Doet me denken aan zo'n Boliviaanse/Bolivische (welke van de 2...) ponchoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neh, hij is ook erg wijd, en heb hier onder alleen een top, en met de wind is dat nog wel eens koudquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n Boliviaanse/Bolivische (welke van de 2...) poncho![]()
24 graden vandaag hè, niet te warm?
Ik vind een maxi dress zoo mooi bij een zwangere vrouwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:04 schreef Noa24 het volgende:
Ik vind het leuk staanMet dit weer weet ik ook echt niet wat ik aan moet doen hoor, wel een panty onder mijn rokje of niet? En dan ben ik ook nog eens zwanger, dat maakt het nog lastiger.aah!
Jaaaa!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind een maxi dress zoo mooi bij een zwangere vrouw
True that! Leuke laarzen dat zeker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Op mijn werk is het sowieso koud (airco).
I know. Pantalon ging 's morgens kaput en alle andere broeken waren viessssquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Het ziet er raar uit onder zo'n jasje en overhemd + stropdas.
Je hebt gewoon te dikke billen he!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
I know. Pantalon ging 's morgens kaput en alle andere broeken waren viessss
Nee he, zelfs op het internet zeggen mensen dat tegen mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te dikke billen he!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee he, zelfs op het internet zeggen mensen dat tegen mij![]()
Oh dit vind ik echt superleuk!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaaaaauw.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef o.us het volgende:
In de hitte een zakenlunch hebben is geen pretje.
[ afbeelding ]
Ik zou de volgende keer je overhemd bij je broek in doen en dan evt. een leuke riem erbij, als je die al niet om hebt, dat staat wat netter icm je stropdas. Dit is een beetje slordig zo hangend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef o.us het volgende:
In de hitte een zakenlunch hebben is geen pretje.
[ afbeelding ]
idd, dit is echt geen porum... toevallig ook nog sneakers eronder met witte sokken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer je overhemd bij je broek in doen en dan evt. een leuke riem erbij, als je die al niet om hebt, dat staat wat netter icm je stropdas. Dit is een beetje slordig zo hangend.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef HenkXL het volgende:
[..]
idd, dit is echt geen porum... toevallig ook nog sneakers eronder met witte sokken?
Wilde ik ook meteen zeggenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer je overhemd bij je broek in doen en dan evt. een leuke riem erbij, als je die al niet om hebt, dat staat wat netter icm je stropdas. Dit is een beetje slordig zo hangend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |