Praat niet.quote:
Is een act. Ik ben een wild meisje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat jij toch altijd foto's plaatst in LIF , in hoe zie je er vandaag uit. En daar lijk je zo'n onschuldig meisje met zo'n pruilmondje. Dat stiekem dus eigenlijk gewoon een viez meisje is.
Lekker hoertje.quote:
Grappig man, typen alsof je een hippe vrouw op het internet bent! En inderdaad, kijk mij eens die KLB-SC volspammen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ha grappig man van klb en dan zo n sarcasme poppetje laggen en 3 keer het word steeds grapiger en dat terwel je zelf in de klb sc post egt laggen man nou doei xxx
Okaiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is een act. Ik ben een wild meisje.
Was het wat?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:
Dit topic is niet meer wat het geweest is.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:
Dit topic is niet meer wat het geweest is.
eensquote:
Dank je!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic gaat vanaf nu over tieten.
surequote:
Oke, jij trapt afquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic gaat vanaf nu over tieten.
Doe een miereneter-topic.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit Topic is niet meer leuk, iemnd nog ideeen voor een ander Topic ik ben hard aant nadenken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit Topic is niet meer leuk, iemnd nog ideeen voor een ander Topic ik ben hard aant nadenken
chilling topic met autos en wijfe? :pquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |