Ssserpente, ha, thnx, ik dacht me al zoiets te herinneren, maar ik wist het niet zeker meer

Ik kan me trouwens erg goed voorstellen dat dat niet vol te houden is i.c.m. je werk hoor.. Maar het gaat nu wel beter dus? Fijn! En haha, ja, je kind wakker horen worden, op je klokje kijken en zien dat het al half 6 is is toch wel heel feestelijk, haha! Nooit gedacht dat ik nog eens heel blij zou zijn met een eerste wake-upcall om half 6

Qua helmpje ben ik inderdaad heel blij dat ik toch gebeld heb, ik vond het zo raar dat we er nagenoeg 2 maanden op moesten wachten, terwijl je echt enorm vroeg aangemeld moet worden omdat het anders al te laat is.. Maandagochtend moet ik meteen bellen, ik hoop dat dat het heel snel voor elkaar zal zijn..
Whehe, Groof, dat ken ik ook wel ja.. Ook van voor Stef er was hoor, ik ben nogal slecht in op tijd naar bed gaan

Meimeltje

Lastig inderdaad, lijkt me zo..
Ohja, en Ssserpente, wat die melk betreft, bij ons in de bio-winkel hebben ze melk die.. Wat was het nou? 'Gewone' melk ondergaat twee behandelingen, maar de melk uit de biowinkel is dus slechts op één manier behandeld, ik weet alleen niet meer of het dan de pasteurisatie is die niet is gebeurd, of die andere behandeling. Ik zal nog eens kijken wanneer ik er weer ben!
McLaura, dat is CUTE!

Stef draait soms zijn hoofd als ik hem een kusje geef en dan krijg ik ook zo'n lekkere natte lebber, haha

Karin, we gaan morgenochtend terug met de boot.. En we zijn een paar weken geleden al wel een weekendje in zo'n huisje geweest met familie ook, en dat ging wel goed, maar ik denk dat het nu vervelender is omdat hij behoorlijk ziek was toen we aankwamen. Leuk dat het zo goed gaat met je kleine ventje, lief om te lezen