Mijn wederhelft heeft al besloten dat dat diploma er niet gaat komenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:41 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja en jullie kunnen zelfs nog beslissen voor een derde, en ikke niet.
Een derde EHBO-diploma, uiteraard.
Ja! Ongelooflijk, hè? En ik vind het nog vooral heel wonderlijk dat we het ineens allebei wilden. (M'n lief zegt nu wel dat er NOOIT een derde komt. Ik weet het nog zo net niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:37 schreef Groofsken het volgende:
Claudia, je hebt er straks gewoon twee. Zo leuk.
Mijn oma had er 6 in 7 jaarquote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
Is toch leuk, kort op elkaar. Ik had ze ook graag sneller op elkaar gehad. Zit nu 25 maanden tussen.
Hoewel mijn vriendin wel de kroon spant, met 10 maanden ertussen. Was een retezware zwangerschap maar die kindjes zijn wel erg leuk samen.
terwijl de hechtigen nog vers in mijn geheugen zaten, na 6 wk, geeneens nacontrole gehad, was zij alweer zwanger
Wow Respect!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:57 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Mijn oma had er 6 in 7 jaaren toen 7 jaar later nog eentje
. Ook zij heeft altijd gezegd dat ze het heerlijk vond, zo dicht op elkaar.
Mijn moeder zegt altijd dat ze een elftal wilde. Ik moet toch eens vragen waarom wij dan maar met z'n tweeén zijn eigenlijk
Sorry, nogal associatief.
Haha, sorry, ik bedoelde de pop in het linkje van Lily. Mar dacht dat jij die had geplaatst. Als ik telepatisch was, had ik daar m´n geld wel mee verdiend.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben jij telepatisch ofzo?
Dr is hier wel een aap die soms een luier draagt namelijk
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, sorry, ik bedoelde de pop in het linkje van Lily. Mar dacht dat jij die had geplaatst. Als ik telepatisch was, had ik daar m´n geld wel mee verdiend.![]()
Ik ook niet, vandaarquote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef Groofsken het volgende:
Ik weet niet over welke luier en pop het gaat, maar mijn dochter doet ook regelmatig alle poppen een luier om, ook het spaarvarken en de sneeuwwitje barbie.
Ik heb er bewust voor gekozen om ze niet kort op elkaar te krijgen en mijn jongens zijn ook erg leuk samenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef amaranta het volgende:
Is toch leuk, kort op elkaar.
Was een retezware zwangerschap maar die kindjes zijn wel erg leuk samen.
Worden?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:36 schreef miss_sly het volgende:
Wij worden zijn een heel leuk eenkindsgezin![]()
Was het goed gegaan in het vliegtuig trouwens???quote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef miss_sly het volgende:
Ja, haha, klein vergissinkjeMaar het wordt alleen maar nog leuker als Senna groter wordt en we met z'n drieen de wereld afstruinen, mooie landen bezoeken en reizen
![]()
En het IS al ontzettend leuk
Ja, erg goed. Heenweg heeft ze zich prima geamuseerd, om de beurt bij iedereen op schoot en maar kletsen met de andere passagiersquote:Op maandag 21 juni 2010 21:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was het goed gegaan in het vliegtuig trouwens???
gheghe, jij dacht, als ze maar niet wakker wordt! Slapend kan het zeker niet mis gaanquote:Op maandag 21 juni 2010 21:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, erg goed. Heenweg heeft ze zich prima geamuseerd, om de beurt bij iedereen op schoot en maar kletsen met de andere passagiersEn de terugweg heeft ze ruim 3 uur geslapen, op mijn arm. Mijn arm, ben en hand sliepen ook wel, maar ach, zel lag zo lief
klinkt goedquote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef miss_sly het volgende:
Maar het wordt alleen maar nog leuker als Senna groter wordt en we met z'n drieen de wereld afstruinen, mooie landen bezoeken en reizen![]()
Slaan tot ie bewusteloos raakt dus! Dank voor de tip!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:59 schreef mefke79 het volgende:![]()
Ssserpente, wat is Lente leuk op dat filmpje! En staat ze daar nou de hele tijd? Kan ze dat Driekus even komen voor doen?
Ik heb net de kinder-EHBO cursus gedaan. Bij stenen in de mond, lekker laten zitten. Kans is groot dat ze em doorslikken als je probeert em eruit te peuteren. En als ze slikken en hij komt in de maag komt ie er ook vanzelf weer uit. Dreigen ze er in te stikken dan is het op schoot leggen, koppie naar beneden en hard tussen de schouderbladen slaan. De eerste keer doe je standaard te zacht, dus gewoon nog een keer. En na 5 keer de heimlichgreep en daarna weer opnieuw slaan. Tot je kindje bewusteloos raakt, dan is het beademen, reanimeren en ergens er tussenin 112 bellen. Valt het op dat ik opgelet heb
En eenkindsgezinnen zijn super! Blijven wij voorlopig ook nog wel even, denk ik zo. Ik vind het veel te leuk met alleen Driekus.
Nou precies. Het hangt er ook nog eens vanaf of je kindjes elkaar wel leuk vinden. Mijn zusje en ik schelen bijna 3 jaar maar vinden elkaar nu pas aardig. En dan is het nog op de tenen lopen af en toe. Mijn broertje en ik schelen 6 jaar maar waren altijd 2 handen op 1 buik.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:57 schreef huuphuup het volgende:
En ik vind voor alle leeftijdsverschillen en alle aantallen kinderen wel iets te zeggen. Okay bijna allemaar er zitten overal wel voordelen en nadelen aan. T gaat er uiteindelijk om wat je er zelf van maakt
Maar het is dan wel handig als je weet hoe.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:08 schreef mefke79 het volgende:
En oja, EHBOcursus heb ik bij de thuis/kraamzorg organisatie hier in de buurt gevolgd. En ik kreeg nog korting van de ziektekostenverzekering ook. Kostte me dus eigenlijk alleen wat vrije tijd en een beetje geld. Maar je hoeft em niet te doen hoor, samenvatting was: bij twijfel een huisarts bellen, bij niet ademen beademen en bij hartstilstand reanimeren en als je het echt niet vertrouwd: bel 112, die komen bijna altijd.
Om mijn ehbojuf te citeren: het maakt op zich niet uit of je het goed doet of niet, nee heb je, ja kan je krijgen en dood is ie toch al. (ja, ik had een heerlijk nuchtere rodekruis dame, ik heb me kapot gelachen en nog heel wat geleerd ook)quote:Op maandag 21 juni 2010 22:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar het is dan wel handig als je weet hoe.
Ik had altijd ruzie met mijn broertje (hij is 2,5 jaar jonger). Ik was er wel van overtuigd dat één kind het beste bij ons zou passen. Praktischer, beter te doen qua ruimte in een Amsterdams appartement en ik was niet zo overtuigd van het leuke aan het hebben van een broertje of zusje. Maar ja, het gevoel sloeg toch ineens om, heel snel en heel heftig. Ik ben het dus met Huup eens: lekker doen wat het beste bij je past. Ik kan me bijvoorbeeld ook voorstellen dat een groot gezin zoals Suzanna heeft fantastisch is (al zouden wij met vier kinderen naar Almere moeten vertrekken, vrees ik). In onze huidige woning is het nog net te doen. Ik heb Ivan naar de andere, grotere kamer verhuisd vanwege de komst van de nieuwe baby.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Nou precies. Het hangt er ook nog eens vanaf of je kindjes elkaar wel leuk vinden. Mijn zusje en ik schelen bijna 3 jaar maar vinden elkaar nu pas aardig. En dan is het nog op de tenen lopen af en toe. Mijn broertje en ik schelen 6 jaar maar waren altijd 2 handen op 1 buik.![]()
Ik vind het ook super om je positieve verhalen te lezen, Karin. Het is jullie zo gegund, dat het nu lekker loopt!quote:Wat fijn dat het zo goed gaat met Lars, Karin!![]()
Ja, héél zwanger! Erg misselijk ook. En toen bestelde ik ook nog een broodje met tonijn (what was I thinking!). De afleiding is zo fijn tijdens misselijke dagen. (Dat was trouwens ook de reden dat ik geen doek mee had, ik vertrouwde mezelf er niet mee.)quote:En hier ook nog even: Ivan wordt grote broer! Wauw! Superleuk Claudia.![]()
Was jij al zwanger tijdens onze lunch?
Haha, wat grappig! Ik heb echt niks gemerkt. Natuurlijk veel te zenuwachtig voor zo'n 1 op 1 meet. Of eigenlijk waren er wel 5 aanwezig!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, héél zwanger! Erg misselijk ook. En toen bestelde ik ook nog een broodje met tonijn (what was I thinking!). De afleiding is zo fijn tijdens misselijke dagen. (Dat was trouwens ook de reden dat ik geen doek mee had, ik vertrouwde mezelf er niet mee.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |