Mijn wederhelft heeft al besloten dat dat diploma er niet gaat komenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:41 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja en jullie kunnen zelfs nog beslissen voor een derde, en ikke niet.
Een derde EHBO-diploma, uiteraard.
Ja! Ongelooflijk, hè? En ik vind het nog vooral heel wonderlijk dat we het ineens allebei wilden. (M'n lief zegt nu wel dat er NOOIT een derde komt. Ik weet het nog zo net niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:37 schreef Groofsken het volgende:
Claudia, je hebt er straks gewoon twee. Zo leuk.
Mijn oma had er 6 in 7 jaarquote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
Is toch leuk, kort op elkaar. Ik had ze ook graag sneller op elkaar gehad. Zit nu 25 maanden tussen.
Hoewel mijn vriendin wel de kroon spant, met 10 maanden ertussen. Was een retezware zwangerschap maar die kindjes zijn wel erg leuk samen.
terwijl de hechtigen nog vers in mijn geheugen zaten, na 6 wk, geeneens nacontrole gehad, was zij alweer zwanger
Wow Respect!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Mijn oma had er 6 in 7 jaaren toen 7 jaar later nog eentje
. Ook zij heeft altijd gezegd dat ze het heerlijk vond, zo dicht op elkaar.
Mijn moeder zegt altijd dat ze een elftal wilde. Ik moet toch eens vragen waarom wij dan maar met z'n tweeén zijn eigenlijk
Sorry, nogal associatief.
Haha, sorry, ik bedoelde de pop in het linkje van Lily. Mar dacht dat jij die had geplaatst. Als ik telepatisch was, had ik daar m´n geld wel mee verdiend.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben jij telepatisch ofzo?
Dr is hier wel een aap die soms een luier draagt namelijk
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, sorry, ik bedoelde de pop in het linkje van Lily. Mar dacht dat jij die had geplaatst. Als ik telepatisch was, had ik daar m´n geld wel mee verdiend.![]()
Ik ook niet, vandaarquote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef Groofsken het volgende:
Ik weet niet over welke luier en pop het gaat, maar mijn dochter doet ook regelmatig alle poppen een luier om, ook het spaarvarken en de sneeuwwitje barbie.
Ik heb er bewust voor gekozen om ze niet kort op elkaar te krijgen en mijn jongens zijn ook erg leuk samenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
Is toch leuk, kort op elkaar.
Was een retezware zwangerschap maar die kindjes zijn wel erg leuk samen.
Worden?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:36 schreef miss_sly het volgende:
Wij worden zijn een heel leuk eenkindsgezin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |