Ik zei NIET spettertquote:
O, ik ging uit van wel.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ga mezelf maar een schop onder mn kont geven
ja zeggen, zoenen, taart snijden, en klaarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
Goffer, zat ik gewoon te janken bij een koninklijk huwelijk![]()
Maar wel een prachtige dienst. Lekker kort ookMaar wel mooi.
Maar die muziek bij hun dienst... echt prachtig!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja zeggen, zoenen, taart snijden, en klaar![]()
hoeft niet langer dan 5 minuten te duren toch?
Geen idee, zag ik ook alquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
Ze zijn ook echt leuk
Maar waarom zijn sommige ruiters aan het lichtrijden en sommigen aan het doorzitten?
quote:pauldeleeuw
Zit u ook stiekem te wachten op een zwarte Saab die zich in 1 of ander monument boort?Niet dat ik het ze gun,maar dan gebeurt er wat!
Ik zat echt van: huh? zou daar niets over afgesproken zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, zag ik ook al
En die beveiligers die 7 km lang mee RENNEN met die koets!Knap hoor.
Al lopen ze niet al te elegant meer inmiddels
quote:
Ik probeer te spotten of die rennende beveiligers stiekem gympies onder hun pak hebben ipv nette schoenen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk net aan op het randje, maar wel leuk
Betrapt!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer te spotten of die rennende beveiligers stiekem gympies onder hun pak hebben ipv nette schoenen.
En ik ga zo even een tukkie doen, ben een beetje brak
Alweer BBQ!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Betrapt!![]()
Ik zou ook heul graag tukkie willen doen, maar we hebben zo BBQ (![]()
) met het werk van meneer I.
En en en?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer te spotten of die rennende beveiligers stiekem gympies onder hun pak hebben ipv nette schoenen.
Wat hebben jullie uitgespookt vannacht!quote:En ik ga zo even een tukkie doen, ben een beetje brak
Jep...en ik dus echt geen zin...ben al vanaf 7 uur vanochtend op sjouwquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alweer BBQ!
Ik ga zo maar weer eens iets nuttigs doen denk ik
bahquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep...en ik dus echt geen zin...ben al vanaf 7 uur vanochtend op sjouw
Foto!!!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga zo een gedurfde poging ondernemen om mijn avatar na te maken in sushi
En een nori-zonnebril uiteraardquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
de kop wordt een bal rijst gevuld met garnalenzooi, en de oranje haren worden sprietjes wortel
het lijf wordt een traditioneler sushi rolletje met zalm, avocado en komkommer
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
en de vlaggetjes op de wangen komen ook aan bod, gekleurde rijstkorrels ftw
Heb het niet kunnen spotten, ga om zeven uur de samenvatting kijkenquote:
Tot vrij laat Family Guy en Southpark gekekenquote:Wat hebben jullie uitgespookt vannacht!
Leuk!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen spotten, ga om zeven uur de samenvatting kijken
Oh, leukquote:Tot vrij laat Family Guy en Southpark gekeken![]()
Wát een heerlijke bedden in dat hotel trouwens, die zou iedereen thuis moeten hebben
Beetje kort tukkie, Heer G kwam ineens thuis, eerder dan ik dachtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!
Lekker geslapen?
[..]
Oh, leukEn wat voor bedden dan? Aupings?
Nou ja, het feit dat je nu nog een tukkie moet doen spreekt dat tegenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje kort tukkie, Heer G kwam ineens thuis, eerder dan ik dacht
Moet nog een beetje wakker worden
En ik heb niet gekeken wat voor beddenMaar Goodbye zei de avond toen we er kwamen al - en ze het bed grondig had getest en oke bevonden haha - dat ze zó lekker lagen dat je vast al uitgerust zou zijn als je er maar twee uur in zou slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het feit dat je nu nog een tukkie moet doen spreekt dat tegen
En hoe had GB het bed getest dan!Gelegen en gesprongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we werden alledrie vanmorgen vóór de wekker wakker uit ons zelf, dus we waren écht meer uitgerust dan in een ander bedEn dat ik nu een tukkie heb gedaan is omdat ik van de week al vrij weinig geslapen had ook denk ik.
Brian (die hond) van Family Guy deed gister een mooi gedicht voorlezen en ik wil het vinden, ff zoeken.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ah, okeequote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelegen en gesprongen
En we werden alledrie vanmorgen vóór de wekker wakker uit ons zelf, dus we waren écht meer uitgerust dan in een ander bedEn dat ik nu een tukkie heb gedaan is omdat ik van de week al vrij weinig geslapen had ook denk ik.
Brian (die hond) van Family Guy deed gister een mooi gedicht voorlezen en ik wil het vinden, ff zoeken.
Oh ja fuck! Ik dacht dat ik dat na het tukkie zou doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, okee
En je hebt hem in dat koninklijke info-topic gezet toch?
Ik ken het alleen als dat Christelijk liedje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
Amazing Grace
She was Grace,
in name and in essence.
To those she loves,
she exudes strength, life, laughter and light.
To me, also sorrow.
for circumstance had bound her to my best friend,
through whom we met
in the warmth and serenity of her home.
Nothing from the first day I saw her
and no one who has happened to me since
has ever been this frightening
and this confusing.
For no person I have ever known
has ever done more to make me feel
more sure,
more insecure,
more important,
and less significant.
- Brian Griffin, family guy
(and he quoted Summer 42 - damn! this dog is more well-read than me! )
Ja. Mooi
Dat heet hetzelfde inderdaad, maar dat heeft een heel andere tekstquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken het alleen als dat Christelijk liedje.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja fuck! Ik dacht dat ik dat na het tukkie zou doen
Als ik jou niet had was ik weer gaan zoeken, ik vond het al zo idioot dat ik het niet had opgeslagen toen ik er eerder naar zocht
Ik zie het al, hij staat in een spoiler, vandaar dat ik met snel terugscrollen het niet meer kon vinden
FOTO!quote:
Heb je al een bento?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
misschien dat ik de volgende keer eens een bento ga maken, dat ze liggend in een bakje kunnen, want zo rechtop zittend is niet te doen met die kleverige zooi
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
Oeh, het jankmoment van de bruiloft nu weer op Ned 2 in de herhaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |