Ik prop nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Joh, ik ben met 11 man weggeweest met 3 auto's van dat formaat en 1 dakkoffer en dat wou ook best (met wat proppen)

Oh!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neh joh! Met z'n tweeën op vakantie past zat!
[ afbeelding ]

). Hoe blij kun je Dude maken.
 ). Hoe blij kun je Dude maken.

O ik ben wel benieuwd!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Roze stoelen
Ik krijg ineens zo'n zin om onze kampeerzooiboedelbak van 9 personen naar Schoorl van de laatste vakantie in te scannen, maar ik hou het nog ff geheim voor als dude de foto's hier een keer live kan zien

Pics orquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Duderella het volgende:
O ik ben wel benieuwd!
Ook wel naar hoe onze auto er morgenavond uitziet.

Ja zal ik even posten, als ik eraan denk!quote:

Je mag ze ook wel online zetten hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef Duderella het volgende:
Ja zal ik even posten, als ik eraan denk!

quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je mag ze ook wel online zetten hoor
pfffffff flauwe doosch vandaag

O wacht een badminton-set hebben we ook al.
  O wacht een badminton-set hebben we ook al. 

Ja precies!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Bluezz het volgende:
In duitsland heb je ook winkels moet je maar denken
Mij lijkt trouwens qua luchtbed zo'n zelfopblaasbaar ding errug fijn

Alles op de grillquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja precies!
Kopen we daar wel een gasstelletje. Of gewoon een magnetron en dan alles pingen!

Dat kan in Duitsland ook meer dan uitstekend. Voor 10 euro pp kan je vaak prima eten met wat drinken erbij nog ookquote:

Rewimo

Rewimo

Dat had ik in het eerste topic al gepost. Maar nee, mevrouw Dude moest per se zelf spaghetti met zand klaarmakenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:10 schreef du_ke het volgende:
Dat kan in Duitsland ook meer dan uitstekend. Voor 10 euro pp kan je vaak prima eten met wat drinken erbij nog ook

Aangezien je toch zo'n beetje je hele huis mee op vakantie neemt kan een flink zonnepaneel er ook nog wel bijquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:55 schreef Duderella het volgende:
O hemel, nu echt hopen dat we stroom hebben in de alpen.

Er zit een grill onder het gasstel, daar kun je dingen onder roosteren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Duderella het volgende:
Ja die leek me ook wel wat Lie! En die van kahaarin ook. Hoe zit dat met dat tosti-ijzer, op dat plaatje?

Nee hoor, wij liggen op zo eentje: http://www.vrijbuiter.nl/(...)-top-airbed-kit-106/quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Duderella het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat wij morgen álles nog moeten kopen, behalve tent en tafel?O wacht een badminton-set hebben we ook al.
Ons luchtbed (hadden we nog liggen) vinden we te smal. Morgen eens kijken of er ook 'normale' breedtes te krijgen zijn voor twee. Dat zal toch wel gewoon in ons slaapdeel passen, of is dat standaard bemeten op twijfelaar-maten?
 (In onze tent dan.
 (In onze tent dan.  )
 )

Zand schuurt de maag..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat had ik in het eerste topic al gepost. Maar nee, mevrouw Dude moest per se zelf spaghetti met zand klaarmaken

Oh wij zijn net terug. Met álles.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:52 schreef Renesite het volgende:
Hoe laat ben je bij de vrijbuiter Dude? Ik ben vanmiddag vrij - observeervrij

Die hebben we gekocht. Scheelde weer zo'n halve keuken kopen, want er zitten al pootjes onder. En dat grilletje leek ons inderdaad wel handig voor dunne stukkies (die braadworst op de verpakking geloofde ik sowieso al niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er zit een grill onder het gasstel, daar kun je dingen onder roosteren.
Is best lekker om mee te hebben, er kunnen ook best champignons en groente onder, vlees alleen dunne stukjes want anders duurt het best lang.
 )
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |