Jaaaa!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind een maxi dress zoo mooi bij een zwangere vrouw
True that! Leuke laarzen dat zeker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Op mijn werk is het sowieso koud (airco).
I know. Pantalon ging 's morgens kaput en alle andere broeken waren viessssquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Het ziet er raar uit onder zo'n jasje en overhemd + stropdas.
Je hebt gewoon te dikke billen he!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
I know. Pantalon ging 's morgens kaput en alle andere broeken waren viessss
Nee he, zelfs op het internet zeggen mensen dat tegen mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te dikke billen he!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee he, zelfs op het internet zeggen mensen dat tegen mij![]()
Oh dit vind ik echt superleuk!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaaaaauw.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef o.us het volgende:
In de hitte een zakenlunch hebben is geen pretje.
[ afbeelding ]
Ik zou de volgende keer je overhemd bij je broek in doen en dan evt. een leuke riem erbij, als je die al niet om hebt, dat staat wat netter icm je stropdas. Dit is een beetje slordig zo hangend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef o.us het volgende:
In de hitte een zakenlunch hebben is geen pretje.
[ afbeelding ]
idd, dit is echt geen porum... toevallig ook nog sneakers eronder met witte sokken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer je overhemd bij je broek in doen en dan evt. een leuke riem erbij, als je die al niet om hebt, dat staat wat netter icm je stropdas. Dit is een beetje slordig zo hangend.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef HenkXL het volgende:
[..]
idd, dit is echt geen porum... toevallig ook nog sneakers eronder met witte sokken?
Wilde ik ook meteen zeggenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer je overhemd bij je broek in doen en dan evt. een leuke riem erbij, als je die al niet om hebt, dat staat wat netter icm je stropdas. Dit is een beetje slordig zo hangend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |