abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83853025
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:04 schreef Stali het volgende:
Niks aan het handje maar ik zat buiten en de zon is weer vol doorgekomen. Stik van de hitte en ik zag dat zwembad van een aquarium voorbij komen en ik wil daar wel in zwemmen.
heb er ook aan gedacht toen ik mijn binnenzwembad zag staan. kan meer water in dan de gemiddelde badkuip
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_83853042
Aquariameet. Past makkelijk. .
pi_83853461
Ik kan een aquarium gratiez krijgen. 130 x 60 x 60. Uiteraard is m'n achterwand NET af. *blehhh*
Ik denk er even over na en ga eens even kijken of de vloer het gewicht überhaupt kan dragen.

a_a, ik ben je gegevens kwijt Mag ik ze nog een keer? My bad. Excuuuuuuus *schaam*
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:30:57 #279
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_83855130
Mensen kogel visjes kan je die houden in een aqua40 met garnalen er bij?

Zie op aquaforum een koppeltje staan gratis af te halen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_83856201
ik denk dat ze zullen genieten van je garnalen
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef Faithfulness het volgende:
Ik kan een aquarium gratiez krijgen. 130 x 60 x 60. Uiteraard is m'n achterwand NET af. *blehhh*
Ik denk er even over na en ga eens even kijken of de vloer het gewicht überhaupt kan dragen.

a_a, ik ben je gegevens kwijt Mag ik ze nog een keer? My bad. Excuuuuuuus *schaam*
altijd aannemen, zo'n kado. je kunt er altijd nog een fokker blij mee maken.
* Byte_Me meldt zich
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:45:33 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_83857770
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:57 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat ze zullen genieten van je garnalen
Daar was ik al bang voor

Vind het wel leuke beestjes
Maar jah me aqua40 heb ik speciaal voor me garnalen genomen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_83857812
25kg metselzand gehaald nu nog is ff kijken hoe ik dat ga schoonmaken
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_83857916
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:57 schreef Byte_Me het volgende:

altijd aannemen, zo'n kado. je kunt er altijd nog een fokker blij mee maken.
* Byte_Me meldt zich
Rofl Nou ja, dat ding is wel superduper zwaar. Leeg.
Mijn vriend is inmiddels de tekeningen van het huis aan het nakijken om te zien waar de steunbalken zitten onder de vloer

Mocht t allemaal niks worden hoor je 't als eerste
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:30 schreef ook_gek het volgende:
Ik wilde ook graag garnaaltjes in m'n kogelbak. Maar de LFS zei dat ze de pootjes van garnalen wel erg aantrekkelijk vinden. En garnalen zonder pootjes zien er natuurlijk ook niet uit.
pi_83858066
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:49 schreef Faithfulness het volgende:

En garnalen zonder pootjes zien er natuurlijk ook niet uit.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 9 juli 2010 @ 18:03:01 #285
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_83858388
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:30 schreef ook_gek het volgende:
Als aqua40, 40 liter betekent, dan kan dat volgens vriendin niet. Was iets van 50 liter per kogelvis minimaal.
pi_83858440
Zo ik ga mn zak zand is uit de auto pakken en wassen ! Dan zit er vanavond nog zand in , en kwartje water
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_83859040
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als aqua40, 40 liter betekent, dan kan dat volgens vriendin niet. Was iets van 50 liter per kogelvis minimaal.
15 a 20 voor dwergkogeltjes
Die zijn echt maar ienieminie
pi_83862627
Ik moet bij een kogelvis altijd aan zoiets denken

kunnen die kogeltjes waar jullie het over hebben ook zichzelf opblazen ( )
pi_83863858
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 20:32 schreef Markster het volgende:
Ik moet bij een kogelvis altijd aan zoiets denken

[ afbeelding ]

kunnen die kogeltjes waar jullie het over hebben ook zichzelf opblazen ( )
Ik heb het de mijne nog nooit zien doen, maar ze schijnen het wel te kunnen

Hier een grappig filmpje waarin je hun "jaaggedrag" goed kan zien. Die oogjes
Niet mijn kogeltje!
pi_83864226
@Joene, gewoon steeds een lading in een emmer doen, dan water erbij, dan met de hand er doorheen, water afgieten en dat een keer of 8 per emmer Dan moet het wel schoon zijn.

@Markster, ik denk dat de zee water het vaker doet
@Faith, mooi filmpje.

Wellicht wat filmpjes in de OP plaatsen, zoals die kogeltjes, en die ene vervelling die ik ooit eens gepost heb. Gewoon die kleine briljante dingen
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_83864323
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:13 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

Wellicht wat filmpjes in de OP plaatsen, zoals die kogeltjes, en die ene vervelling die ik ooit eens gepost heb. Gewoon die kleine briljante dingen
Voel je vrij!
Op staat hier, is niet "van mij", zet er gerust dingen bij/verander dingen etc
pi_83864427
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:13 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
@Joene, gewoon steeds een lading in een emmer doen, dan water erbij, dan met de hand er doorheen, water afgieten en dat een keer of 8 per emmer Dan moet het wel schoon zijn.

Dit heb ik dus ook gedaan idd

Oh ik had zand te kort , dacht dat ik het wel zou redden met 25kg , maar zo te zien heb ik wel iets meer nodig
pi_83864483
Ahh dan ga ik dat es doen Faith
edit; aangepast. Die vervellende garnaal krijg ik niet meer gevonden..

Joene, er gaat meer in dan je denkt hehe

[ Bericht 17% gewijzigd door PerryVogelbekdier op 09-07-2010 21:35:20 ]
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_83864600
Haha nou zeker najah foto's volgen morgen dus
pi_83872339
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:03 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik heb het de mijne nog nooit zien doen, maar ze schijnen het wel te kunnen

Hier een grappig filmpje waarin je hun "jaaggedrag" goed kan zien. Die oogjes
Niet mijn kogeltje!
Prachtig filmpje. Die visjes hebben een mimiek en zo leek het net alsof een van hen de camera inkeek, kijk mij eens jagen.

Toffe visjes. Kan me in ieder geval wel voorstellen dat jullie er blij mee zijn.
Zie het trouwens maar eens zo prachtig op film te krijgen, moet je wel een aardig dure camera voor hebben, denk ik. Mij gaat het niet lukken, zoveel is zeker.
pi_83875178
Zo staat die nu , met te weinig zand haha

Nu aankleden en zand halen

pi_83876703
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 00:49 schreef Stali het volgende:

[..]

Prachtig filmpje. Die visjes hebben een mimiek en zo leek het net alsof een van hen de camera inkeek, kijk mij eens jagen.

Toffe visjes. Kan me in ieder geval wel voorstellen dat jullie er blij mee zijn.
Zie het trouwens maar eens zo prachtig op film te krijgen, moet je wel een aardig dure camera voor hebben, denk ik. Mij gaat het niet lukken, zoveel is zeker.
Had niet verwacht dat ik ze ZO leuk zou vinden
Ik krijg het ook niet voor elkaar om de visjes (welke dan ook) zo mooi op beeld te krijgen inderdaad...
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 08:29 schreef Joene het volgende:
Zo staat die nu , met te weinig zand haha

Nu aankleden en zand halen

[ afbeelding ]

Ohhh het begin is er!
Prachtige hoekbak!
pi_83877056
Zometeen naar ik moet hem even noemen omdat ik het persoonlijk een fantastische aquariumwinkel vind www.discusmak.nl voor mn planten
pi_83880704
Mooie site
Prrrrttt
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 14:34:23 #300
155227 crew  Guppy
dus
pi_83882453
Alleen die tonijn op de homepage
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')