Siewosie mensen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Klaploper het volgende:
Mensen die KLB het beste forum van FOK! vinden.
Hoiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zucht. Moet ik weer die pic posten?.
Ja ik wist niks. En ik las toen toevallig het boek Vochtige Streken. Lekker vunzig. En ik was op een pagina waar ze wolvendagen aan het uitleggen was. En ik vond wolvendagen wel leuk klinken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat is dat inderdaad eigenlijk voor een kutnaam?
ha grappig man van klb en dan zo n sarcasme poppetje laggen en 3 keer het word steeds grapiger en dat terwel je zelf in de klb sc post egt laggen man nou doei xxxquote:
Ik ben bijna jailbait-af. Nog een jaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ken wolvendagen alleen maar als jailbaitchick van FOK!.
Ludieke Experimenten en Exercities Dit is veel beter idd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Klaploper het volgende:
Mensen die KLB het beste forum van FOK! vinden.
WTF, ik dacht dat jij altijd zo'n kawai H&M hockey meisje was.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik wist niks. En ik las toen toevallig het boek Vochtige Streken. Lekker vunzig. En ik was op een pagina waar ze wolvendagen aan het uitleggen was. En ik vond wolvendagen wel leuk klinken.
Maar goed, het zijn de dagen waarop de vrouw ongesteld is en ze gebeft wordt door de man in kwestie en hij lijkt op zijn beurt op een wolf door zijn bebloede mond. Dat zijn wolvendagen.
Hoe is 't met jou danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey! Kaolo ma pampang
. Gekke picca's
.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, slierten. Niet de aloude term verkrachten.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat ben je nou aan het doen mop?
Je verneukt je eigen woordenboek.
Het is slierKJes en bonken.
Dus met KJ in plaats van TJ.
Ik dacht, ik meld het effe.
WAT, WAAROM!?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
WTF, ik dacht dat jij altijd zo'n kawai H&M hockey meisje was.![]()
HOOOOOOOOOOO!!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zucht. Moet ik weer die pic posten?.
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bonkjes en slierkjes
Krenten en knierten
Knuffelen doe je maar met de kat
Mannen zijn dood en moeten klootzakken
Jointje roken pussy kijken aan de Waal
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
WTF, ik dacht dat jij altijd zo'n kawai H&M hockey meisje was.![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
WTF, ik dacht dat jij altijd zo'n kawai
quote:
quote:
Omdat jij toch altijd foto's plaatst in LIF , in hoe zie je er vandaag uit. En daar lijk je zo'n onschuldig meisje met zo'n pruilmondje. Dat stiekem dus eigenlijk gewoon een viez meisje is.quote:
Xeno is niet waar de term van afkomstig is. Dus Yvonne zal het wel beter weten.quote:
en dan over een paar jaar milf van fokquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben bijna jailbait-af. Nog een jaar.
quote:
Inderdaad:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Xeno is niet waar de term van afkomstig is. Dus Yvonne zal het wel beter weten.
quote:
O.quote:
Prima man, het is weekend + Nederland heeft gewonnenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe is 't met jou dan![]()
? Al cum laude afgestudeerd
?
Praat niet.quote:
Is een act. Ik ben een wild meisje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat jij toch altijd foto's plaatst in LIF , in hoe zie je er vandaag uit. En daar lijk je zo'n onschuldig meisje met zo'n pruilmondje. Dat stiekem dus eigenlijk gewoon een viez meisje is.
Lekker hoertje.quote:
Grappig man, typen alsof je een hippe vrouw op het internet bent! En inderdaad, kijk mij eens die KLB-SC volspammen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ha grappig man van klb en dan zo n sarcasme poppetje laggen en 3 keer het word steeds grapiger en dat terwel je zelf in de klb sc post egt laggen man nou doei xxx
Okaiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is een act. Ik ben een wild meisje.
Was het wat?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:
Dit topic is niet meer wat het geweest is.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:
Dit topic is niet meer wat het geweest is.
eensquote:
Dank je!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic gaat vanaf nu over tieten.
surequote:
Oke, jij trapt afquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic gaat vanaf nu over tieten.
Doe een miereneter-topic.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit Topic is niet meer leuk, iemnd nog ideeen voor een ander Topic ik ben hard aant nadenken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit Topic is niet meer leuk, iemnd nog ideeen voor een ander Topic ik ben hard aant nadenken
chilling topic met autos en wijfe? :pquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |