abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2010 @ 21:11:27 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83071335
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:06 schreef Groofsken het volgende:
Natuurlijk is er niks mis mee BJ, als ze gewoon in haar hummetje is.

Ik vind het gewoon zo grappig dat mijn zoon 2 uur wakker meestal nog niet haalt en dat mijn dochter van ruim 2 jaar oud 's middags nog bijna net zoveel slaapt als jouw dochter.
ja das idd best apart Evie slaapt nu eigenlijk al meer en beter overdag als dat ze eerst deed...
ze is gewoon ook veeel te nieuwsgierig om te slapen. Soms doet ze nog wel even een mini-dutje als ze BV heeft gehad...
maar ze is idd gewoon lekker vrolijk en als ze eenmaal in dr ledikantje ligt slaapt ze dan ook heerlijk.
(ze weet ook echt dat ze dan moet slapen... lekker met dr tutje knuffelen en dr duimpje in dr mond )
ik heb wel eens geprobeerd om dr overdag vaker in dr bedje te leggen, maar dan wordt ze errrrrg boos en verdrietig...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 20 juni 2010 @ 21:13:14 #102
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83071417
Oh en daar aan toegevoegd, ik weet van het kdv dat die van mij altijd net wat meer sliep nog (de oudste) dan de rest op haar leeftijd. Ze ging altijd zo'n twee maanden later over op een slaapje minder dan haar leeftijdsgenootjes zeg maar.
pi_83071441
Hier precies hetzelfde, BJ. Lente heeft het veel te druk om te slapen. Tussendoor in bed leggen heeft hier ook geen zin. Maar als ze echt moe is daarentegen -en dat geeft ze duidelijk aan- slaapt ze binnen een paat minuten.

Dit is Lente ten voeten uit. De hele dag. (Klikbaar, want ik zie dat ie niet duidelijk aangeeft dat het een filmpje is. )

pi_83071474
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:02 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

mag ik vragen; gewoon uit nieuwsgierigheid; waarom je hem nog wakker maakt voor die voeding om 23 uur?
Anders wordt hij zelf rond 1 uur wakker en dan weer rond 5 uur...dus moeten we er 2x 's nachts uit.
We zullen binnenkort weleens een nieuwe poging wagen om hm niet wakker te maken voor een avondfles, maar tot nu toe dus nog geen goed resultaat daarmee gehad.
pi_83071569
Hihi vrolijke Lente Wat een scheet!
  zondag 20 juni 2010 @ 21:18:56 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83071721
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:14 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Anders wordt hij zelf rond 1 uur wakker en dan weer rond 5 uur...dus moeten we er 2x 's nachts uit.
We zullen binnenkort weleens een nieuwe poging wagen om hm niet wakker te maken voor een avondfles, maar tot nu toe dus nog geen goed resultaat daarmee gehad.
ok dan kan ik het me wel voorstellen idd... lastig hoor. En de laatste fles; geef je daar ook pap oid in?

en Ssserpente; wat een heeeeeerlijk filmpje! heel herkenbaar; Evie is ook zo'n vrolijkerd.. En wat je schrijft over slapen is ook errrrg herkenbaar. Als Evie echt echt moe is, dan geeft ze dr idd wel aan toe, maar verder heeft ze het veeeeeel te druk met andere dingen. (soms zelf te druk om even rustig te drinken haha). maar als je eenmaal slaapt, dan slaapt ze ook echt fan-tas-tisch
  zondag 20 juni 2010 @ 21:21:48 #107
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83071881
Oh, het is een filmpje. Wat is ze vrolijk en schattig Serpente .
pi_83072056
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ok dan kan ik het me wel voorstellen idd... lastig hoor. En de laatste fles; geef je daar ook pap oid in?
Yep. Eerst deden we rijstebloem erdoor, van de week eens een pyjamapapje geprobeerd en gisteren Bambix fijne granen erdoor....maar allemaal geen resultaat.
Ooit zal hij wel doorslapen, maar ik hoop toch echt voor zn eerste verjaardag!
CB verpleegkundige: 'ach de mijne sliep ook pas na zn eerste jaar door, gewoon lekker geven dat flesje 's nachts'. Nou lekker positief vooruitzicht dan
  zondag 20 juni 2010 @ 21:26:59 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83072175
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:24 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Yep. Eerst deden we rijstebloem erdoor, van de week eens een pyjamapapje geprobeerd en gisteren Bambix fijne granen erdoor....maar allemaal geen resultaat.
Ooit zal hij wel doorslapen, maar ik hoop toch echt voor zn eerste verjaardag!
CB verpleegkundige: 'ach de mijne sliep ook pas na zn eerste jaar door, gewoon lekker geven dat flesje 's nachts'. Nou lekker positief vooruitzicht dan
ik hoop het ook voor je zal vast en zeker goedkomen. EN jammer dat de papjes daar geen effect hebben... Evie krijgt sinds 2 weken savonds ook een pyamapapje; vind ze heeeeerlijk (moet eerlijk bekennen dat ik ze zelf ook wel zou lusten; ben ook gek op brinta enzo haha...).
  Moderator zondag 20 juni 2010 @ 21:27:09 #110
5428 crew  miss_sly
pi_83072187
Sserpente, wat een heerlijk vrolijk meisje

claudia, fijn dat de vakantie leuk is geweest. En gezellig dat je er weer bent

trix, de terugweg goed gegaan? Jammer dat jullie zo weinig hebben geslapen op vakantie. Is Stef wel weer helemaal opgeknapt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83072399
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik hoop het ook voor je zal vast en zeker goedkomen. EN jammer dat de papjes daar geen effect hebben... Evie krijgt sinds 2 weken savonds ook een pyamapapje; vind ze heeeeerlijk (moet eerlijk bekennen dat ik ze zelf ook wel zou lusten; ben ook gek op brinta enzo haha...).
Dat meen je niet! Pyjamapapje lekker?? Het zag er zo ranzig uit haha. Dyon moest ook heel erg wennen en vond het niet zo super (dronk ook minder).
Hij is sowieso niet echt een melkdrinker, geef nu ook af en toe water of diksap en dat gaat echt stukke beter.

Nou ik ga het vanavond maar weer eens proberen om hm niet wakker te maken voor een voeding. Wil graag naar bed en papa ligt toch ook al te slapen (die geeft meestal de late voeding).
We zullen zien, maar zal me verbazen als hij niet voor half 2 wakker wordt
pi_83072491
Thanx voor alle felicitaties! En Trui, wat een geweldig leuk plaatje hihi!!

Vandaag was heel leuk maar ook super druk. Er waren echt heel veel mensen, en Graeme is ontzettend verwend met heel veel leuke kadootjes en vooral ontzettend veel aandacht waar hij van genoot! Op een gegeven moment was het wel een beetje teveel voor hem, en is hij lekker 2 uurtjes gaan slapen. En daarna gewoon weer fris en fruitig verder feesten Hij heeft 2 hobbelpaarden gekregen (gelukkig 1 voor buiten haha!) en die vind hij echt super leuk. Hij ging er gelijk al echt mee hobbelen ook. Ik ben echt zo trots op mijn kindje. Hij is de hele dag zo lief en zo gezellig geweest. Hij is zo heerlijk sociaal En groot! Mijn kindje 1 jaar!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83072621
Ssserpente, wat is ze leuk! Zo vrolijk!
Fijn dat het weer beter met haar gaat!

Claudia, welkom terug!!

Graeme jarig! 1 jaar!!! het is ook snel gegaan Tessie! Gefeliciteerd met je dreumesje!
Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad, en natuurlijk VEUL kado's!

Rocka, L slaapt dan echt weinig overdag! Maar als hij maar goed te spreken is is het prima toch?
Zag laatst een foto van je stel in het fototopic, wat zijn ze toch leuk!

Poppejans, lief dat je dat zegt.... en ja, wat dat betreft hebben wij ons portie ellende wel gehad, en ben ik ook erg blij dat het nu zo lekker gaat hier. Ik denk nog regelmatig terug aan die eerste maanden en dat zijn niet alleen maar leuke herinneringen.... Zoals bijvoorbeeld dat mijn collega's op kraamvisite waren, ik wat drinken wilde inschenken en Lars even aan een collega gaf....het duurde niet zo lang tot mijn collega ging vragen waar de glazen en het drinken stond zodat ik Lars weer zelf kon vasthouden omdat hij zo huilde...dat zijn toch dingen die blijven hangen helaas

Het enige wat me nog een beetje ongerust maakt is dat Lars enorm tekeer gaat als ik hem aan- en uitkleed, en dan als ik zijn armen door een romper of mouwen van een truitje wil doen. Dit doet hij al vanaf het begin. Ik heb de arts van het CB al eens laten nakijken of zijn armen gebroken waren misschien...
Komt dit jullie ook bekend voor? Drama's met aan- en uitkleden?
Het is hier al zover dat mijn vriend Lars niet meer aan- en uitkleed (behalve als het echt niet anders kan) omdat hij er echt niet tegen kan.

En ik zit te dubben of ik nog een keertje naar de osteopaat moet gaan met Lars, even een checkup zeg maar.

Morgen CB, daar ga ik in ieder geval die armpjes maar weer aankaarten....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 20 juni 2010 @ 21:34:46 #114
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83072675
ik ga voor jullie duimen meimeltje! ik lees het morgenochtend wel weer
ik ga ook zo mijn bed opzoeken, vriendlief zit wk te kijken...
tot morgen allemaal en hoop dat de kindjes van8 allemaal lekker gaan slapen
  zondag 20 juni 2010 @ 21:54:47 #115
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_83074202
Karin, volgens mij vindt geen enkele baby het leuk om aan- en uitgekleed te worden. Hier ook dikke drama's vaak hoor. Zelfs zo dat ik het er nog met mijn moeder over gehad heb (kraamverzorgster geweest) en zij zei ook dat er bijna geen baby is die het wel leuk vindt

(en tnx voor je complimentje)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_83074335
Serpente, wat leuk om Lente eens 'bewegend' te zien
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_83075500
Lente! Wat ben je leuk! Echt een geweldig filmpje Sserpente, wat straalt ze een fijne energie uit.

En Tessie, dat klinkt als een heerlijke verjaardag! Wat fijn dat hij er zo van genoot!
En Ko heeft ook 2 hobbelpaarden gekregen! Maar die kan er nog niet echt op hobbelen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Hoofdredactie Fotografie zondag 20 juni 2010 @ 22:51:01 #118
95752 crew  Chell
Kluns
pi_83078422
Graeme was echt zo stoer met zijn hobbelpaarden

En ik moest huilen toen tessie over de slingers vertelde. Emokut... m'n vriendinnetje is gewoon al een jáár mamma! (en ik hoor háár mamma nóg aan de telefoon: Chell je bent tánte!)

pi_83088726
Goedemorgen allemaal!

Ik heb even met de Franse slag bijgelezen ivm werk. Dus als ik het één en ander vergeet, please forgive me!

Tessie, alsnog gefeliciteerd met je grote kleine man! Ik herinner me Graeme als één van eerste baby's die ik hier vanaf het allereerste begin heb kunnen volgen en moet je kijken wat een prachtig mannetje het nu al is!

Claudia, welkom terug! Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad, maar thuis zijn is toch ook wel heerlijk hè?! En is het geen rijkdom dat je thuiskomen zo heerlijk vindt?! En volgende keer dus weer Italië, gelijk heb je!

Dikke kus voor iedereen met slaapgebrek. Ik weet helaas maar al te goed hoe het is. De vorige week was gewoon nog even een graadje erger dan de 'normale' één a twee keer per nacht, maar daarvoor heeft zich nu een verklaring aangediend in de vorm van één doorgekomen tandje en twee witte streepjes (twee voortanden en een hoektand, de snijtand daartussen had ze al). Drie tandjes in één keer dus. Hopelijk breken die laatste twee ook snel door. Afgelopen nacht ging trouwens prima. Dus momenteel kennelijk even geen pijn.

Afgelopen weekend hebben we met Isabeau bij mijn schoonouders doorgebracht. Ik ben ceremoniemeester voor mijn schoonzus en zwager die komende zaterdag gaan trouwen. Afgelopen zaterdag had ik een vrijgezellenfeest georganiseerd (was érg leuk) en de zussen van Isabeau hebben, onder supervisie van oma, op Isabeau gepast. Dat ging op zich prima, maar ze weigerde gewoont te slapen! Ze is wakker geweest van 12 uur 's middags tot kwart voor 10 's avonds! En gewoon vrolijk blijven hè?! Maf kindje! 's Nachts, toen we al terug waren sliep ze wel slecht. Helaas... ik was gisteren behoorlijk gebroken. Maar goed, na vannacht gaat het wel weer prima. /dagboekmodus

Isabeau vindt aan- en uitkleden prima! Echt geen enkel punt. En dat is maar goed ook!
pi_83088742
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:06 schreef Groofsken het volgende:
Natuurlijk is er niks mis mee BJ, als ze gewoon in haar hummetje is.

Ik vind het gewoon zo grappig dat mijn zoon 2 uur wakker meestal nog niet haalt
Wolf vaak ook niet, die doet heel veel hele korte slaapjes momenteel. (Of we moeten ergens heen gaan, dan ziet hij zoveel dat hij''vergeet'' te slapen haha)
Maar Evie slaapt dus echt uit 's ochtends, extreme luxe hoor BJ! Ik vind het wel eens lastig dat Wolf steed kort slaapt, als ik zelf ergens net mee bezig ben is hij alweer wakker..

ah die tandjes van Lente zijn echt lief!

uit en aankleden geen probleem hier. Al vinden vrijwel alle baby's het vervelend, op het KDV ik gewerkt heb begonnen sommigen al te huilen bij alleen al de aanblik van het aankleedkussen

Trui, ik had je ''aha'' moment gelezen, en tuurlijk gaat Wolf nog niet uit zichzelf zitten haha, maar het is ook niet zo dat ik hem steeds zo neer zet hoor.
Beste is geloof ik dat ze zelf vanuit ligstand gaan zitten, zover issie nog laaaang niet, en zn rug is nog zwak nu.

He welkom thuis Claudia en Ivan vakantiegangers

[ Bericht 5% gewijzigd door DustinHenderson op 21-06-2010 10:08:05 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 21 juni 2010 @ 10:33:40 #121
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83089575
Hier ook geen enkel probleem met aan- en uitkleden gelukkig. Maar ik kan me wel voorstellen dat kindjes het vervelend vinden. Dat gedoe met shirtjes aan en uit enzo. Amélie vindt het gelukkig allemaal wel best
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83089823
Wie schreef dat ook alweer.. over dat je kindje ineens zo'n individu wordt?! Zo ervaar ik dat momenteel ook. De interactie die ontstaat tussen ons vind ik zo geweldig. Als ik een hoog gilletje geef, doet Isabeau ook een hoog gilletje. Ze begint mijn geluiden en klanken te immiteren. Ze reageert (op de juiste manier) op verzoeken (krijgt mama een kus?, klap eens in je handjes, zeg maar dag dag etc...), zó leuk! Het gaat allemaal'zo snel momenteel!

De mooiste ontwikkeling vind ik misschien wel dat ze mijn shirt opzij begint te trekken als ze trek heeft Ze regelt haar eigen voedsel!
  maandag 21 juni 2010 @ 11:03:32 #123
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83090550
Ja leuk is dat hè Sorbo?
Amélie reageert ook op verzoeken enzo, 'krijgt mama een hapje?' 'krijgt mama een kus?', dagdag! of als ik mn armen uitsteek komt ze naar me toekruipen, zo drollig
Zo leuk die interactie <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 21 juni 2010 @ 11:10:24 #124
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_83090745
Hoe gaat het met het poepen van je dochter Huuphuup?
Ik begin er over omdat wij op vakantie een spulletje ontdekt hebben, waardoor het poepen van Roy echt verbeterd is.
We balen ook wel een beetje dat we wat weinig ingeslagen hebben.
Nou ja hebben we een reden om snel weer terug te gaan.

Karin een keertje langs een osteo kan nooit kwaad toch, zeker als je het zelf niet helemaal "vertrouwd"
Ben wel blij te lezen dat het allemaal nu zo lekker gaat met Lars, en dat genieten ook kan

Van de week ga ik maar eens opzoek naar een fietstoeltje zodat ik ook eens wat kan gaan fietsen, volgens oma vind Roy het echt leuk, dus nu wil ik het ook graag eens meemaken.

Greame van harte nog met je 1ste verjaardag
Lente wat ben je toch een vrolijke noot
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 21 juni 2010 @ 11:30:56 #125
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83091413
het gaat, mbv de lactulose wel een soort van okay. Niet zoals het hoort maar het gaat wel.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 21 juni 2010 @ 12:51:17 #126
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_83093893
Claudia, fijn dat je vakantie leuk is geweest! Italie dus een aanrader

voor de slecht slapen beebs-mums-and-dads

Sorbo, toch tandjes dus. Wellicht keert en nu weer wat rust terug. Isabeau ook een alerte overdag, wel fijn dat ze dan niet moe wordt, toch?

Hier een kindje met de 5e ziekte, maar afgezien van de koorts van afgelopen donderdag en vrijdag heeft ze gelukkig nergens last van
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 21 juni 2010 @ 12:52:01 #127
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_83093912
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:03 schreef huuphuup het volgende:
Ja leuk is dat hè Sorbo?
Amélie reageert ook op verzoeken enzo, 'krijgt mama een hapje?' 'krijgt mama een kus?', dagdag! of als ik mn armen uitsteek komt ze naar me toekruipen, zo drollig
Zo leuk die interactie <3
Hier idem dito!

Wat knap dat ze dat zo leren he.

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_83094181
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:51 schreef Takkembah het volgende:
Isabeau ook een alerte overdag, wel fijn dat ze dan niet moe wordt, toch?
Nou, normaal slaapt ze zeker 2 keer 2 uur per dag. Maar kennelijk niet bij opa en oma

Fijn dat je mupke niet echt last lijkt te hebben!
  maandag 21 juni 2010 @ 14:09:15 #129
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83097012
Sorboo; wat fijn dat er een 'oorzaak' blijkt te zijn voor de wel erg vervelende nachten de afgelopen week. en nog fijner; dat de afgelopen nacht goed is gegaan

@Karin; Evie heeft ook een hekel aan het aan- en uitkleden, het gaat de laatste tijd wat beter, maar in het begin was het vaak huilen hoor... vooral bij de shirtjes...
Evie heeft ook een enorme hekel aan jasjes daarom heeft ze nu ook al 3 bodywarmers haha..

@Poppejans; ik heb idd best luxe. En jammer dat Wolf van die minislaapjes doet; ik kan vaak best veel doen als evie dr middagdutje doet. (gister heb ik bijvoorbeeld mijn kledingkast eens uitgemest; 3 wassen gedraait en was gevouwen en toen werd mijn dametje pas weer wakker).

en wat lief om te lezen dat jullie mooie beebs, zoals Isabeau en Amelie zich zo heerlijk ontwikkelen... heb ook echt genoten van het filmpje van Lente, en ben zo benieuwd hoe mijn eigen meisje over een paar maanden is..

Ga zo maar weer aan het werk; ben benieuwd hoe het is. Moet de komende week best veel werken en heb van de komende acht dagen, vijf (!!) dagen late dienst!
pi_83097162
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:41 schreef Sorbootje het volgende:
De mooiste ontwikkeling vind ik misschien wel dat ze mijn shirt opzij begint te trekken als ze trek heeft Ze regelt haar eigen voedsel!
Wat grappig

Ik ben vorige keren met 6 maanden gestopt dus dat "gedrag" ken ik niet. Misschien lukt het om deze keer zolang door te gaan
pi_83097187
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Karin; Evie heeft ook een hekel aan het aan- en uitkleden, het gaat de laatste tijd wat beter, maar in het begin was het vaak huilen hoor... vooral bij de shirtjes...
Evie heeft ook een enorme hekel aan jasjes daarom heeft ze nu ook al 3 bodywarmers haha..
Ja, hier ook een beetje jengelen bij de truitjes en jasjes..
  maandag 21 juni 2010 @ 14:17:26 #132
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83097315
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef lily het volgende:

[..]

Wat grappig

Ik ben vorige keren met 6 maanden gestopt dus dat "gedrag" ken ik niet. Misschien lukt het om deze keer zolang door te gaan
Evie doet dat ook al... echt het shirt naar beneden trekken, zo van, daar moet ik zijn mama en dan het liefst ook nog met neus en tong door mijn decolette..
pi_83097355
haha, leuk hoor lief
pi_83104372
Karin, Lente houdt ook niet vaan aan- en uitkleden, hoor. Vreselijk tekeer gaat ze niet meer, dat heeft ze tot voorkort wel gedaan, maar da’s nu over gelukkig. Maar als je het niet vertrouwt, gewoon nog een check-up bij de osteo doen hoor. Jij kan dat het beste inschatten. En als je een keer teveel gaat, so be it. Heeft die osteo ook weer lekker makkelijk z’n centen verdiend.

Pfoe, da’s wel een excuus, Sorbo, bijna drie tandjes. Arm ding. Hoop echt dat ze nu beter slaapt. Heb je ‘r al eens een paracetamolletje gegeven?
Snel gaat het ineens hè? Opeens heb je geen baby meer. Ik zei laatst nog tegen Nils dat ze emotioneel nu wel ‘af’ lijkt. Natuurlijk is d’r niveau nog wel veel lager, maar de basale, vooral zintuiglijke vaardigheden, zoals afstand inschatten, lijken in de basis nu wel aanwezig te zijn. Ze moeten zich alleen nog verder ontwikkelen.

Haha, lief hè, je shirt opzij trekken. Lente deed dat laatst midden op het terras in de stad. Met een stel opgeschoten pubers naast ons. Ik ben maar even binnen gaan voeden.
pi_83111268
Zijn jullie trouwens op de hoogte van de basis-EHBO-dingen? Ik niet, zat ik me net te bedenken terwijl ik een steen uit Lente d'r mond aan het peuren was.

Als ze erin zou stikken, zou ik 'r op z'n kop houden en op d'r rug slaan bijvoorbeld. Maar da's niet helemaal de bedoeling. Ik ga een cursus doen, heb ik net besloten.
  maandag 21 juni 2010 @ 19:35:13 #136
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83112389
Uh, hallo, is dit waar je moet zijn als je baby ineens groot is?
pi_83114101
Hihi Amaranta, welkom hier!!

Tessie dat klinkt als een heerlijke verjaardag

Isabeau die dr melk wel weet te vinden

Sserpente: ben zelf verpleegkundige, dus heb logischerwijze wel wat EHBO kennis.
Er bestaan ook speciale kinder EHBO cursussen. Ook ik zou daar denk ik nog wel van kunnen leren...

Hier gelukkig ook nooit problemen met aan en uitkleden, zelfs dan lacht ie.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:11:24 #138
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83114355
Hoi Amaranta .

Nou de mijne krijgt niks geen tandjes . De koorts was de eerste uiting van de vijfde of de zesde ziekte. Hij zit nu helemaal onder de vlekjes. Hij heeft er jeuk aan en dat is echt heel zielig .
  maandag 21 juni 2010 @ 20:12:29 #139
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83114407
Oh en bij allebei nooit problemen met aan- en uitkleden gehad.
pi_83115244
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:13 schreef Ssserpente het volgende:
Zijn jullie trouwens op de hoogte van de basis-EHBO-dingen? Ik niet, zat ik me net te bedenken terwijl ik een steen uit Lente d'r mond aan het peuren was.

Als ze erin zou stikken, zou ik 'r op z'n kop houden en op d'r rug slaan bijvoorbeld. Maar da's niet helemaal de bedoeling. Ik ga een cursus doen, heb ik net besloten.
Wat moet je dan doen?

Ik ben ook op zoek naar een EHBO-cursus.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83115288
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:11 schreef Groofsken het volgende:
Hoi Amaranta .

Nou de mijne krijgt niks geen tandjes . De koorts was de eerste uiting van de vijfde of de zesde ziekte. Hij zit nu helemaal onder de vlekjes. Hij heeft er jeuk aan en dat is echt heel zielig .
Ach, wat zielig, zeg!
  Moderator maandag 21 juni 2010 @ 20:32:07 #142
5428 crew  miss_sly
pi_83115603
Ik wil er ook een gaan doen, een kinder EHBO cursus. Zal in Amsterdam toch wel te vinden zijn? Er schijnt ook iets online te zijn.
  Moderator maandag 21 juni 2010 @ 20:32:55 #143
5428 crew  miss_sly
pi_83115647
amaranta, ook hier? welkom met Fabian!

Groofs, arm knulletje. Beterschap
pi_83115770
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil er ook een gaan doen, een kinder EHBO cursus. Zal in Amsterdam toch wel te vinden zijn? Er schijnt ook iets online te zijn.
Ik ben er wel eens naar op zoek gegaan, maar ik kan me niet precies meer herinneren hoe het zat. Ik zal het wel te duur hebben gevonden. Ik wil ook geen uitgebreide cursus of een certificaat, maar gewoon een middagje 'wat te doen als...?'. Ik zal er binnenkort weer eens naar op zoek gaan.

Is Fabian een grote baby? Gefeliciteerd, Amaranta!
  maandag 21 juni 2010 @ 20:37:07 #145
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83115882
Claudia, je hebt er straks gewoon twee . Zo leuk.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:40:18 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83116069
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:37 schreef Groofsken het volgende:
Claudia, je hebt er straks gewoon twee . Zo leuk.
Ik dacht huh? 2 EHBO diploma's?????

maandag 21 juni 2010 @ 20:40:40 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83116094
Claudia, van harte! Wat ontzettend leuk zeg!
Geniet van je zwangerschap.
pi_83116121
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Wat moet je dan doen?
brr, hoop het nooit nodig te hebben

Ik kom me alvast voormelden
Leah is morgen 6 maanden maar dan zijn we in de Efteling.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:41:29 #149
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83116130
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik dacht huh? 2 EHBO diploma's?????

Ja en jullie kunnen zelfs nog beslissen voor een derde, en ikke niet .

Een derde EHBO-diploma, uiteraard.
  Moderator maandag 21 juni 2010 @ 20:43:17 #150
5428 crew  miss_sly
pi_83116224
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:41 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ja en jullie kunnen zelfs nog beslissen voor een derde, en ikke niet .

Een derde EHBO-diploma, uiteraard.
En ik niet voor een tweede

count your blessings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')