ja das idd best apartquote:Op zondag 20 juni 2010 21:06 schreef Groofsken het volgende:
Natuurlijk is er niks mis mee BJ, als ze gewoon in haar hummetje is.![]()
Ik vind het gewoon zo grappig dat mijn zoon 2 uur wakker meestal nog niet haalt en dat mijn dochter van ruim 2 jaar oud 's middags nog bijna net zoveel slaapt als jouw dochter.
Anders wordt hij zelf rond 1 uur wakker en dan weer rond 5 uur...dus moeten we er 2x 's nachts uit.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
mag ik vragen; gewoon uit nieuwsgierigheid; waarom je hem nog wakker maakt voor die voeding om 23 uur?
ok dan kan ik het me wel voorstellen idd... lastig hoor. En de laatste fles; geef je daar ook pap oid in?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:14 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Anders wordt hij zelf rond 1 uur wakker en dan weer rond 5 uur...dus moeten we er 2x 's nachts uit.
We zullen binnenkort weleens een nieuwe poging wagen om hm niet wakker te maken voor een avondfles, maar tot nu toe dus nog geen goed resultaat daarmee gehad.
Yep. Eerst deden we rijstebloem erdoor, van de week eens een pyjamapapje geprobeerd en gisteren Bambix fijne granen erdoor....maar allemaal geen resultaat.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ok dan kan ik het me wel voorstellen idd... lastig hoor. En de laatste fles; geef je daar ook pap oid in?
ik hoop het ook voor jequote:Op zondag 20 juni 2010 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Yep. Eerst deden we rijstebloem erdoor, van de week eens een pyjamapapje geprobeerd en gisteren Bambix fijne granen erdoor....maar allemaal geen resultaat.
Ooit zal hij wel doorslapen, maar ik hoop toch echt voor zn eerste verjaardag!
CB verpleegkundige: 'ach de mijne sliep ook pas na zn eerste jaar door, gewoon lekker geven dat flesje 's nachts'. Nou lekker positief vooruitzicht dan![]()
Dat meen je niet! Pyjamapapje lekker?? Het zag er zo ranzig uit haha. Dyon moest ook heel erg wennen en vond het niet zo super (dronk ook minder).quote:Op zondag 20 juni 2010 21:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik hoop het ook voor jezal vast en zeker goedkomen. EN jammer dat de papjes daar geen effect hebben... Evie krijgt sinds 2 weken savonds ook een pyamapapje; vind ze heeeeerlijk
(moet eerlijk bekennen dat ik ze zelf ook wel zou lusten; ben ook gek op brinta enzo haha...).
Wolf vaak ook niet, die doet heel veel hele korte slaapjes momenteel. (Of we moeten ergens heen gaan, dan ziet hij zoveel dat hij''vergeet'' te slapen haha)quote:Op zondag 20 juni 2010 21:06 schreef Groofsken het volgende:
Natuurlijk is er niks mis mee BJ, als ze gewoon in haar hummetje is.![]()
Ik vind het gewoon zo grappig dat mijn zoon 2 uur wakker meestal nog niet haalt
Hier idem dito!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:03 schreef huuphuup het volgende:
Ja leuk is dat hè Sorbo?![]()
Amélie reageert ook op verzoeken enzo, 'krijgt mama een hapje?' 'krijgt mama een kus?', dagdag! of als ik mn armen uitsteek komt ze naar me toekruipen, zo drollig![]()
Zo leuk die interactie <3
Nou, normaal slaapt ze zeker 2 keer 2 uur per dag. Maar kennelijk niet bij opa en omaquote:Op maandag 21 juni 2010 12:51 schreef Takkembah het volgende:
Isabeau ook een alerte overdag, wel fijn dat ze dan niet moe wordt, toch?
Wat grappigquote:Op maandag 21 juni 2010 10:41 schreef Sorbootje het volgende:
De mooiste ontwikkeling vind ik misschien wel dat ze mijn shirt opzij begint te trekken als ze trek heeftZe regelt haar eigen voedsel!
Ja, hier ook een beetje jengelen bij de truitjes en jasjes..quote:Op maandag 21 juni 2010 14:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Karin; Evie heeft ook een hekel aan het aan- en uitkleden, het gaat de laatste tijd wat beter, maar in het begin was het vaak huilen hoor... vooral bij de shirtjes...![]()
Evie heeft ook een enorme hekel aan jasjesdaarom heeft ze nu ook al 3 bodywarmers haha..
Evie doet dat ook al... echt het shirt naar beneden trekken, zo van, daar moet ik zijn mama en dan het liefst ook nog met neus en tong door mijn decolette..quote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef lily het volgende:
[..]
Wat grappig
Ik ben vorige keren met 6 maanden gestopt dus dat "gedrag" ken ik niet. Misschien lukt het om deze keer zolang door te gaan
Wat moet je dan doen?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:13 schreef Ssserpente het volgende:
Zijn jullie trouwens op de hoogte van de basis-EHBO-dingen? Ik niet, zat ik me net te bedenken terwijl ik een steen uit Lente d'r mond aan het peuren was.![]()
Als ze erin zou stikken, zou ik 'r op z'n kop houden en op d'r rug slaan bijvoorbeld. Maar da's niet helemaal de bedoeling. Ik ga een cursus doen, heb ik net besloten.
Ach, wat zielig, zeg!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:11 schreef Groofsken het volgende:
Hoi Amaranta![]()
.
Nou de mijne krijgt niks geen tandjes. De koorts was de eerste uiting van de vijfde of de zesde ziekte. Hij zit nu helemaal onder de vlekjes. Hij heeft er jeuk aan en dat is echt heel zielig
.
Ik ben er wel eens naar op zoek gegaan, maar ik kan me niet precies meer herinneren hoe het zat. Ik zal het wel te duur hebben gevonden. Ik wil ook geen uitgebreide cursus of een certificaat, maar gewoon een middagje 'wat te doen als...?'. Ik zal er binnenkort weer eens naar op zoek gaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil er ook een gaan doen, een kinder EHBO cursus. Zal in Amsterdam toch wel te vinden zijn? Er schijnt ook iets online te zijn.
Ik dacht huh? 2 EHBO diploma's?????quote:Op maandag 21 juni 2010 20:37 schreef Groofsken het volgende:
Claudia, je hebt er straks gewoon twee. Zo leuk.
brr, hoop het nooit nodig te hebbenquote:
Ja en jullie kunnen zelfs nog beslissen voor een derde, en ikke nietquote:
En ik niet voor een tweedequote:Op maandag 21 juni 2010 20:41 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja en jullie kunnen zelfs nog beslissen voor een derde, en ikke niet.
Een derde EHBO-diploma, uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |