Ik zei NIET spettertquote:
O, ik ging uit van wel.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ga mezelf maar een schop onder mn kont geven
ja zeggen, zoenen, taart snijden, en klaarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
Goffer, zat ik gewoon te janken bij een koninklijk huwelijk![]()
Maar wel een prachtige dienst. Lekker kort ookMaar wel mooi.
Maar die muziek bij hun dienst... echt prachtig!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja zeggen, zoenen, taart snijden, en klaar![]()
hoeft niet langer dan 5 minuten te duren toch?
Geen idee, zag ik ook alquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
Ze zijn ook echt leuk
Maar waarom zijn sommige ruiters aan het lichtrijden en sommigen aan het doorzitten?
quote:pauldeleeuw
Zit u ook stiekem te wachten op een zwarte Saab die zich in 1 of ander monument boort?Niet dat ik het ze gun,maar dan gebeurt er wat!
Ik zat echt van: huh? zou daar niets over afgesproken zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, zag ik ook al
En die beveiligers die 7 km lang mee RENNEN met die koets!Knap hoor.
Al lopen ze niet al te elegant meer inmiddels
quote:
Ik probeer te spotten of die rennende beveiligers stiekem gympies onder hun pak hebben ipv nette schoenen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk net aan op het randje, maar wel leuk
Betrapt!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer te spotten of die rennende beveiligers stiekem gympies onder hun pak hebben ipv nette schoenen.
En ik ga zo even een tukkie doen, ben een beetje brak
Alweer BBQ!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Betrapt!![]()
Ik zou ook heul graag tukkie willen doen, maar we hebben zo BBQ (![]()
) met het werk van meneer I.
En en en?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer te spotten of die rennende beveiligers stiekem gympies onder hun pak hebben ipv nette schoenen.
Wat hebben jullie uitgespookt vannacht!quote:En ik ga zo even een tukkie doen, ben een beetje brak
Jep...en ik dus echt geen zin...ben al vanaf 7 uur vanochtend op sjouwquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alweer BBQ!
Ik ga zo maar weer eens iets nuttigs doen denk ik
bahquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep...en ik dus echt geen zin...ben al vanaf 7 uur vanochtend op sjouw
Foto!!!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga zo een gedurfde poging ondernemen om mijn avatar na te maken in sushi
En een nori-zonnebril uiteraardquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
de kop wordt een bal rijst gevuld met garnalenzooi, en de oranje haren worden sprietjes wortel
het lijf wordt een traditioneler sushi rolletje met zalm, avocado en komkommer
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
en de vlaggetjes op de wangen komen ook aan bod, gekleurde rijstkorrels ftw
Heb het niet kunnen spotten, ga om zeven uur de samenvatting kijkenquote:
Tot vrij laat Family Guy en Southpark gekekenquote:Wat hebben jullie uitgespookt vannacht!
Leuk!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen spotten, ga om zeven uur de samenvatting kijken
Oh, leukquote:Tot vrij laat Family Guy en Southpark gekeken![]()
Wát een heerlijke bedden in dat hotel trouwens, die zou iedereen thuis moeten hebben
Beetje kort tukkie, Heer G kwam ineens thuis, eerder dan ik dachtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!
Lekker geslapen?
[..]
Oh, leukEn wat voor bedden dan? Aupings?
Nou ja, het feit dat je nu nog een tukkie moet doen spreekt dat tegenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje kort tukkie, Heer G kwam ineens thuis, eerder dan ik dacht
Moet nog een beetje wakker worden
En ik heb niet gekeken wat voor beddenMaar Goodbye zei de avond toen we er kwamen al - en ze het bed grondig had getest en oke bevonden haha - dat ze zó lekker lagen dat je vast al uitgerust zou zijn als je er maar twee uur in zou slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het feit dat je nu nog een tukkie moet doen spreekt dat tegen
En hoe had GB het bed getest dan!Gelegen en gesprongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we werden alledrie vanmorgen vóór de wekker wakker uit ons zelf, dus we waren écht meer uitgerust dan in een ander bedEn dat ik nu een tukkie heb gedaan is omdat ik van de week al vrij weinig geslapen had ook denk ik.
Brian (die hond) van Family Guy deed gister een mooi gedicht voorlezen en ik wil het vinden, ff zoeken.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ah, okeequote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelegen en gesprongen
En we werden alledrie vanmorgen vóór de wekker wakker uit ons zelf, dus we waren écht meer uitgerust dan in een ander bedEn dat ik nu een tukkie heb gedaan is omdat ik van de week al vrij weinig geslapen had ook denk ik.
Brian (die hond) van Family Guy deed gister een mooi gedicht voorlezen en ik wil het vinden, ff zoeken.
Oh ja fuck! Ik dacht dat ik dat na het tukkie zou doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, okee
En je hebt hem in dat koninklijke info-topic gezet toch?
Ik ken het alleen als dat Christelijk liedje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
Amazing Grace
She was Grace,
in name and in essence.
To those she loves,
she exudes strength, life, laughter and light.
To me, also sorrow.
for circumstance had bound her to my best friend,
through whom we met
in the warmth and serenity of her home.
Nothing from the first day I saw her
and no one who has happened to me since
has ever been this frightening
and this confusing.
For no person I have ever known
has ever done more to make me feel
more sure,
more insecure,
more important,
and less significant.
- Brian Griffin, family guy
(and he quoted Summer 42 - damn! this dog is more well-read than me! )
Ja. Mooi
Dat heet hetzelfde inderdaad, maar dat heeft een heel andere tekstquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken het alleen als dat Christelijk liedje.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja fuck! Ik dacht dat ik dat na het tukkie zou doen
Als ik jou niet had was ik weer gaan zoeken, ik vond het al zo idioot dat ik het niet had opgeslagen toen ik er eerder naar zocht
Ik zie het al, hij staat in een spoiler, vandaar dat ik met snel terugscrollen het niet meer kon vinden
FOTO!quote:
Heb je al een bento?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
misschien dat ik de volgende keer eens een bento ga maken, dat ze liggend in een bakje kunnen, want zo rechtop zittend is niet te doen met die kleverige zooi
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
Oeh, het jankmoment van de bruiloft nu weer op Ned 2 in de herhaling
ik wil zelf een bakje maken, als in, ik heb een idee, en een zomervakantie met lege tijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je al een bento?
Ik heb een blauwe waar ik niks mee doe
Ik vind m mooi!!!!!!quote:
Oh, mocht het mislukken dan pm je maarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil zelf een bakje maken, als in, ik heb een idee, en een zomervakantie met lege tijd
hij is alleen niet half zo mooi als dat ik voor ogen had, maar het hoofd wilde eerst niet blijven zitten op het lijf, dus hij viel er steeds afquote:
Omdat zij ook janken he? Daar komt het doorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
ok, ik zit dus idd te janken bij nederland 2 nu![]()
quote:
Ik mis alleen de gekleurde rijstjes!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij is alleen niet half zo mooi als dat ik voor ogen had, maar het hoofd wilde eerst niet blijven zitten op het lijf, dus hij viel er steeds af
daarom bento, kunnen ze relaxed liggen
ja, ik wilde het nog doen, maar ik vond em mislukt en had geen zin meer in kleurstof oplossen, rijst laten weken etc. etc.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mis alleen de gekleurde rijstjes!
En ik dacht ook dat ie zou liggen, dus dubbel
Fiew!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Enorm blij dat ik gisteren dat essay grotendeels heb afgemaakt, want de conclusie die ik nog moest schrijven was echt een enorme hel.
En nu wil ik weten wat voor bedden ze daar hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelegen en gesprongen
Brian (die hond) van Family Guy deed gister een mooi gedicht voorlezen en ik wil het vinden, ff zoeken.
quote:
quote:
quote:
Dirk!quote:
quote:
Cat! Wat is de uitslag van je auditie!?quote:
Leuk, gezellig, BINNEN!quote:
quote:
Het gaat om de kwaliteit hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo, we moeten een beetje doorkletsen, we lopen achter in # telling vergeleken de concurrent
*gaat weer achterover zitten*quote:
Ja, lekkere salades en verschillende soorten vlees buiten de geijkte BBQ worst *rilll* en hamburger.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh dat klinkt gezellig Caten lekker gegeten?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*gaat weer achterover zitten*
Verdomd, je hebt gelijk
quote:
Heb je niet terug gelezen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
[..]
Cat! Wat is de uitslag van je auditie!?
En hallo rest![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, lekkere salades en verschillende soorten vlees buiten de geijkte BBQ worst *rilll* en hamburger.
En één heel pittig sausje.![]()
Ow, en ik mag met een achternichtje mee op vakantie. Want ik kan zo leuk buiten spelen en op het springkussen springen.
In tegenstelling tot sommige mensen die ik ken kleed ik me gepast voor zulke gelegenheden en had ik een spijkerbroek aan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook in rok zodat iedereen je onderbroek zag?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, word net gebeld of ik aub naar het cafe wil komen
*zucht*
nou wat moet dat moet he...
Sterkte Zwabber.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
*zucht*
aw... sterktequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
*zucht*
Een spijkerbroek wordt niet gewaardeerd op een bruiloftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige mensen die ik ken kleed ik me gepast voor zulke gelegenheden en had ik een spijkerbroek aan.
Andere broek had ook gekund he.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een spijkerbroek wordt niet gewaardeerd op een bruiloft
mocht niet van mn moederquote:
quote:
oh ja, daar las ik laatst een stukje over, wacht ffquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net Jan Kooijman op google tegen met kort haar, die gooi ik er gewoon even tussendoor, gewoon omdat het kan
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, daar las ik laatst een stukje over, wacht ff
http://www.nu.nl/achterkl(...)an-wil-monogaam.htmlquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, daar las ik laatst een stukje over, wacht ff
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)an-wil-monogaam.html
Hij WIL monogaam zijn
Maar Marjolein dan?
Dan kent ze jou toch slecht, die moet toch weten dat jij gaat springen.quote:
Ja, goed man!!!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kent ze jou toch slecht, die moet toch weten dat jij gaat springen.![]()
En heb je nu gelehezen dat ikDOOR
ben!?
Hihiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
En dan kun je dus over een tijdje een dansje doen voor ons!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, goed man!!!!!
En dan kun je dus over een tijdje een dansje doen voor ons!
Ik heb de DVD. Toch eens kijken wanneer ik weer tijd heb voor een marathon.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik kijk LOTR op Belgie![]()
Ik heb hem al 1000x gezien en de boeken 500x gelezen, maar het blijft![]()
ja hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet steeds grijnzen als ik de TT van FV zie
Ik ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb de DVD. Toch eens kijken wanneer ik weer tijd heb voor een marathon.
quote:
Doe jij m dan?quote:
En dit leest hij niet terug?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe jij m dan?
Anders krijg ik vast ruzie met m
*kijken gaatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet steeds grijnzen als ik de TT van FV zie
Hij leest nooit terug toch?quote:
Ik zit veel te weinig in het FV topic... maar tis toch een eer.quote:
Nee, ik ga het hem niet aan doen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit veel te weinig in het FV topic... maar tis toch een eer.![]()
En hij plant ook overal namen in TT, dus
Die TT edit jij niet hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij leest nooit terug toch?
* editten gaat anders *
huh?quote:
quote:
idd!quote:
Jammer johquote:
quote:
Daar is anders weinig van te merken.quote:
quote:
quote:
Ik dacht dat jij geen teller had?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach als Tombo er zo lief om vraagt kop ik hem wel in op 299
Heeft ze ook niet. Want je kopt hem er pas in na post 300.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat jij geen teller had?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat jij geen teller had?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen teller bij de posts, wel bij de index
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft ze ook niet. Want je kopt hem er pas in na post 300.
Ik ga lekker verder de film kijken met een claimerig draakje op mn schootquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik lekker m'n mandje in, met het getik van de regen tegen het raam
Trusten voor later!
Je mag ze best eens lenen hoorquote:
IEIEIEIEIEIEH!quote:
Oooh, dan wil ik ook mee kijken.quote:
Wij hebben ook de korte versies. Een keer de eerste film bij mijn tante gezien in de lange versie en sindsdien mis ik de scene dat Galadriel spullen geeft aan het reisgenootschap (omg, kijk mij een LOTR-nerd zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooh, dan wil ik ook mee kijken.Ik heb de korte versies.
Maar da's uiteraard ook een cruciale scene.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij hebben ook de korte versies. Een keer de eerste film bij mijn tante gezien in de lange versie en sindsdien mis ik de scene dat Galadriel spullen geeft aan het reisgenootschap (omg, kijk mij een LOTR-nerd zijn!).
Als nu pas de Balrog is dan duurt het nog wel even. Sowieso komt dan heelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IEIEIEIEIEIEH!![]()
Slaap ze en kijk ze Vissie en Tombo!![]()
Ik ben bijna in staat LoTR op te zetten, er is werkelijk geen bal op tv.![]()
Maja, om nu tegen het eind in te schakelen is ook weer zo iets, dan wil ik hem vanaf het begin zien.
LOTR is altijd leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IEIEIEIEIEIEH!![]()
Slaap ze en kijk ze Vissie en Tombo!![]()
Ik ben bijna in staat LoTR op te zetten, er is werkelijk geen bal op tv.![]()
Maja, om nu tegen het eind in te schakelen is ook weer zo iets, dan wil ik hem vanaf het begin zien.
Ik zie een landal meet met ons drieenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij hebben ook de korte versies. Een keer de eerste film bij mijn tante gezien in de lange versie en sindsdien mis ik de scene dat Galadriel spullen geeft aan het reisgenootschap (omg, kijk mij een LOTR-nerd zijn!).
is nuquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als nu pas de Balrog is dan duurt het nog wel even. Sowieso komt dan heelLothlorien
nog met
Cate Blanchett
!
Ik mis heel veel stukken ook omdat ik de boeken heb gelezen trouwensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hihi volgens mij is het bedtijd voor mij ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
huh?
Ik bedoel dat ik dan mn posts ga editten
NUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
“Instead of a Dark Lord, you would have a queen, not dark but beautiful and terrible as the dawn! Tempestuous as the sea, and stronger than the foundations of the earth! All shall love me and despair!”
[ afbeelding ]
Ik ril nog altijd van deel 2. ZO GING DAT HELEMAAL NIET!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik was HEEL lang van slag door het onnodig foute einde van deel 1
Nog steeds wel een beetje
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
“Instead of a Dark Lord, you would have a queen, not dark but beautiful and terrible as the dawn! Tempestuous as the sea, and stronger than the foundations of the earth! All shall love me and despair!”
[ afbeelding ]
Die meet doen we dan lekker bij mij thuis. Ieder een kat op schoot en kijken maar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
LOTR is altijd leuk
[..]
Ik zie een landal meet met ons drieenEn dat dan op zaterdag de rest komt
En ik kan ook niet tegen die "missende stukjes" idd
Nou, dat einde van 1 vond ik ergerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ril nog altijd van deel 2. ZO GING DAT HELEMAAL NIET!![]()
Zeker die scene waar Frodo en Sam door Faramir gevangen worden genomen.![]()
Echt voor mij de minste van de drie delen.
Ja, de film is gewoon een slechtgeschreven samenvatting van het boekquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ril nog altijd van deel 2. ZO GING DAT HELEMAAL NIET!![]()
Zeker die scene waar Frodo en Sam door Faramir gevangen worden genomen.![]()
Echt voor mij de minste van de drie delen.
HUgh Jackmanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Oh Cat, heb je Van Helsing ook gezien?
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de film is gewoon een slechtgeschreven samenvatting van het boek. Want waar is bijvoorbeeld Tom Bombadil! en zijn chick?
Dat niet alleenquote:
Vreemd genoeg stoorde mij dat niet zo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat einde van 1 vond ik erger
Ik kwam helemaal boos de bioscoop uit
In het boek zien ze Sam en Frodo niet naar de overkant gaan, alleen dat er een boot weg is... En dan zegt Boromir: "De orks hebben de halflingen meegenomen" en dan gaat ie dood
Dus ze weten iet of Frodo (ook) ontvoerd is door die orks, en voor de zekerheid gaan ze daar dan achteraan.
In de film zien ze dat Frodo niet ontvoerd is, en toch laten ze hem "alleen"... Terwijl hij de belangrijkste van alle hobbits is
Ja, waar was Tom!?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de film is gewoon een slechtgeschreven samenvatting van het boek. Want waar is bijvoorbeeld Tom Bombadil! en zijn chick?
OMG! Ik heb dat nooit gewetenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat niet alleen
[ afbeelding ]
Faramir
Uhuh.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Oh Cat, heb je Van Helsing ook gezien?
Hij is wel het brave jongetje van de klas he?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG! Ik heb dat nooit geweten! Faramir is a geek!
Nou ja, ik vond het gewoon belachelijk dat je zweert Frodo te helpen bij zijn queeste, en dan achter 2 loser-hobbits aangaat die weer eens ontvoerd wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg stoorde mij dat niet zo.Hun queeste was gedoemd om met 2 man te volbrengen of zo.
Ik zat met mn zusje te kijken en ik zei: ik ken die man...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG! Ik heb dat nooit geweten! Faramir is a geek!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het gewoon belachelijk dat je zweert Frodo te helpen bij zijn queeste, en dan achter 2 loser-hobbits aangaat die weer eens ontvoerd worden
Ja nou, in de films zijn alle 4 die hobbits redelijke losertjes die overal de problemen opzoekenquote:
Eej! 2 ervan beklommen wel Mount Doom he?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, in de films zijn alle 4 die hobbits redelijke losertjes die overal de problemen opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Das dus dezequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
En deze? Herken je deze?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej! 2 ervan beklommen wel Mount Doom he?
TjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou waren ze in de film sowieso minder slim dan in het boek
En in het boek werden ze groot
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Echt he. Maar toch, als ik iemand moest redden dan was het ook Merry en Pippin want die kunnen de leukste feestjes maken volgens mijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, in de films zijn alle 4 die hobbits redelijke losertjes die overal de problemen opzoeken
Nee?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
En deze? Herken je deze?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he. Maar toch, als ik iemand moest redden dan was het ook Merry en Pippin want die kunnen de leukste feestjes maken volgens mij.
[..]
Nee?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das dus deze
[ afbeelding ]
Hoorde ik aan zn stem
Je herkent die tweede foto niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie het nog steeds niet! Terwijl zijn gezicht me zo bekend voorkomt
! Ik voel een "oja!" aankomen
!
Waarom voel ik me nou zo'n falerquote:
*nog steeds clueless*quote:
Brendan wie?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh crisis, the mummy metBrendan Fraser
. Niet een van mijn favoriete films.
Ja, daar keek ik dus als eerste in, maar die naam zei me dus al niks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
En sowieso jongens, de linkjes verrade het toch wel
tis the Mummy!
Met Brendan
HUUUU!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een heule oude film gezien met Elrond als homo/travestiet volgens mij
Shocking
Da's denk ik deze:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een heule oude film gezien met Elrond als homo/travestiet volgens mij
Shocking
Die jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's denk ik deze:
The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert
Ow, die!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's denk ik deze:
The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
ok, film af, jullie weer iets geleerd, ik ga maar eens richting bed ofzo
Hier ook...quote:Op zondag 20 juni 2010 10:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het zelfs in mijn woonkamer al koud
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
mijn Mr loopt gewoon in shirt buiten.
Wel een kleine twaalf uur later, maar achquote:
Greys en ik welquote:Op zondag 20 juni 2010 10:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel een kleine twaalf uur later, maar ach![]()
Ik ben trouwens niet natgeregend gister
Ja, dat las ik, vandaarquote:Op zondag 20 juni 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys en ik wel![]()
Tenminste; beide los van elkaar, maar wel beide natgeregend
Hehe, das wel een aardig ritje natuurlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 11:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat las ik, vandaarEn Greys dacht dat ik al op plaats van bestemming was toen ik net in de trein van Schiphol naar Almere zat
Af en toe zag ik het wel regenen, ja!quote:Op zondag 20 juni 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe, das wel een aardig ritje natuurlijkVast wel flinke buien in de trein gehad dan? Het was ook echt maar een paar keer even een flinke bui van een kwartiertje ofzo, maar ik had ook niet echt tijd te gaan wachten, was iets van 12:00 thuis en moest 12:45 weer weg
Oh lekker ongemakkelijkquote:Op zondag 20 juni 2010 11:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Af en toe zag ik het wel regenen, ja!
En het was wel een aardig ritje inderdaad. De wedstrijd was wel enorm saaiEn toen gingen vrienden van mij gelijk na de wedstrijd al weg terwijl ik dacht dat zij ook mee zouden eten en toen bleef ik over in een gezelschap wat ik niet kende behalve de gastheer en -vrouw die heel druk bezig waren. Oh joy
(maar na een uurtje werd het gelukkig wél gezellig
)
Ja, dat was echt niet leuk. Gastheer en -vrouw (dus ook vrienden van ons) dachten dat die andere vrienden ook langer zouden blijven. Dus die vriendin van me vond het al helemaal tof dat ik er toch was enzo, hahaquote:Op zondag 20 juni 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh lekker ongemakkelijk![]()
![]()
Fijn dat het inderdaad nog leuk werd.
Wedstrijd was inderdaad echt oersaai, alleen de laatste 10 minuten niet ofzoAl speelden ze naar mijn gevoel wel beter dan tegen Denemarken, toen kwamen soms ook de simpelste ballen niet aan als ze overspeelden ofzo
![]()
Maar we zijn wel als eerste team nu verzekerd van de volgende ronde, doordat Denemarken gister won
Wehehehe, dat hoofd inderdaad!quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, dat hoofd inderdaad!![]()
![]()
Ze kon haar pappa niet missen.![]()
![]()
Golfparaplu beats CD bigtime.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zo maar eens langs m'n eigen papa. Met de meest vreselijke CD ever.
Owquote:Op zondag 20 juni 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mocht niet weg van Mips vrijdag, ik had m'n 'slaapbroek' () op bed gelegd om in te pakken maar ze ging de boel barricaderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee inderdaad, je hebt gelijk. Jij wint.quote:
Ik vond er weinig aan. Nu boeit voetbal me sowieso niet, kijken met de familie leek me wel gezellig. Maar neuh.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:22 schreef Kally het volgende:
En genoten van de wedstrijd gisteren?![]()
Ik heb thuis met mijn kinderen gekeken, met sminck en trommelpet op
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh de shuffle van Windows Media Player schotelt me Bad Romance voor. Greys kan niet ver zijn
Zoals de TT zegt; het is fijn dat de punten binnen zijn en we verzekerd zijn van 1/8e finale. Maar het was geen mooie wedstrijd om te kijken. Hoop dat er wel wat meer schwung in gaat komen na de poule, anders vrees ik dat het snel klaar is. 2 van de 3 goals die Nederland totaal heeft gemaakt waren gelukjes (eigen doelpunt van Denemarken, en die knal van Sneijder had de keeper gister moeten hebben)quote:Op zondag 20 juni 2010 12:22 schreef Kally het volgende:
En genoten van de wedstrijd gisteren?![]()
Ik heb thuis met mijn kinderen gekeken, met sminck en trommelpet op
Ik zat de 2e helft alleen te kijkenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond er weinig aan. Nu boeit voetbal me sowieso niet, kijken met de familie leek me wel gezellig. Maar neuh.Ik ben halverwege met de kleine neefjes en nichtjes naar buiten gegaan. En spelen op het springkussen was veeeel leuker.
Preciesquote:Op zondag 20 juni 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoals de TT zegt; het is fijn dat de punten binnen zijn en we verzekerd zijn van 1/8e finale. Maar het was geen mooie wedstrijd om te kijken. Hoop dat er wel wat meer schwung in gaat komen na de poule, anders vrees ik dat het snel klaar is. 2 van de 3 goals die Nederland totaal heeft gemaakt waren gelukjes (eigen doelpunt van Denemarken, en die knal van Sneijder had de keeper gister moeten hebben)
Net dat beetje extra.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeeezus Ll, da's wel een heul erg jakkiebahbleeeghcadeau![]()
Onze papsen krijgen beide een bon van de bouwmarkt hier int durp en voor die van mij heb ik er gisteren nog een Parkert bij gekocht bij Blokker van 2,99
Zondequote:Op zondag 20 juni 2010 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net dat beetje extra.![]()
De mijne liet me weten dat hij van half 10 tot half 1 aan het golfen was en dat ik daarna welkom was. En nu mag hij mooi wachten, ik ben om 2 uur naar het theater en ga daarna eten met dinnetje. Wordt dus een avondbezoekje en dan kan ik ze uitzwaaien omdat ze op vakantie gaan. Met broerlief+gezin. En ik kon niet mee omdat ik dat met werk niet geregeld kreeg.
Dit was een samenloop van omstandigheden. Familievakantie laat gepland en mijn collega had allang deze week voor haar eigen vakantie gereserveerd. En het is een afspraak dat wij niet beiden afwezig kunnen zijn. Vind ik ook heel redelijk omdat wij hetzelfde werk doen. Dus jammer maar helaas.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's lekker balen Cat![]()
Zijn ze daarin erg moeilijk op je werk?
quote:En ik had heul nog niet ge-![]()
![]()
d voor je dansmooooves
De reis gaat naar Frankrijk en wel naar Center Parcs.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zonde![]()
Waar gaan ze heen?
Ik ga gewoon ff op de koffie, rond uurtje of 15, en daarna door naar die van mij
Veel plezier!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:04 schreef Cat22 het volgende:
En nu ga ik mezelf onder de douche gooien en in de kleren hijsen en cultureel doen.
Always close! *insert eng muziekje*quote:Op zondag 20 juni 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh de shuffle van Windows Media Player schotelt me Bad Romance voor. Greys kan niet ver zijn
In dat uurtje was ik toch sowieso ook al close.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duurde nog een uurtje... Valt me toch wel een beetje van je tegen
Altijd, dat weet je toch. En op sommige vrijdagavond niet alleen in gedachtenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat uurtje was ik toch sowieso ook al close.
In gedachten enzo.
Toch?
Toch?
Hihihiiiiiiiiiiiihihiquote:Op zondag 20 juni 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd, dat weet je toch. En op sommige vrijdagavond niet alleen in gedachten
Dit klinkt wel heel dubieus voor de mensen die er niet bij waren of die al sliepen (Gb)quote:Op zondag 20 juni 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiiiiihihi
Zouden ze die katjangvlekken nog uit het bed hebben gekregen?
Alleen voor mensen die niet weten wat katjangnootjes zijn, toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel dubieus voor de mensen die er niet bij waren of die al sliepen (Gb)
Ja ok, das ook weer zo.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen voor mensen die niet weten wat katjangnootjes zijn, toch?
En dat zijn er niet veel, volgens mij
Ah, dat is een legitieme reden om gewoon maar te graaien dus?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ok, das ook weer zo.![]()
Wel humor, iedere keer die nootjes die het bed in rolden en dan weer beide graaien zodat je er later niet op lag te slapen.![]()
Waarom denk jij dat ik iedere keer nootjes liet vallenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dat is een legitieme reden om gewoon maar te graaien dus?
quote:
* noteert *quote:Op zondag 20 juni 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik iedere keer nootjes liet vallen![]()
Die stuiterden dan zo onder de dekens
Hebben jullie IRL wel eens ruzie dan? Of alleen virtueelquote:Op zondag 20 juni 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye zei het nog heel treffend vrijdag...
'Jullie hebben altijd óf ruzie, of jullie zijn *zo*'.
Irl eigenlijk nooitquote:Op zondag 20 juni 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben jullie IRL wel eens ruzie dan? Of alleen virtueel
Oh, dat is wel beter dan andersomquote:Op zondag 20 juni 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Irl eigenlijk nooit
Online bijna alleen maar
Wat?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Irl eigenlijk nooit
Online bijna alleen maar
Nee, wil je roddelen?quote:
Iedereen vindt dat. En dat ligt altijd aan jouquote:Op zondag 20 juni 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Vind jij dat we online al ruziemaken?
Neuh. Heb 'rquote:
Ohquote:Op zondag 20 juni 2010 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat. En dat ligt altijd aan jou.
Goh, kwam je daar helemaal zelf opquote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
*giechel*
Oh ik moet nog even wat foto's van mijn telefoon op de computer zetten
quote:
Je moest toch per se op de hoogte gehouden worden als ik iets fotografisch gedaan hadquote:Op zondag 20 juni 2010 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar is de nood? Waaaaaaaaaaaaaaaaar is de nood?
"per se"quote:Op zondag 20 juni 2010 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moest toch per se op de hoogte gehouden worden als ik iets fotografisch gedaan had?
Userfoto's #247
Hihi.
quote:
aw... pest erik je?quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moest toch per se op de hoogte gehouden worden als ik iets fotografisch gedaan had?
Userfoto's #247
Hihi.
quote:
Mocht je willen!quote:
quote:
Wat moet ik me bij die 15e voorstellenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind je kapsel/haar zo cuteEn die van de 15e, lushious lips
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij die 15e voorstellen?
Lol, verder zeur(de) ik toch nooit als er grapjes werden gemaakt?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mocht je willen!
Ik denk tegenwoordig wel altijd als ik iets van grapjes tegen je maak "wil hij daarmee wel online in verband gebracht worden?"![]()
.
Je zeikt ook bijna nooitquote:Op zondag 20 juni 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, verder zeur(de) ik toch nooit als er grapjes werden gemaakt?Alleen over dat ene, want *insert hele verhaal weer 5x*
vrouw.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zeikt ook bijna nooit. Maar toch denk ik er nog aan
.
Whoehoehoeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
JHAJAJAJAJJAJJAJAA Ll! DÁT VERHAAL KENNEN WE NU WEL, GET THE HELL OVER IT CRYBABY
/greys
Niet gef5 'tquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |