't heeft wel wat jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:36 schreef Tommeke het volgende:
Wolt ihr den totalen Krieg? Deutsch is inderdaad 'n leuke sprache
Erg grappig, ja..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:19 schreef Nielsch het volgende:
( zoiets als : ik wil graag solliciteren naar de baan van Fuhrer gids, ik heb mijn dienstplicht reeds afgemaakt )
Citeer Herman Finkers dan gelijk goed..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:36 schreef Tommeke het volgende:
Wolt ihr den totalen Krieg? Deutsch is inderdaad 'n leuke sprache
Ik ben vroeger een paar keer naar Luxemburg op vakantie geweest, dat is ook 'n grappig taaltje. Op die camping stond 'n ventje ijs te verkopen, maar 't was bijna altijd ausverkauft. Bij elk ijsje dat we aanwezen zei hij dan: die haben wir nicht. 't was op een gegeven moment echt 'n sport om ijsjes uit te kiezen die hij niet had om die uitspraak uit te lokkenquote:
Die was ik alweer bijna vergeten! Ik ben mij er eentje, oder ich bin mir einerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:42 schreef qltel het volgende:
[..]
Citeer Herman Finkers dan gelijk goed..
Ik had daar in Duitsland een act waarbij ik een stuk muziek draaide: de Peer Gynt-suite van de componist Edward Grieg. Omdat dat nogal een vrij lang stuk was, wist ik niet - zal ik nu de gehele suite draaien of een gedeelte daarvan? Dus ik vraag in mijn onschuld aan die Duitsers: "Wollt ihr ein kleines Stuckchen oder wollt ihr den totalen Grieg?
"Ik spreek uberhaupt geen Duits".. ook zo'n leuke..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die was ik alweer bijna vergeten! Ik ben mij er eentje, oder ich bin mir einer
überhaupt maar één woordquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:48 schreef qltel het volgende:
[..]
"Ik spreek uberhaupt geen Duits".. ook zo'n leuke..
Youtube ist deiner Freund, jahwohl!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik zal de DVD weer eens moeten bekijken..
Keertje meegemaakt met een (toevallig Marokkaanse) collega. Een Duitser vroeg of we een bepaalde dvd op voorraad hadden, dat was helaas niet het geval. "nicht Schlimm" zegt die Duitser, en loopt weg. "Hoorde je dat?!!? Die Duitser vond dat ik niet slim was!!!quote:
quote:Was macht ein Holländer wenn Holland Weltmeister geworden ist?
Er macht die Playstation aus und geht ins Bett.
rabatt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:35 schreef nomad87 het volgende:
Bekommen wir auch rabatz?
geen idee of het goed geschreven is;)
überstürmbahnführer?quote:
Je hebt in ieder geval al wel dezelfde soort humor als de Duitsersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:19 schreef Nielsch het volgende:
Ha dus ja ik wel soort van in de lach schieten...
probeer Geil andersquote:Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef Twiney het volgende:
Ik heb echt geen lievelings Duitse uitspraken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |