abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83032829
Nou baal soms toch stiekem wel hoor dat we hier al een half jaar geen nacht hebben kunnen doorslapen
Maar goed idee om op tijd naar bed te gaan Alhoewel hij over 2 uurtjes toch nog wel een fles moet (anders kunnen we er 's nachts 2x uit).
pi_83033053
Grappig trouwens dat er meer mensen over koeiemelk hebben nagedacht. Zelf vind ik melk heerlijk, vooral rauwe. Vraag me trouwens af of dat kwaad kan voor Lente straks. Zou ze de lysteriabacterie al kunnen handelen? Rauwe melk is nl altijd nog beter dan gepasteuriseerde.

Tot wanneer loopt de zoogtijd eigenlijk?
pi_83033064
Goooooo Stef!!

Weet je wat schattig is? Als om een kusje vraagt, en je baby doet zijn gezichtje naar je toe met zijn mond open
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_83033371
Ja dat is wel lief McLaura! Als ik vraag om een kusje duikt ie meteen weg!

Maar Lars heeft wel om niks de slappe lach, dat is ook wel weer lief...vanmiddag nog, tijdens het voetbal kijken en ik sort of Japans tegen hem ging praten, hij kwam niet meer bij!

Voor alle dames die slaap kunnen gebruiken, ik hoop dat jullie ukjes snel daaraan meewerken... Ik vind slaap zoiets cruciaals om goed te kunnen functioneren!

Incantrix, ik hoop dat de rest van je vakantie leuker zal zijn, tot wanneer blijf je? Zonde dat Stef zijn weg nog niet zo kan vinden, misschien inderdaad wennen aan de andere omgeving?

Ik geniet echt zo van mijn kleine vriendje, hij is zoooo vrolijk en lief! Geniet van alles wat hij te eten krijgt, tijgert zich een slag in de rondte, is al ondeugend....trekt me steeds de dvd's uit het kastje...en dan moet je "streng" zijn en hem erbij weghalen, maar ondertussen vind ik het zo schattig.....
We hebben helemaal een lekker schema te pakken waar hij het super op doet....! echt heel erg fijn!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:53:09 #55
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_83034582
Ssserpente, ha, thnx, ik dacht me al zoiets te herinneren, maar ik wist het niet zeker meer Ik kan me trouwens erg goed voorstellen dat dat niet vol te houden is i.c.m. je werk hoor.. Maar het gaat nu wel beter dus? Fijn! En haha, ja, je kind wakker horen worden, op je klokje kijken en zien dat het al half 6 is is toch wel heel feestelijk, haha! Nooit gedacht dat ik nog eens heel blij zou zijn met een eerste wake-upcall om half 6 Qua helmpje ben ik inderdaad heel blij dat ik toch gebeld heb, ik vond het zo raar dat we er nagenoeg 2 maanden op moesten wachten, terwijl je echt enorm vroeg aangemeld moet worden omdat het anders al te laat is.. Maandagochtend moet ik meteen bellen, ik hoop dat dat het heel snel voor elkaar zal zijn..

Whehe, Groof, dat ken ik ook wel ja.. Ook van voor Stef er was hoor, ik ben nogal slecht in op tijd naar bed gaan

Meimeltje Lastig inderdaad, lijkt me zo..

Ohja, en Ssserpente, wat die melk betreft, bij ons in de bio-winkel hebben ze melk die.. Wat was het nou? 'Gewone' melk ondergaat twee behandelingen, maar de melk uit de biowinkel is dus slechts op één manier behandeld, ik weet alleen niet meer of het dan de pasteurisatie is die niet is gebeurd, of die andere behandeling. Ik zal nog eens kijken wanneer ik er weer ben!

McLaura, dat is CUTE! Stef draait soms zijn hoofd als ik hem een kusje geef en dan krijg ik ook zo'n lekkere natte lebber, haha

Karin, we gaan morgenochtend terug met de boot.. En we zijn een paar weken geleden al wel een weekendje in zo'n huisje geweest met familie ook, en dat ging wel goed, maar ik denk dat het nu vervelender is omdat hij behoorlijk ziek was toen we aankwamen. Leuk dat het zo goed gaat met je kleine ventje, lief om te lezen
3!
pi_83034847
Ahh kusjes geven, lief he McLaura

En slappe lach is toch ook geweldig om te horen Karin

Incantrix: ik wist niet dat Stef een helmpje krijgt. Hier ook nog steeds een afplatting, maar gelukkig begint het nu echt wel meer bij te trekken.
Ow en opzich klaag ik niet over de nachten hoor, want na een flesje slaapt hij zo weer verder en verder is het ook een hele makkelijke vrolijke baby (vind ik ). Had het alleen nooit verwacht, de oudste was al vrij laat met doorslapen (4 maanden), dus ik dacht dat een 2e vast sneller zou zijn....dan is het nu dus een beetje een tegenvaller
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:10:36 #57
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_83035358
Dat was ook best lang onzeker hoor, maar uiteindelijk ben ik wel blij dat het kan zeg maar.. En het trekt van zichzelf nog wel flink bij hoor, heb ik ook begrepen, maar Stef is dusdanig plat dat ik daar toch niet helemaal vanuit durf te gaan. Dus toch een helmpje En hey, het mag gezegd worden toch? Lijkt mij ook wel een lichte tegenvaller jah Hoe makkelijk de voeding ook loopt, het is toch een onderbreking van je nacht (even klagen zou ook best mogen hoor ). Ik heb zelf in elk geval veel moeite om dan weer in slaap te komen enzo.

Hmmm, ik geloof dat mijn bad vol is.. Later lieve mensen, thnx voor het aanhoren van mijn zeurverhaal Feel better now
3!
pi_83035728
Wel lastig en irritant als je zelf 's nachts moeilijk weer in slaapt valt ja Gelukkig slaap ik zo weer (helaas soms zelfs met Dyon nog op mn arm en fles nog in mn hand )

Geniet maar lekker van je badje!!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:23:11 #59
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83035995
Trix nog ff snel; geniet van je bad en ik hoop op een betere nachtrust voor je de komende nacht

@meimeltje; daar mag je best even over 'klagen' hoor; 6 maanden elke nacht eruit is ook zwaar

en ik ben verder niet bijgelezen, drukke dag gehad enzo... sorry... ga zo op bed, ben ook moe!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:40:39 #60
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_83036917
Nog even over het slapen (daar hebben we ook heel wat perikelen mee gehad, vier tot zes keer wakker op een nacht, met bij tijd en wijle een half uur tot een uur wiegen... maar echt, het gaat over!): Thomas werd de laatste tijd altijd rond half 6 wakker en wou dan meestal niet meer slapen (vroeger hielp een fles dan nog, maar de laatste tijd ook niet meer).
Met alle gedoe rond de spalkjes is het er in geslopen dat hij bij mij in bed mocht, meestal deed hij het eerste deel van de nacht in zijn eigen bed en daarna nam ik m bij ons. Maar half 6 was toch een beetje erg vroeg.

Nu ligt hij alleen in zijn bedje op zijn kamertje en ineens kan hij het: 's ochtends ligt hij nu gewoon lekker te spelen in bed en ik kom dus bij een heel vrolijk ventje op de kamer 's ochtends vroeg. Terwijl hij eerder altijd uit bed wou zodra hij ons zag, en het dus vanaf half 6 brullen was als we hem er niet uithaalden.

Gek werkt het soms bij kinderen he. Je doet na een hoop gesoebat uiteindelijk maar iets waarvan je bang bent dat ze het nog minder leuk vinden, en dat blijkt 'het' dan ineens te zijn.

Ik voel me naar jullie toe trouwens altijd nog schuldig dat ik voor mijn gevoel niet genoeg reageer. Maar vind het echt heel fijn om te lezen hoe het met jullie gaat.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_83040390
Thijs heeft trouwens vanmiddag een stukje nieuwe haring gegeten. Ik stopte het in zijn mondje, en het leek er eerst op dat hij de haring zou leren vliegen, maar hij heeft het opgegeten!

Ondanks dat ik zelf niet van vis houd, wil ik het Thijs niet ontzeggen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_83040457
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef Ca.ra het volgende:
Gek werkt het soms bij kinderen he. Je doet na een hoop gesoebat uiteindelijk maar iets waarvan je bang bent dat ze het nog minder leuk vinden, en dat blijkt 'het' dan ineens te zijn.

Ik voel me naar jullie toe trouwens altijd nog schuldig dat ik voor mijn gevoel niet genoeg reageer. Maar vind het echt heel fijn om te lezen hoe het met jullie gaat.
Ja, gekke kinderen... het laatste dat je probeert (en misschien wel tegen je gevoel ingaat) werkt!

Ik ben ook niet zo'n reageerder, ik weet niet zo goed wat ik moet met de (slaap)problemen van een ander, behalve dan sterkte wensen....
pi_83041319
Eén jaar geleden was het nu dan toch echt begonnen. Ik werd elke 5 minuten wakker van de krampen, en de volgende ochtend zou blijken dat ik al 7 cm ontsluiting had.
Om 4 minuten voor 11 in de ochtend was daar dan eindelijk ons Erwtje.

En nu zijn we zomaar ineens een heel jaar verder. En is mijn kleine baby geen baby meer maar een dreumes.
De slingers hangen al, de ballonnen zijn opgeblazen en de cupcakes versierd. We zijn klaar voor het grote feest.
Al voel ik me nog eigenlijk helemaal niet klaar om afscheid te nemen van de babytijd. Het is zo snel gegaan.
Thanx allemaal voor jullie geweldige posts. Ik heb er echt zoveel aan gehad, jullie tips, ervaringen en steun. Tot snel in het volgende topic. En stiekem blijf ik hier ook nog wel meelezen hoor
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 20 juni 2010 @ 05:36:37 #64
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83045805
nu dan echt Tessie Gefeliciteerd met de verjaardag van je mooie zoon!!!

en ik ben zo;n ontzettend zeurende rugpijn weer... nu dus weer zo vroeg eruit, even mobiliseren, paracetamol slikken en dan straks weer een poging tot slapen doen.
das dan helemaal lekker, heb ik een meisje dat keurig het klokje rond slaapt elke nacht; lig ik zelf al maanden snachts wakker door mijn zere rug... en ook daardoor raak je ook vanzelf uitgeput...
  Moderator zondag 20 juni 2010 @ 06:57:03 #65
5428 crew  miss_sly
pi_83045887
Tessie, gefeliciteerd met je grote zoon
Wat een heerlijk mannetje, vanaf het eerste moment

Tot over een maan din het volgende topic

BJ, naar hoor. Zeker al sje er eigenlijk niet uit hoeft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83046025
hoeraaaa Graeme is 1 jaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83046257
Graeme van harte gefeliciteerd stoere vent
pi_83046843
Gefeliciteerd Graeme en Tessie!

Tot over 3 weken!
  zondag 20 juni 2010 @ 10:26:33 #69
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83047047
hieperdepiep Graeme, gezellig dat je mee komt kletsen!!! Gefeliciteerd Graeme en Tessie, man en beeb natuurlijk ook!
pi_83047067
Graeme, 1 alweer van harte gefeliciteerd!
Tessie, van harte met je grote vent! En tot over een paar weken bij de dreumessen...
Fake it till you make it...
  zondag 20 juni 2010 @ 10:35:53 #71
100412 mefke79
komt goed!
pi_83047154
Graeme en Tessie, gefeliciteerd! Zo'n mooi manneke met zijn krulletjes, je herkent em ook echt in die babyfoto.
BJ, geloof me, morgen is de pijn minder. Althans, als jij een zelfde soort behandeling hebt gehad als ik en zo klonk het wel.
Icantrix, succes met de terugreis vandaag. Ik hoop dat je toch een beetje genoten hebt.
Ssserpente, heb je zoveel uren opgebouwd na je verlof? Tjemig...Ik moet mijn uren onder controle houden, dat lukt aardig. Woensdag en vorige week zaterdag extra gewerkt, dus dan maar vrijdag vrij nemen. Dan staat er nog meer dan een dag, maar tis al beter.
Karin, je schrijft zo lief over je manneke!
En Ca.ra, jij ook. Fijn dat de fysio je een goed gevoel geeft. Het zal wel lang oefenen worden, maar dan heb je er tenminste alles aan gedaan, toch?

Mijn manneke is wat huilerig door zijn tandjes, maar dat is dan ook alles. Nou ja, op de poep na. Heerlijk op de nuchtere maag Hij kan volgens mij zelf gaan zitten. We hebben het em niet zien doen, maar hij zat gisteren ineens in de box terwijl we em neergelegd hadden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_83047389
Dag lieve Graeme en Tessie gefeliciteerd met je kleine grote knul, echt een knap kereltje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83047684
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Voor alle dames die slaap kunnen gebruiken, ik hoop dat jullie ukjes snel daaraan meewerken... Ik vind slaap zoiets cruciaals om goed te kunnen functioneren!

Nou, dat inderdaad! een voor iedereen die het kan gebruiken
maar jij hebt zelf ook behoorlijk wat maanden (ook overdag) met een huilbaby gezeten Karin, daar was dan wel een medische reden voor, maar petje af hoor pfff echt respect

Ik heb de ENORME luxe dat ik al sinds de kraamweek een doorslapend kind heb snachts, dus ook sinds week 1 geen flesje heb hoeven geven 's nachts.Hoogstens een keertje een speentje er weer in doen.

En Wolf zit wankel weliswaar en natuurlijk nog maar een paar tellen want is nog wel belastend, maar hij valt niet meer om.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83048143
Graeme!

Wat goed, Mef! Zo begon het met Lente ook. Die Zat ook ineens in de box zonder dat we gezien hadden hoe. Nu doet ze niets anders meer. Lopen achter de loopwagen begint nu ook ergens op te lijken. Alleen dat stomme ding is zo instabiel als wat. Die kukelt zo makkelijk om: zowel achteruit als zijwaarts.
De meeste uren had ik tijdens m’n verlof opgebouwd. Toen werkte ik officieel nog gewoon 40 uur en dan bouw je gewoon door. Ik had er zo’n 300.

Oeh, Wolf zit ook al! Straks lekker fietsen, Poppejans!

Goeie reis, Trix!

En als laatste nog een voor BJ. Sterkte meis!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 20-06-2010 13:21:01 ]
  zondag 20 juni 2010 @ 12:42:48 #75
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83050227
jeeeej voor Wolf; zitten! wat goed zeg!!! Evie heeft nog niet zoveel balans; op schoot zit ze heel goed rechtop; maar als ze helemaal los zit, dan zakt ze nog heel ver voorover...

Mefke dr mannetje gaat zelf in de box in actie! wat goed zeg En tandjes aan het kweken!
en ik hoop dat je gelijk hebt Mefke; ik hoop op verbetering de komende dagen; en ik mag vrijdag ook weer op controle komen, dus anders kan ze nog een keer mijn bekken 'mobiliseren'.

Morgen zit mijn weekje vakantie dr weer op en mag ik weer aan het werk. Late dienst, dus hoef dr gelukkig niet te vroeg uit.
Evie dr luieruitslag lijkt gelukkig wel iets te verbeteren...
  zondag 20 juni 2010 @ 13:03:08 #76
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83050974
Haha Greame, je bent zo'n grapping jong . Een hele fijne verjaardag knul!
  zondag 20 juni 2010 @ 13:04:22 #77
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83051023
Wolf zit, woehoei!
pi_83055893
Hoera, Graeme is 1 jaar!

Wij zijn terug van vakantie. Ivan is allerlei nieuwe dingen gaan doen, hij heeft goed geslapen, hij was lief en vrolijk en als klap op de vuurpijl kwamen er dan eindelijk tandjes door, twee stuks, allebei voorin. Ik heb een drukke week voor de boeg maar ik kom gauw weer meeposten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:24:37 #79
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83056317
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:06 schreef Poppejans het volgende:
En Wolf zit wankel weliswaar en natuurlijk nog maar een paar tellen want is nog wel belastend, maar hij valt niet meer om.
maar gaat hij ook zelf zitten of zet je 'm neer? (zie het aha-erlebnis-topic).
in de haak.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:25:55 #80
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83056369
graeme, gefeliciteerd!!!

in de haak.
pi_83065910
Graeme gefeliciteerd met je eerste verjaardag!
Tot over iets minder dan 3 weken!

Wat goed van Wolf!

Wij hadden gisteren het eerste verjaardagsfeestje van het buurmeisje. Wat een werk hadden ze er van gemaakt zeg!
Finn had de hele dag maar 1 uurtje geslapen en 's nachts heeft hij geweldig geslapen van half 9 tot 12 en van half 1 tot half 5. Toen was hij eigenlijk klaarwakker maar heb ik het nog tot 8 uur weten te rekken! Ik maak me voor vannacht maar op voor een hel van een nacht (zo gaat dat meestal hier na een goede nacht)|
pi_83066224
Is dat een goede nacht voor jullie, FTA? Pfoe, petje af dan. Ik zit al te miepen als Lente een week lang om half zes 's ochtends wakker wordt.

Ze gaat rond 1900 naar bed en wordt normaal gesproken rond 0630/0700 wakker. Het middagdutje lijkt hier trouwens weer passé. 's Ochtends slaapt ze van 0900 tot ca 1100 en dan is ze rest van de dag tot 1900 uur wakker.

Ze kan nu zwaaien en gooit d'r armpjes is de lucht op 'Hieperdepiep?!'. En net heb ik 'r high five geleerd. Om Nils te pesten, die vindt dat zo vreselijk.
pi_83067270
Ivan kan een indiaan nadoen, hij vindt 'kiekeboe!' hilarisch en gister is hij begonnen met dansen!

Ivan slaapt ook van 7 tot 7, maar overdag heeft hij nog wel 3 dutjes nodig.
pi_83067441
Haai, Claudia!

Leuk dat je er weer bent.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:55:22 #85
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_83067619
Was Lente vandaag in de dierentuin?
Ik dacht haar te zien! (kan het mishebben )
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_83067759
Ik ben ook blij dat we weer thuis zijn. Als ik twee weken weg ben en geen internet heb, heb ik het gevoel dat ik een jaar gemist heb. Maar het helpt altijd wel om weer met frisse moed aan het werk te gaan en extra te genieten van hetgeen ik vanzelfsprekend vind.

Het is me de afgelopen twee weken aan Ivan vooral opgevallen dat zijn bewustzijn groter is geworden. Hij is zich meer bewust van zichzelf, wat hij doet, en wat voor effect dat op ons heeft. Geweldig hoe snel dat kan gaan.

Motorisch vind ik hem niet zo vlug als andere baby's. Hij kan bijvoorbeeld wel zitten maar het interesseert hem niet, hij concentreert zich er niet op en valt binnen de kortste keren om. Staan vindt hij ook niet interessant en het kruipen wil nog niet lukken. Hij is wel erg bezig met zijn omgeving, vooruit komen, voorwerpen pakken en ook voorwerpen manipuleren (van de week bleef hij maar 2 stukken rijstwafel tegen elkaar aan slaan en hij gebruikt soms object A om bij object B te komen).

Sorbo, wij gaan de volgende keer weer naar Italië. De Provence was geweldig, maar het eten daar kan niet tippen aan het Italiaanse eten.
pi_83068033
Ivan grote jongen, tandjes erbij en ook nog eens een hoop geleerd! Waar een vakantie al niet goed voor is

Lente is dus alvast voorbereid op haar verjaardag, kan ze dan mee juichen!

BJ: weekje vakantie gaat snel voorbij he. Ik heb na deze week ook een weekje vrij, maar zit toch meer te wachten op mn 3 weken vakantie eind aug
Vind je late diensten niet vervelend? Ik ben toch wel een beetje blij dat ik geen onregelmatige diensten meer heb (hooguit af en toe tot 20 uur en 1 weekend in de 3 maanden ofzo).
pi_83068145
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:55 schreef Oxymoron het volgende:
Grappig en toevallig als dat zo is he
Ik kwam vorige week Pinguit en Max tegen op de kinderboerderij. Zo apart als je iemand alleen regelmatig op foto's gezien hebt
  zondag 20 juni 2010 @ 20:10:38 #89
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83068317
ik heb gelukkig in aug ook nog bijna 3 weken vrij en de week is voorbij gevlogen en ik heb echt even genoten van mijn lieve meisje; zelf elke avond de laatste voeding en lekker knuffelen enzo... heerlijk.
zal wel ff afkicken worden...

en idd late diensten zijn niet altijd even leuk, want Evie slaapt al als ik thuis kom.. maar verder vind ik late wel lekker hoor. Hoef ik smorgens niet te haasten...
en qua loon is het natuurlijk ook wel interessant om wat onregelmatigheid te hebben..

@Claudia; gezellig dat je dr weer bent! had je al gemist..

en Ssserpente; ik mag ook niet mopperen idd, maar zou het ook niet leuk vinden als Evie voor zessen wakker zou worden...

we zijn verwend denk ik.
Evie was gisteren voor haar doen 'vroeg', namelijk 8:30 uur...
Evie gaat nu net na 20:00 uur op bed ongeveer; en slaapt bijna altijd tot na negenen smorgens.
en doet dan smiddags 1 middagdut, van zo'n 2 - 3 uur....
lekker slaapkopje dus maja als ze wakker is, dan is Evie ook errrrrg druk... (heeeel ondernemend).
  zondag 20 juni 2010 @ 20:26:41 #90
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83069015
Één dut overdag is dan wel weer erg weinig . De mijne van ruim 6 mnd doet er nog 4 van 1,5 uur en slaapt 's nacht ook nog 11 uur aan één stuk door. Mijn oudste slaapt nu 's nachts 11 uur en overdag één middagdut van ongeveer 2 uur.
  zondag 20 juni 2010 @ 20:28:03 #91
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83069082
Fijn BJ en Claudia dat jullie vakanties goed bevallen zijn .
pi_83069355
Ssserpente het is ook maar net wat je gewend bent hoor! Ik was juist vanochtend veel moeier dan na een slechte nacht, gewoon omdat het zo in mijn systeem zit. 3-4 keer per nacht en dan tel ik de keren dat hij 's avonds nog wakker wordt niet eens mee wakker is geen uitzondering.
Normaal gaat hij trouwens om 19.00uur naar bed, maar vanwege het feestje is dat wat later geworden omdat ik hem ook nog even in bad wilde doen voor de rust. Ik heb het vandaag tot 20.15 gerekt in de hoop dat het weer zo goed gaat, maar ik hoor hem nu alweer

Claudia weer terug van vakantie, fijn dat het goed bevallen is! Ik heb zo zin in de vakantie, nog maar iets meer dan 2 maandjes
pi_83069370
Hier 's avonds 19 uur naar bed. Rond 23 uur wakker maken voor een voeding. Daarna wordt hij rond 4 uur wakker voor een (klein) flesje en slaapt dan nog tot ongeveer 6.30.
Overdag slaapt hij gemiddeld 2x 2 uur.
pi_83070009
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:55 schreef Oxymoron het volgende:
Nope. Leuk dat je haar dacht te herkennen!
pi_83070343
Wat worden er eigenlijk nog veel kindjes wakker 's nachts. Pittig hoor!

Claudia, wat gaat het razendsnel ineens, hè, rond Ivans leeftijd. Lente is in die tijd ook veranderd van een 'baby' naar een individuutje. Ineens 'was' ze er, leek wel. Ik kan het niet zo goed omschrijven, maar van de een op de andere week leek ze dingen te 'weten' waar ze voorheen geen benul van had. En het is zo leuk.

Of het sprongetje nu voorbij is of ze voordat de penicilline aansloeg eigenlijk heel veel pijn aan d'r oortje had, ik weet het niet, maar ze is weer zo vrolijk ineens. Echt m'n meisje zoals ik 'r kende. En een energíe, ongelooflijk! Ze is de hele dag bezig. Vooral met staan dan zo hard mogelijk schommelen en trekken. Huilen is echt helemaal passé. Gelukkig maar, want ik begon er steeds minder aan te vinden. Was echt bang dat ik een klein, verwend huilebalkje op de wereld had gezet.
  zondag 20 juni 2010 @ 20:54:59 #96
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_83070416
Tessie van harte met je Graeme! Prachtig hoe je erwtje zo'n leuk manneke is geworden. Ik vind hem geweldig om te zien en kan me voorstellen dat jullie apetrots zijn <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 20 juni 2010 @ 21:01:07 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83070806
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:26 schreef Groofsken het volgende:
Één dut overdag is dan wel weer erg weinig . De mijne van ruim 6 mnd doet er nog 4 van 1,5 uur en slaapt 's nacht ook nog 11 uur aan één stuk door. Mijn oudste slaapt nu 's nachts 11 uur en overdag één middagdut van ongeveer 2 uur.

tja Evie wil al een paar maanden niet meer tussendoor slapen.. heel soms doet ze een hazeslaapje, maar echt slapen doet ze dus snachts en smiddags..en op zich vind ik dat Evie wel een mooi ritme heeft hoor, en op het CB vonden ze het niet erg dat Evie maar 1 keer overdag slaapt; aangezien ze dus wel meestal echt lang slaapt;
vandaag bijvoorbeeld
nacht 20:00 tot vanmorgen 9:30
van 9:30 tot 13:00 wakker
slapen van 13:00 tot 16:30 uur
en toen weer wakker van 16:30 tot 20 uur..
en nu slaapt ze weer.
(dus 2 keer 3,5 uur wakker)

en Ssserpente; wat fijn dat het beter gaat met Lente.. gelukkig maar
  zondag 20 juni 2010 @ 21:02:14 #98
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83070868
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:33 schreef Meimeltje het volgende:
Hier 's avonds 19 uur naar bed. Rond 23 uur wakker maken voor een voeding. Daarna wordt hij rond 4 uur wakker voor een (klein) flesje en slaapt dan nog tot ongeveer 6.30.
Overdag slaapt hij gemiddeld 2x 2 uur.
mag ik vragen; gewoon uit nieuwsgierigheid; waarom je hem nog wakker maakt voor die voeding om 23 uur?
  zondag 20 juni 2010 @ 21:06:12 #99
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83071088
Natuurlijk is er niks mis mee BJ, als ze gewoon in haar hummetje is.

Ik vind het gewoon zo grappig dat mijn zoon 2 uur wakker meestal nog niet haalt en dat mijn dochter van ruim 2 jaar oud 's middags nog bijna net zoveel slaapt als jouw dochter.
  zondag 20 juni 2010 @ 21:10:32 #100
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_83071290

L doet 1 of 2x per dag een hazeslaapje van 20 a 45 minuten. Ik vind het heel erg maar er is niks aan te doen. 's Nachts slaapt hij wel 12 uur maar ook niet in 1 ruk. Rond half 12 en 4 uur 's nachts wil hij nog gevoed worden... Geen ander ritme in te krijgen dan dit.
Als ik ga wandelen slaapt hij trouwens wel veel langer.
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')